Dołącz do zespołu Sander, gdzie będziesz odgrywać kluczową rolę w rozwoju naszego obszaru e-commerce poprzez platformy: Allegro, Shopper oraz zamkniętą platformę dla Klientów biznesowych. Szukamy osoby, która potrafi myśleć kreatywnie i analitycznie, ma doświadczenie w obsłudze platform e-commerce i nie boi się samodzielnych działań. Twoje pomysły i inicjatywa będą miały realny wpływ na rozwój marki!
O nas
Jesteśmy polskim producentem i dystrybutorem systemów ogrzewania płaszczyznowego. Dzięki wysokim kompetencjom technicznym i projektowym, wykonujemy kompleksowe usługi związane z instalacjami HPAC i HVAC dla klientów indywidualnych i biznesowych.
Na przestrzeni 25 lat opracowaliśmy autorskie rozwiązania systemów grzewczych. Jako pierwsi wprowadziliśmy system ogrzewania podłogowego w suchej zabudowie, który otworzył nowe możliwości na aranżację wnętrz.
Aktualnie rozwijamy obszar e-commerce
Zakres obowiązków:
- Tworzenie profesjonalnych opisów produktów oraz aktualizacja treści na platformach e-commerce.
- Analiza rynku oraz identyfikacja trendów i działań konkurencji w celu optymalizacji kampanii sprzedażowych.
- Zarządzanie platformami oraz zwiększanie efektywności wyników (Allegro, Shoper, platforma ONe).
- Współpraca z firmami kurierskimi i optymalizacja procesów dostaw.
- Obsługa programu lojalnościowego B2B.
- Rejestracja i obsługa klientów B2B na platformie zakupowej.
- Współpraca z działem sprzedaży w celu skutecznej promocji produktów i zwiększenia widoczności marki.
- Tworzenie materiałów promocyjnych we współpracy z grafikami.
- Prowadzenie dokumentacji projektowej.
- Regularne monitorowanie wyników kampanii i raportowanie efektów swoich działań.
- Orientacja na budowanie doświadczeń użytkownika, mierzenie CX oraz wprowadzanie usprawnień.
Wymagania:
- Minimum 3-letnie doświadczenie na stanowisku o podobnym zakresie kompetencji.
- Doświadczenie w zarządzaniu marketplace.
- Doświadczenie w zarządzaniu systemami PIM.
- Umiejętność obsługi systemów CMS.
- Bardzo dobra znajomość narzędzi takich jak Google Analytics, MS Office (szczególnie Excel), HubSpot,
- Znajomość zasad SEO.
- Znajomość języka angielskiego na poziomie B2.
- Myślenie out of the box.
- Komunikatywność, łatwość w nawiązywaniu kontaktów, wysoka kultura osobista.
- Zdolność do samodzielnej organizacji pracy, odpowiedzialność i inicjatywa.
- Znajomość branży instalacyjnej będzie bardzo dużym atutem.
Benefity:
- Pakiet medyczny TU Zdrowie.
- Pakiet Multisport Classic z finansowaniem 50/50.
- Karta lunchowa Edenred.
- Udział w interesujących projektach dla międzynarodowych klientów.
- Dostęp do szkoleń i programów rozwoju zawodowego.
- Premia roczna uzależniona od zrealizowanych projektów.
- Przyjazna atmosfera pracy i wsparcie w rozwoju własnych pomysłów.
Warunki współpracy
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w pełnym wymiarze godzin.
- Możliwość pracy hybrydowej (2 dni pracy zdalnej, 3 dni pracy w biurze w Krakowie).
- Podstawowy sprzęt do pracy – laptop służbowy z dodatkowym monitorem zewnętrznym, telefon