Optymalizacja efektywności multiproduktowych i omnichannelowych kampanii marketingowych
Opieka nad customer journeys (zarządzanie, dokumentacja)
Analiza skuteczności przyjętej strategii działań - wykorzystywanie funkcji i danych Salesforce do opracowywania wniosków i praktycznych spostrzeżeń w celu zwiększenia x-sellu oraz zaangażowania i lojalności klientów
Współpraca z zespołami projektowymi w celu rozwoju bieżących i wdrażania nowych funkcjonalności
Ustalanie priorytetów projektów bankowych opartych na wykorzystaniu narzędzi MC
Ścisła współpraca z Data Management Experts i Salesforce Developers
Wsparcie organizacji w zakresie rozwoju kompetencji związanych z Marketing Cloud Personalization
Nasze wymagania
Minimum 2-letnie doświadczenie z platformami marketing automation
Tracking raportów/danych, sugerowania i podejmowania decyzji opartych na danych w celu optymalizacji kampanii (segmentacja, automatyzacja, śledzenie i analityka)
Konfiguracja automatyzacji (Journey’s) w z uwzględnieniem omnichannelu
Projektowanie i development kampanii Real Time Marketing
Znajomość i nadążanie za trendami w obszarze nowych technologii, aplikacji e-commerce, platform marketingowych
Zarzadzanie i rozwiązywanie podstawowych problemów z platformą Salesforce
Zdobywanie bieżącej wiedzy nt funkcjonowania i rozwoju platformy i współpraca nad możliwością rozwoju z organizacją
Administracja kontem SF (jednostki biznesowe, role i uprawnienia, profile, użytkownicy, filtry subskrybentów, SFTP).
Aktywny udział w procesach konfiguracji danych (rozszerzenia danych, Contact Builder).
Optymalizacja KPI
Wsparcie projektów firmy związanych z marketingiem rozproszonym
Samodzielność w realizacji postawionych zadań
Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym