Specjalista Helpdesk ds. wsparcia użytkowników z językiem niemieckim C1
Nowa
Obsługa klienta

Specjalista Helpdesk ds. wsparcia użytkowników z językiem niemieckim C1

Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca hybrydowa

Wymagane umiejętności

angielski B2

niemiecki C1

German

helpdesk

Opis stanowiska

Naszym klientem jest międzynarodowa korporacja obsługująca klientów z j.niemieckim

 

Zakres obowiązków

  • obsługa przychodzących zapytań o pomoc oraz wsparcie ze strony użytkowników (głównie przez takie kanały jak e-mail/poczta/czat/telefon)

  • wprowadzanie danych do systemu oraz proponowanie rozwiązania problemu - najczęstsze problemy są związane z brakiem hasła, rozwiązaniem błędu w danym programie (podstawowe i proste czynności) jak i bardziej złożone gdzie trzeba rozwiązać ten problem łącząc się zdalnie

  • administrowanie kontami użytkowników, łączenie się przez zdalny pulpit z użytkownikami

  • w przypadku trudniejszego problemu skierowanie użytkownika do II i III linii wsparcia 

  • posługiwanie się określonym skryptem w którym opisane są najczęściej występujące zapytania od użytkowników

  • praca w standardowych godzinach od poniedziałku do piątku 9-17

  • raz w tygodniu - praca z biura w Krakowie

 

Poszukiwane kompetencje

  • bardzo dobra znajomość języka niemieckiego : poziom B2/C1 oraz angielskiego : poziom B2

  • doświadczenie w obsłudze klienta w zakresie wsparcia telefonicznego min 2 lata

  • znajomość programów do obsługi zgłoszeń, skrzynek pocztowych, Active Directory, VPN, systemów operacyjnych Windows, aplikacji do łączenia się z pulpitem zdalnym

  • bardzo dobre umiejętności komunikacji i konwersacji, dokumentowania swojej pracy

  • pro-kliencka postawa, umiejętność pracy w zespole

  • gotowość do pracy z biura z Krakowa 1 x w tygodniu, reszta zdalnie

 

Oferujemy

  • atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe w zależności od doświadczenia - otwartość na oczekiwania finansowe kandydata

  • pracę hybrydową (4 dni zdalnie 1 dzień biuro Kraków)

  • pakiet benefitów korporacyjnych : prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, plan emerytalny, świadczenia socjalne i wiele więcej

  • jasną ścieżkę awansu i możliwości zarabiania większych pieniędzy

  • szybki proces rekrutacyjny (kilka dni) wraz z przygotowaniem do rozmowy