Programmatic Specialist

Marketing

-, Legionowo

Sales&More

Pełny etat
Dowolna
Specjalista / Mid
Praca hybrydowa

Opis stanowiska

Witaj w świecie Sales&More! To tu spotkasz najbardziej kreatywne i bystre osoby w branży digital. Zależy nam, żeby tworzyć miejsce pracy, w którym każdy jest ważny i każdy robi ważne rzeczy.


Twoje wyzwania na stanowisku Programmatic Specialist:


🔸 Prowadzenie kampanii w obszarze Programmatic Buying z wykorzystaniem co najmniej 1-2 lat zdobytego doświadczenia.

🔸 Wykorzystanie znajomości platform DSP, takich jak DV 360 lub Adform.

🔸 Monitorowanie wyników i efektywności kampanii w celu optymalizacji działań.

🔸 Współtworzenie rekomendacji mediowych na podstawie analiz i obserwacji.

🔸 Przygotowywanie media planów oraz strategicznych prezentacji dla klientów.

🔸 Szybkie i skuteczne odpowiadanie na zapytania klientów z obszaru Programmatic, wspierając ich w realizacji celów kampanii.


W ramach tego stanowiska będziesz również realizował_a i rozwijał_a strategię online dla naszych Klientów poprzez:


🔸 budowanie wiedzy na temat tego modelu zakupowego w całej organizacji

🔸 rozwiazywanie złożonych problemów ze wsparciem Specjalistów w dziedzinie Programmatic,

🔸 wdrażanie nowych produktów w ramach zespołu programmatycznego,

🔸 uczestnictwo w przetargach, budowy strategii mediowych i programatycznych u kluczowych Klientów Agencji.

🔸 wsparcie pracy specjalistów dla międzynarodowych Klientów Agencji.

🔸 budowanie relacji i utrzymywanie bieżącego kontaktu z dostawcami oraz partnerami współpracującymi dla klienta.


Jako certyfikowany partner Google i Dimaq Employer zapewniamy dostęp do unikalnego zbioru wiedzy i praktyk – w kontekście organizacji i prowadzenia projektów analitycznych, rozwiązań oferowanych przez Google opisanych od podszewki; bieżącego dostępu do bet i planów rozwojowych poszczególnych produktów, a dodatkowo: 

  • Wsparcie na starcie, czyli autorski program onboardingowy.
  • Swobodną atmosferę i niekorporacyjny styl.
  • Dostęp do unikalnego know-how w dziedzinie marketingu internetowego i udział w praojektach mar-tech.
  • Określoną ścieżkę rozwoju, gdzie progres jest ważniejszy niż staż:)
  • Elastyczność rozumianą naprawdę szeroko.
  • Stabilną formę zatrudnienia: po okresie próbnym umowa o pracę na czas nieokreślony (lub inną wybraną formę współpracy.


Nasze BENEFITY:

🔸 Elastyczne godziny pracy (rozpoczynamy pracę między 7:30 a 10:00).

🔸 Praca zdalna (Pracujemy w trybie hybrydowy i staramy się pojawiać w biurze min. 1-2 razy w tygodniu)

🔸 Dofinansowanie posiłków w kwocie 300 zł miesięcznie (korzystamy z aplikacji lunchowej)

🔸 System kafeteryjny MyBenefit, dzięki któremu samodzielnie wybierasz na co przeznaczasz swoje punkty: karta Multisport, bilety do kina czy teatru, a może kurs online?

🔸 Bogaty pakiet medyczny Allianz, który obejmuje wizyty specjalistyczne w całej Polsce – dla każdego od samego początku + opcja pakietu partnerskiego.

🔸 Możliwość udziału w wybranych przez siebie szkoleniach i konferencjach branżowych.

🔸 Lekcje języków obcych z lektorem.

🔸 Konkurencyjne wynagrodzenie i system bonusowy.

🔸 #FRIDAYANDMORE, czyli masaże, wspólne lunche lub jeden krótszy dzień pracy w piątek

🔸 Wyjazdy i spotkania firmowe

🔸 Last but not least owocoweeee poniedziałki :D



BRZMI OK? NASZA OFERTA JEST DLA CIEBIE JEŚLI posiadasz:

🔶 chęci do uczenia się rozwiązań z obszaru mar-tech  

🔶 zacięcie analityczne / umiejętność logicznego myślenia 

🔶 podstawową wiedzę techniczną w obszarze: SQL, JS, html,

🔶 umiejętności co najmniej dobrej komunikacji w języku angielskim 


Szczególnie docenimy:

🔶 znajomość narzędzi Google Ads / Facebook Ads oraz Campaign Manager 360

🔶 znajomości narzędzi z obszaru analityki internetowej: Google Analytics 4, Google Marketing Platform, GTM 


Gotowa/y na nowe wyzwania? Chętnie porozmawiamy o Twoich i naszych planach. Do usłyszenia!


Zobacz jak wyglądają etapy REKRUTACYJNE w Sales&More po złożeniu aplikacji:


1️⃣ zapoznajemy się z każdą aplikacją, która do nas trafia. Serio serio:)

2️⃣Jeśli Twoje CV skradło nasze 🧡, to znak, że czas poznać się odrobinę lepiej - na początek przez telefon.

Nasza Rekruterka kontaktuje się z wybranymi kandydat(k)ami proponując kilkunastominutową rozmowę.

Podczas niej będziemy chcieli zadać Ci kilka ważnych pytań, ale z chęcią odpowiemy na te, które zadasz nam Ty.

Po rozmowie telefonicznej każdy z kandydatów otrzymuje feedback z informacją dot. dalszego procesu.


Standardowo opcje są dwie:

✔️ Pierwsza - zaproszenie na rozmowę do naszego biura w Warszawie

✔️ Druga podziękowanie za udział w procesie rekrutacji (jeśli chcesz poznać powody odrzucenia Twojej kandydatury przekażemy Ci taką informację na Twoją prośbę)


3️⃣Pierwsza rozmowa w naszej firmie prowadzona jest przez osobę z Zarządu

4️⃣Drugie spotkanie prowadzą 2 osoby, a wśród nich Twój przyszły Manager


⬇️⬇️⬇️

  • Zaczekaj maksymalnie 14 dni na naszą decyzję i ewentualne złożenie propozycji
  • Piłka jest po Twojej stronie: od Ciebie zależy czy chce dołączyć do naszego zespołu


Ważne!

Od momentu każdej rozmowy wracamy do kandydata/ki z informacją zwrotną dot. wyniku każdego etapu rekrutacji. Standardowo dajemy sobie 14 dni, ale w praktyce staramy się przekazać feedback możliwie najszybciej:)

Twój telefon milczy i zastanawiasz się co poszło nie tak? Nasze potrzeby rekrutacyjne zmieniają się bardzo dynamicznie i nawet jeśli obecnie nie szukamy osoby, o profilu zbliżonym do Twojego, za jakiś czas może się to zmienić. Zgodnie z RODO możemy zachować Twoją aplikację 3 lata.

Wymagane umiejętności

Adform
Microsoft Office Excel
DV360
GMP
RTB
GA4
Programmatic
Google Analytics

Mile widziane

Google Data Studio
prezentacje
Looker Studio
Oferta dodana: 19.06.2025
Lokalizacja biura