Naszym klientem jest firma produkcyjna.
W związku z poszerzeniem zespołu doradców z j.angielskim szukamy kolejnych osób na stanowisko
Doradca Techniczny ds. obsługi klienta (zamówienia)
ZAKRES OBOWIĄZKÓW
- weryfikacja dokumentacji którą przesyła klient
- kontakt z klientem, pomoc w doradztwie
- przesyłanie informacji do poszczególnych działów (realizacji zamówień, produkcji)
- wpisywanie danych do systemów, zgodnie z przyjętymi założeniami cenowymi
- weryfikacja pozostałych zgłoszeń od klientów
POSZUKIWANE KOMPETENCJE
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego (B2+)
- dobre rozumienie produktów technicznych, parametrów (nie wymagamy doświadczenia ale "czucia" tematu)
- komunikatywność, znajomość obsługi komputera
- proklienckie podejście
OFERUJEMY
- umowa o pracę, wysokość wynagrodzenia do ustalenia w zależności od doświadczenia
- dodatkowe premie
- praca w systemie 2-3 dni w firmie, 2-3 dni w domu
- pakiet benefitów : karta multisport, opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, paczki świąteczne, szkolenia, kursy, dofinansowanie wakacji
- możliwość rozwoju