- Współpraca z klientami - Rozwijanie i utrzymywaniem relacji z kluczowymi klientami. B2B: Współpracą z klientami w celu zrozumienia ich potrzeb biznesowych i celów marketingowych, odpowiadanie na pytania i rozwiązywanie problemów klientów, monitorowanie wykorzystania produktów i identyfikacja obszarów optymalizacji i możliwości wzrostu biznesów klientów, przygotowywanie raportów i analiz oraz współpraca z innymi zespołami w celu zapewnienia kompleksowej obsługi.
- Wsparcie w obszarze GTM i sprzedaży: Przygotowywanie prezentacji i ofert handlowych, uczestnictwo w spotkaniach z klientami oraz wsparcie w procesie onboardingu nowych klientów.
- Wsparcie działań marketingowych: Tworzenie treści marketingowych, wsparcie w organizacji wydarzeń marketingowych, monitorowanie trendów rynkowych i konkurencji.
- Wsparcie i rozwój Partnerstw: Współpraca z partnerami technologicznymi, takimi jak Google, oraz uczestnictwo w szkoleniach i certyfikacjach.
- Wsparcie w internacjonalizacji: Wsparcie w zadaniach związanych z rozwojem Salestube na rynkach międzynarodowych
- Dodatkowe zadania: Wsparcie w wewnętrznych inicjatywach i projektach oraz rozwój kompetencji i wiedzy z zakresu marketingu internetowego i technologii reklamowych.
- min. 1 rok doświadczenia w obsłudze klienta B2B w obszarze digital marketingu, wykorzystania technologii i/lub planowania mediów
- biegła znajomości języka angielskiego w mowie i piśmie
- orientacja na klienta i zdolność budowania relacji;
- wysokie umiejętności interpersonalne, umiejętności sprzedażowe
- umiejętność identyfikacji potrzeb klienta i planowania jego rozwoju
- umiejętność przygotowywania prezentacji, skuteczne prowadzenie prezentacji przed klientem;
- nastawienie na rozwój, chęć uczenia się i podejmowania nowych wyzwań;
- bardzo dobra organizacja pracy oraz branie odpowiedzialności za swój obszar;
- doświadczenie w Programmatic/SEM i/lub sprzedaży technologii/usług digital będzie dodatkowym atutem.
- znajomość produktów Google Marketing Platform/ Google Ads, GA4 będzie dodatkowym atutem;
Dział Growth & Strategic Partnerships w Salestube koncentruje się na strategicznym rozwoju firmy poprzez budowanie i rozwijanie relacji z kluczowymi klientami oraz partnerami technologicznymi, takimi jak Google oraz szukaniem nowych możliwości na wzrost na rynkach międzynarodowych. Naszym celem jest maksymalizacja wartości z wykorzystania technologii i rozszerzanie oferty Salestube na nowe rynki. Aktywnie wspieramy realizację strategii Go-To-Market, dążąc do umocnienia pozycji Salestube jako partnera technologicznego i eksperta na rynku.
- wsparcie przy certyfikacji z najbardziej zaawansowanych narzędzi Google,
- 2h w tygodniu na rozwój pasji lub spędzenie czasu z bliskimi (praca w piątki do 15:00),
- pracę hybrydową - prawdziwą i elastyczną :)
- biuro pet friendly - Twój pupil będzie się tu czuł jak u siebie,
- zgrane teamy - 96% pracowników jest zadowolonych ze współpracy w swoim zespole,
- platformę eTutor do nauki języka angielskiego lub niemieckiego - za free
- nieograniczony dostęp do platformy EAP, która zadba o Twój dobrostan psychiczny,
- prywatną opiekę medyczną i kartę MultiSport,
- zaangażowanie organizacji w działania na rzecz klimatu - zerknij na naszą Deklarację z WWF Polska,
- kulturę wymiany wiedzy,
- wewnętrznie wypracowany system ewaluacji: rozmowy rozwojowe, jasną ścieżkę kariery, indywidualne podejście i możliwość zmiany specjalizacji,
- dodatkowe benefity dla pracowników z min. 5-letnim stażem (+10 dni urlopu, wysokie ubezpieczenie),
- bonus dla świeżo upieczonych rodziców,
- program rozwojowy People Manager,
- umowę o pracę - po okresie próbnym na czas nieokreślony,
- program onboardingowy oraz Buddy ułatwiający szybki start,
- parking rowerowy, gaming room.
Salestube to dziś największa agencja martech & e-commerce connected w CEE. Budujemy przewagę konkurencyjną naszych klientów, marek oraz agencji poprzez integrację kompetencji: technologicznych (reselling i wdrożenia), analitycznych, e-commerce'owych (budowa sklepów e-commerce) oraz mediowych (media digital) w ramach jednego procesu strategiczno-egzekucyjnego. Dzięki naszej ekspertyzie w obszarze mediów digital, danych i technologii, które posługują się uniwersalnym językiem liczb, Salestube obsługuje ponad 150 klientów na 30 rynkach.
- Martech: jesteśmy technologicznie agnostyczni. Będąc częścią naszego zespołu rozwiniesz swoją wiedzę w obszarze technologii takich jak: Google Marketing Platform, Salesforce, Tealium, Synerise i wielu innych. Będziesz miał/miała możliwość uczestniczyć w projektowaniu i budowaniu narzędzi wewnętrznych, a mamy ich już dziś ponad 30!
- Data & analytics: integracja, modelowanie i aktywizacja w zarządzaniu efektywnością. Ponad 20-sto osobowy zespół Intelligence Division łączący kompetencje integracji, modelowania i aktywizacji danych w oparciu o platformy: Google Analytics 360, Adobe, Adform DMP, Tealium, Google Cloud, Salesforce Marketing Cloud i inne.
- E-commerce - najsilniejsza agencja e-commerce one-stop-shop: obsługujemy 45+ marek e-commerce w obszarach: media, analityka, technologia, development. Nasi klienci wygenerowali w 2020 roku ponad 10% wartości całego rynku e-commerce w Polsce. Dołącz do jednego z największych i najbardziej doświadczonych zespół w obszarze digital marketingu w regionie!
- One team - w Group One wspólnie stworzyliśmy unikalną kulturę i procesy, które zapewnią wymianę wiedzy i maksymalne wykorzystanie synergii naszych kompetencji we wdrażaniu pozytywnych zmian biznesowych dla marek, które z nami współpracują. To także ogromne pole dla rozwoju Twoich kompetencji.