Czy to o Tobie?
Wiesz, jak działa Meta Ads. Nie na poziomie „wrzucę kampanię i jakoś to będzie”, tylko „rozumiem, co robię, wiem po co, i potrafię to dowieźć”. Masz doświadczenie, działasz strategicznie i nigdy nie przestajesz testować. Brzmi znajomo? To może być początek dobrej współpracy.
Kogo szukamy?
Szukamy wsparcia w obszarze Meta Ads na poziomie seniorskim. Kogoś, kto:
prowadzi kampanie na wysokim poziomie i wie jak realizować cele biznesowe klientów
potrafi zbudować i zoptymalizować lejek reklamowy od A do Z, ale wie też, że nie zawsze trzeba na lejku pracować
myśli analitycznie i szuka rozwiązań, które realnie zwiększają wyniki klientów
swobodnie rozmawia z project managerem - jest kreatywny, lubi testować, ale potrafi bronić swoich racji i wie kiedy powiedzieć: „zróbmy to inaczej, to będzie bardziej skuteczne”
chce pracować stacjonarnie w naszym biurze w Białymstoku (ul. Warszawska 107)
Zależy nam, żebyś miał/a:
minimum 3 lata doświadczenia w prowadzeniu skutecznych kampanii Meta Ads: najlepiej dla e-commerce
doświadczenie z różnymi budżetami (od 2k do 50k) i optymalizacją kampanii na różnych etapach lejka
umiejętność analizy danych i wyciągania wniosków, które przekładają się na wzrosty
naturalne podejście do obsługi klienta i współpracy międzydziałowej - wiesz, że zaufanie i relacja to podstawa
Na duży plus będzie:
znajomość i doświadczenie w pracy z innymi panelami reklamowymi np. LinkedIn Ads, TikTok Ads
korzystanie z narzędzie Google Analytics, Looker, Click Up
Na co dzień będziesz:
projektować i prowadzić kampanie Meta Ads dostosowane do celów klienta (e-commerce, kampanie wizerunkowe)
skalować budżety i optymalizować kampanie z myślą o wyniku, nie klikach
przygotowywać raporty i rekomendacje oparte na danych
rozwijać potencjał klientów, podpowiadając nowe działania i testując rozwiązania możliwie najlepiej dopasowane do konkretnego klienta
współpracować z działami project managerów oraz działem graficznym
Co oferujemy:
wynagrodzenie 9000 - 11 500 zł netto + VAT na B2B lub 5500 - 7000 zł netto na UoP (w zależności od doświadczenia)
26 dni płatnego urlopu
kartę Multisport
wpływ na działania, strategię i sposób pracy
Netto miesięcznie - B2B
Brutto miesięcznie - UoP
Rekomendowane oferty