Opis firmy
Jesteśmy częścią holdingu reklamowego Publicis Groupe, jednej z trzech największych grup komunikacyjnych na świecie. Działając zgodnie z filozofią „Power of One” wykorzystujemy cały kapitał wiedzy, talentów, narzędzi i technologii, by realnie wpływać na wzrost wartości marek i całego biznesu naszych Klientów, odpowiadając w ten sposób na strategiczne cele jakie przed nami stawiają.
W Polsce w ramach Publicis Groupe działają dwa centra kompetencyjne :Publicis Communications i Publicis Media, które, pod jednym Zarządem, ściśle ze sobą współpracują, uzupełniając i łącząc kluczowe kompetencje z obszarów: kreacji, doradztwa, wspierania sprzedaży oraz działań w sferze transformacji biznesu.
Nasze Agencje: Leo Burnett, Publicis, Saatchi&Saatchi, MSL, Arc, Prodigious, Starcom, Zenith, Spark Foundry, LiquidThread i Performics, wraz z wyspecjalizowanymi departamentami Publicis Communications i Publicis Media, zatrudniają ponad 1200 ekspertów takich dziedzin jak między innymi: strategia i kreacja, komunikacja marketingowa, planowanie i zakup mediów, public relations, public affairs, CSR, content marketing, produkcja filmowa oraz transformacja biznesowa.
Opis stanowiska
Rolą Social Media & Content Specialist będzie:
- Planowanie, realizacja działań Social Media dla marek (Facebook / Instagram, TikTok, Pinterest, Youtube, Twitter) pod nadzorem przełożonego.
- Planowanie harmonogramu komunikacji w oparciu o realizowaną strategię.
- Współtworzenie innowacyjnych treści Social Media w oparciu o strategię marki oraz zgodnie z najnowszymi trendami we współpracy z działem kreacji i designu (w oparciu o znajomość formatów Social.
- Współpraca z domem mediowym przy planowaniu działań paid.
- Publikacja treści w kanałach mediów społecznościowych we współpracy z działem moderacji.
- Bieżące raportowanie i analiza działań marki w Social Media.
- Ścisła współpraca z innymi działami agencji: kreatywnym, strategicznym, obsługi klienta, mediów, produkcji.
- Monitorowanie trendów oraz marek konkurencyjnych w Social Media.
Kwalifikacje
Kompetencje na tym obejmują:
- Doświadczenie w pracy w agencji reklamowej lub w pracy w obszarze Social Media.
- Chęć do nauki i współtworzenia innowacyjnych działań w obszarze Social Media.
- Znajomość i pasja do mediów społecznościowych (Facebook, Instagram, TikTok, Youtube, Pinterest, Twitter).
- Mile widziane doświadczenie w planowaniu i realizacji działań w Social Media oraz w moderacji.
- Kreatywność.
- Umiejętności analityczne, wyciąganie wniosków na podstawie danych.
- Znajomość trendów Social Media.
- Umiejętność budowania relacji.
- Umiejętność zarządzania czasem, zwracanie uwagi na szczegóły.
- Dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie.
- Pracujemy hybrydowo (home office i biuro w Warszawie).
Dodatkowe informacje
- Możliwość rozwoju w firmie o stabilnej i ugruntowanej pozycji rynkowej.
- Bogatą ofertę szkoleń online we współpracy z uznanymi partnerami rynkowymi.
- Możliwość uczestniczenia w międzynarodowych i lokalnych programach i projektach rozwojowych.
- Międzynarodowe środowisko pracy.
- Dofinansowanie do pakietów opieki zdrowotnej, karty sportowej, biletów do kina oraz urlopu ("wakacje pod gruszą").
- Możliwość nauki dwóch języków obcych z pomocą dedykowanej platformy dla Ciebie i wskazanej przez Ciebie osoby.
- Dostęp do wewnętrznej, międzynarodowej platformy Marcel umożliwiającej wymianę kontaktów oraz doświadczeń, wraz z szerokim portfolio kursów e-learningowych.