● Cel nadrzędny działań: budowanie marki i skutecznej komunikacji z otoczeniem poprzez content i social media marketing
● Dystrybucja treści marketingowych w mediach społecznościowych, a także w innych kanałach docierania do potencjalnych odbiorców (np. YouTube, prasa itp.)
● Planowanie i realizacja aktywności w mediach społecznościowych w nawiązaniu do publikowanych komunikatów, mających na celu angażowanie odbiorców w regularną interakcję – moderowanie dyskusji, reagowanie na pojawiające się komentarze i recenzje itp.
● Redagowanie i dystrybucja newsletterów oraz podejmowanie innych działań w ramach marketingu wewnętrznego, mających na celu umacnianie komunikacji wewnętrznej
w Kancelarii
● Uczestnictwo w projektowaniu i rozbudowie stron internetowych
● Współpraca z partnerami zewnętrznymi, mająca na celu realizację strategii marketingowej
Kancelarii
● Planowanie, organizowanie i ewaluacja eventów oraz różnych wydarzeń marketingowych, mających na celu budowanie świadomości marki
● Systematyczne budowanie i zarządzanie bazą kontaktów – prowadzenie analiz efektywności podejmowanych działań marketingowych i PR
Rekomendowane oferty
Poćwicz angielski przed rozmową rekrutacyjną