Klub Fikołki to najszybciej rozwijająca się sieć centrów rozrywki i edukacji w Polsce- obecnie 21 lokalizacji oraz 14 lokalizacji Bajkowego Labiryntu.
Zapewniamy rozwój zawodowy, przyjazną atmosferę pracy i możliwość uczestniczenia w różnorodnych projektach – od organizacji urodzin tematycznych po sezonowe półkolonie. Jeśli chcesz pracować w miejscu, gdzie każdy dzień przynosi nowe wyzwania i mnóstwo satysfakcji, dołącz do naszego zespołu i stań się częścią radości, jaką dajemy naszym gościom każdego dnia!
Zakres obowiązków:
- Bieżące wsparcie w przygotowaniu raportów, analiz danych finansowych i sprzedażowych,
- Udział w procesie budżetowania oraz monitorowania realizacji budżetu opex i capex,
- Współpraca z bankami – wsparcie procesu przygotowania wymaganej dokumentacji,
- Wsparcie w procesie rozliczania miesięcznego systemu motywacyjnego dla pracowników sprzedaży,
- Przygotowywanie analiza ad hoc.
Nasze wymagania:
- Wykształcenie wyższe lub ostatni rok studiów z zakresu: finansów, rachunkowości, ekonomii, matematyki,
- Bardzo dobra znajomość Power Query i MS Office, w szczególności Excel,
- Podstawowa wiedza z zakresu analizy finansowej, rachunkowości zarządczej i finansów,
- Zdolności analityczne pozwalające na zbieranie i analizę danych,
- Umiejętności komunikacyjne.
Oferujemy:
- Pracę w ramach kontraktu B2B,
- Pracę w dynamicznie rozwijającej się spółce,
- Dostęp do benefitów (opieka medyczna, pakiet sportowy),
- Zniżki na produkty i usługi firmowe.