Nasze subiektywne tłumaczenie tego stanowiska to „Człowiek Wszechstronny”. Zapraszamy do zespołu Client Service gdzie pośród specjalistów wielu dziedzin marketingu i reklamy będziesz mógł wykazać się tym, z czego jesteś najbardziej dumny – umiejętnością ogarnięcia rzeczywistości.
 
Twoimi głównymi obowiązkami będą:
- koordynowanie działań klientów agencji w kampaniach BTL,
- bycie główną osobą kontaktową dla wybranego klienta / klientów,
- zarządzanie pracą zespołu projektowego,
- planowanie, realizacja i rozwijanie komunikacji,
- współpraca z zespołami agencji: kreacji, strategii, DTP, social media oraz działu mediowego,
- przygotowywanie i udział w prezentacjach,
- tworzenie wycen, zestawień, raportów. 
 
Najlepsi kandydaci spełniają większość poniższych kryteriów:
- doświadczenie w obsłudze branży retail – warunek konieczny,
- minimum 5 lat doświadczenia zawodowego w agencji kreatywnej na podobnym stanowisku, 
- bardzo dobra organizacja pracy własnej, 
- umiejętność pracy pod presją czasu, 
- znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym,
- odpowiedzialność za powierzone obowiązki, 
- otwartość na nowe, nieszablonowe wyzwania.
Co dajemy naszym pracownikom?
- możliwość samodzielnego stworzenia indywidualnej ścieżki kariery w ramach całej Grupy S/F,
- pracę z osobami specjalizującymi się w wielu dziedzinach marketingu,
- biuro w dobrze skomunikowanym miejscu na Dolnym Mokotowie i piękny widok za oknem na centrum Warszawy.