Klub Fikołki to najszybciej rozwijająca się sieć centrów rozrywki i edukacji w Polsce- obecnie 21 lokalizacji oraz 14 lokalizacji Bajkowego Labiryntu.
Zapewniamy rozwój zawodowy, przyjazną atmosferę pracy i możliwość uczestniczenia w różnorodnych projektach – od organizacji urodzin tematycznych po sezonowe półkolonie. Jeśli chcesz pracować w miejscu, gdzie każdy dzień przynosi nowe wyzwania i mnóstwo satysfakcji, dołącz do naszego zespołu i stań się częścią radości, jaką dajemy naszym gościom każdego dnia!
Obecnie poszukujemy Specjalisty ds. Obsługi Klienta:
Zadania:
- Realizacja wyznaczonych planów i celów sprzedażowych
- Analiza potrzeb i oczekiwań klientów
- Doradztwo w wyborze produktów i usług
- Budowanie relacji z Klientami oraz dbanie o wysoką jakość obsługi klienta
- Realizacja wszystkich procesów obsługi klienta (kontakt telefoniczny, korespondencja e-mail, obsługa systemu CRM, sprzedażowego, kasy fiskalnej),
- Dbałość o tworzenie pozytywnego wizerunku firmy
- Przestrzeganie wewnętrznych standardów obsługi klienta
Oczekiwania:
- Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku (mile widziane)
- Łatwość w nawiązywaniu kontaktów z klientem połączone z pozytywnym nastawieniem
- Umiejętność pracy w grupie
- Dobre zorganizowanie i pracowitość
- Dyspozycyjność do pracy w systemie zmianowym oraz w weekendy
- Znajomość angielskiego na poziomie komunikatywnym
- Obsługa pakietu Office (Word, Excel, Power Point)
- Zaświadczenie o niekaralności
Oferujemy:
- Pracę w zgranym zespole
- Umowę zlecenie
- Elastyczne godziny pracy
- Możliwość rozwoju