Biddable Media & Marketing Automation Specialist
Bednarska 7, Warszawa +4 Lokalizacje
Sales&More
Dlaczego warto pracowaćw Sales&More?
Witaj w świecie Sales&More! To właśnie tu spotkasz najbardziej kreatywne i bystre osoby w branży digital. Zależy nam, żeby tworzyć miejsce pracy, w którym każdy jest ważny i każdy robi ważne rzeczy. Efekt MORE – to właśnie on nas wyróżnia i napędza do dalszego działania 🚀🚀🚀
Twoje wyzwania na stanowisku Biddable Media & Marketing Automation Specialist:
Chcesz łączyć świat kampanii online z Marketing Automation?
Chcesz pracować z danymi, które mają realny wpływ na biznes? Dołącz do zespołu Sales&More jako Biddable Media & Marketing Automation Specialist
Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialna/y za prowadzenie kampanii online dla reklamodawcy na rynkach zagranicznych w różnych systemach reklamowych m.in. Google, Meta, TikTok, LinkedIn, DV360 oraz innych specjalistycznych narzędzi w zakresie Marketing Automation.
Do Twoich obowiązków należeć będzie planowanie i realizacja działań nastawionych na generowanie konkretnych wyników dla reklamodawcy w tym:
Przygotowanie, implementacja i prowadzenie kampanii w środowisku Google, Meta, DV360 i innych nastawionych na generowanie konkretnych wyników;
Dostarczanie celnych i przekładających się na realne rezultaty rekomendacji mediowych w zakresie kampanii płatnych;
Analiza i optymalizacja kampanii reklamowych (np. Google, Meta, Instagram, TikTok, LinkedIn, Pinterest,);
Praca nad kreacją i stronami docelowymi dla prowadzonych kampanii;
Raportowanie oraz wyciąganie insight’ów z kampanii;
Przeprowadzanie testów i wdrażanie własnych pomysłów optymalizacyjnych.
W Sales&More możesz liczyć na:
Wsparcie na starcie, czyli autorski program onboardingowy;
Buddy’ego w procesie onboardingu (i nie tylko);
Przyjazną i kreatywną atmosferę i niekorporacyjny styl;
Dostęp do unikalnego know-how w dziedzinie marketingu internetowego i e-commerce;
Partnerstwo z gigantami takimi jak: Meta, Google, TikTok;
Określoną ścieżkę rozwoju, gdzie progres jest ważniejszy niż staż:);
Pracę w dużym zespole pozytywnych i kreatywnych specjalistów, którzy są otwarci i uczą się nawzajem od siebie;
Przestrzeń do rozwoju i dużą porcję swobody w działaniu;
Codzienną wymianę wiedzy z różnych obszarów Digital Marketingu (SEM, Programmatic, Meta, TikTok, SEO);
Nasze BENEFITY:
🔸 Elastyczne godziny pracy (rozpoczynamy pracę między 7:30 a 10:00);
🔸 Praca zdalna (Generalnie pracujemy z domu, ale staramy się pojawiać w biurze 1-2 razy w tygodniu);
🔸 Dofinansowanie posiłków w kwocie 300 zł miesięcznie (korzystamy z aplikacji lunchowej Smartlunch);
🔸 System kafeteryjny MyBenefit, dzięki któremu samodzielnie wybierasz na co przeznaczasz swoje punkty: karta Multisport, bilety do kina czy teatru, a może kurs online?
🔸 Bogaty pakiet medyczny Allianz, który obejmuje wizyty specjalistyczne w całej Polsce – dla każdego od samego początku + opcja pakietu partnerskiego;
🔸 Możliwość udziału w wybranych przez siebie szkoleniach i konferencjach branżowych;
🔸 Lekcje języków obcych z lektorem;
🔸 Konkurencyjne wynagrodzenie i kwartalny system bonusowy;
🔸 #FRIDAYANDMORE, czyli masaże, wspólne lunche lub jeden krótszy dzień pracy w piątek;
🔸 Wyjazdy i spotkania firmowe;
🔸 Last but not least owocoweeee poniedziałki :D
W ramach tego stanowiska będziesz również realizował_a i rozwijał_a się w obszarze Marketing Automation będąc odpwoiedzialn_a za:
Tworzenie zaawansowanych segmentów i scenariuszy komunikacji;
Personalizację treści na stronach docelowych;
Ustawianie dynamicznych kampanii opartych o dane;
Zastanawiasz się, czy Twój profil odpowiada naszym potrzebom?
Twoje doświadczenie i osiągnięcia liczą się dla nas tak samo jak to, jakim jesteś człowiekiem. Aplikuj do nas jeśli:
Posiadasz minimum roczne doświadczenie w samodzielnym prowadzeniu kampanii na platformach mediowych (biddable media: Google Ads, DV360, Meta inne);
Rozumiesz mechanizmy retargetingu i dynamicznych kampanii opartych o dane;
Wiesz, jak planować i realizować kampanie Marketing Automation z wykorzystaniem odpowiednich narzędzi;
Posługujesz się biegle językiem angielskim (poziom min. C1) i chcesz wykorzystywać znajomość językową w codziennej pracy z klientem;
Masz doświadczenie w pracy na taskach i lubisz pracować projektowo
Ważne jest abyś:
Potrafił_a logicznie myśleć, analizować liczby, łączyć fakty, wyciągać wnioski i proponować konkretne, czasem niestandardowe rozwiązania;
Lubił_a pracować zarówno z liczbami jak i ludźmi;
Miał_a umiejętność przygotowywania i prowadzenia prezentacji przed klientem;
Lubił_a się uczyć, pogłębiać swoją wiedzę i chciał_a wdrażać nowe rozwiązania dla największych reklamodawców w Polsce;
A oprócz tego:
Excel i PowerPoint nie jest Ci obcy;
Prezentacja przed innymi nie paraliżuje Cię;
Wierzysz, że sukces można osiągnąć współpracując z innymi;
Szczególnie docenimy, jeśli:
Znasz narzędzia do Marketing Automation i CDP (np. Optimove, Synerise, SALESmanago, Salesforce, Relay42)
Zobacz jak wyglądają etapy REKRUTACYJNE w Sales&More po złożeniu aplikacji
Zapoznajemy się z każdą aplikacją, która do nas trafia. Serio, serio 🙂
Jeśli Twoje CV skradło nasze 🧡, to znak, że czas poznać się odrobinę lepiej – na początek przez telefon.
Nasza rekruterka kontaktuje się z wybranymi kandydat(k)ami proponując kilkunastominutową rozmowę.
Po rozmowie telefonicznej każdy z kandydatów otrzymuje feedback z informacją dotyczącą dalszego procesu.
Spotkanie nr 1 w naszym biurze, rozmowa face2face bo lubimy spotkania offline.
Spotkanie nr 2. Tu spotkasz swojego przyszłego managera, który czasem, może poprosić Cię o wykonanie zadania rekrutacyjnego.
To tyle, czas na feedback, który przekażemy Tobie maksymalnie do 14 dni.
Aplikuj
Po kliknięciu w przycisk aplikuj zostaniesz przeniesiony do partnerskiego portalu e-recruiter.com, gdzie będziesz mógł wypełnić formularz zgłoszeniowy na wybrane przez Ciebie stanowisko.
Powodzenia!
Biddable Media & Marketing Automation Specialist
Biddable Media & Marketing Automation Specialist
Bednarska 7, Warszawa
Sales&More