Naszym klientem jest gdański oddział amerykańskiej firmy.
Zakres obowiązków
- nadzorowanie codziennej pracy biura
- zarządzanie wydatkami biura
- wsparcie dyrektora zarządzającego w bieżących działaniach ad-hoc dotyczącej bieżącej działalności
- współpraca z centralą w USA w uzgadnianiu wydatków, płatności
- rezerwacja biletów służbowych i koordynacja podróży w tym wsparcie w razie ewentualnych problemów
- wsparcie klientów, pracowników w bieżących kwestiach administracyjnych
Poszukiwane kompetencje
- doświadczenie na stanowisku Office Managera min 4 lata
- bardzo dobra znajomość j.angielskiego (C1), codzienny kontakt z centralą w USA
- bardzo dobra znajomość pakietu MS Office
- umiejętność realizacji kilku zadań jednocześnie, ustalania priorytetów
- bardzo dobre umiejętności organizacyjne, planistyczne
- duża samodzielność, proaktywność
- przywiązywanie wagi do szczegółów
- wysoko rozwinięte umiejętności personalne
Oferujemy
- wynagrodzenie podstawowe : 9 000 - 12 000 PLN brutto, umowa o pracę
- praca od poniedziałku do piątku w biurze w Gdańsku
- ciekawy charakter realizowanych zadań w globalnej firmie z USA