Naszym klientem jest globalna firma z USA dla której otwieramy dział wsparcia sprzedaży.
Zakres obowiązków
- wprowadzanie przychodzących zamówień od klientów do systemu w j.angielskim
- odbieranie połączeń telefonicznych z zapytaniami od klientów, pomaganie w ewentualnych zapytaniach
- zarządzanie zamówieniami
- udział w szkoleniach produktowych
Poszukiwane kompetencje
- minimum 2 lata doświadczenia w dziale wsparcia sprzedaży lub zarządzania zamówieniami
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego - poziom C1, codzienny kontakt w tym języku
- bardzo dobre umiejętności obsługi klienta
- proaktywność, samodzielność, przywiązanie do szczegółów
- komunikatywność, otwartość
Oferujemy
- umowa o pracę, podstawa 8 500 - 8 800 PLN brutto
- dodatkowe premie miesięczne, średnio do 2 000 PLN brutto
- standardowe godziny pracy od poniedziałku do piątku
- możliwość zdobycia cennego doświadczenia w globalnej firmie z USA