Senior Meta Ads Specialist
Nowa
Marketing

Senior Meta Ads Specialist

Białystok
9 000 - 11 500 PLN/mies.Netto miesięcznie - B2B
7 500 - 9 700 PLN/mies.Brutto miesięcznie - UoP
9 000 - 11 500 PLN/mies.Netto miesięcznie - B2B
7 500 - 9 700 PLN/mies.Brutto miesięcznie - UoP
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Starszy specjalista/Senior
Forma zatrudnienia
B2B, UoP
Tryb pracy
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

Meta Ads

Facebook Ads

Opis stanowiska

Czy to o Tobie?

Wiesz, jak działa Meta Ads. Nie na poziomie „wrzucę kampanię i jakoś to będzie”, tylko „rozumiem, co robię, wiem po co, i potrafię to dowieźć”. Masz doświadczenie, działasz strategicznie i nigdy nie przestajesz testować. Brzmi znajomo? To może być początek dobrej współpracy.


Kogo szukamy?

Szukamy wsparcia w obszarze Meta Ads na poziomie seniorskim. Kogoś, kto:

  • prowadzi kampanie na wysokim poziomie i wie jak realizować cele biznesowe klientów

  • potrafi zbudować i zoptymalizować lejek reklamowy od A do Z, ale wie też, że nie zawsze trzeba na lejku pracować

  • myśli analitycznie i szuka rozwiązań, które realnie zwiększają wyniki klientów

  • swobodnie rozmawia z project managerem - jest kreatywny, lubi testować, ale potrafi bronić swoich racji i wie kiedy powiedzieć: „zróbmy to inaczej, to będzie bardziej skuteczne”

  • chce pracować stacjonarnie w naszym biurze w Białymstoku (ul. Warszawska 107)


Zależy nam, żebyś miał/a:

  • minimum 3 lata doświadczenia w prowadzeniu skutecznych kampanii Meta Ads: najlepiej dla e-commerce 

  • doświadczenie z różnymi budżetami (od 2k do 50k) i optymalizacją kampanii na różnych etapach lejka

  • umiejętność analizy danych i wyciągania wniosków, które przekładają się na wzrosty

  • naturalne podejście do obsługi klienta i współpracy międzydziałowej - wiesz, że zaufanie i relacja to podstawa


Na duży plus będzie:

  • znajomość i doświadczenie w pracy z innymi panelami reklamowymi np. LinkedIn Ads, TikTok Ads

  • korzystanie z narzędzie Google Analytics, Looker, Click Up


Na co dzień będziesz:

  • projektować i prowadzić kampanie Meta Ads dostosowane do celów klienta (e-commerce, kampanie wizerunkowe)

  • skalować budżety i optymalizować kampanie z myślą o wyniku, nie klikach

  • przygotowywać raporty i rekomendacje oparte na danych

  • rozwijać potencjał klientów, podpowiadając nowe działania i testując rozwiązania możliwie najlepiej dopasowane do konkretnego klienta

  • współpracować z działami project managerów oraz działem graficznym


Co oferujemy:

  • wynagrodzenie 9000 - 11 500 zł netto + VAT na B2B lub 5500 - 7000 zł netto na UoP (w zależności od doświadczenia)

  • 26 dni płatnego urlopu 

  • kartę Multisport

  • wpływ na działania, strategię i sposób pracy

9 000 - 11 500 PLN/mies.

Netto miesięcznie - B2B

7 500 - 9 700 PLN/mies.

Brutto miesięcznie - UoP