Manager ds. Administracyjnych
SEKA S.A. jest liderem na rynku usług bhp – zapewniamy nadzór, outsourcing i szkolenia bhp. Naszą misją jest zapewnienie biznesowi wsparcia w obszarze szeroko rozumianego bezpieczeństwa. Kompleksowo wspieramy pracodawców w osiąganiu celów biznesowych, dostarczając specjalistyczne usługi doradczo-szkoleniowe i pomagając budować przyjazne środowisko pracy. Działamy od 1988 roku i mamy 19 lokalizacji w kraju. Na stałe współpracujemy z ponad 1700 firmami i przeszkoliliśmy ponad 2 mln osób. 14-krotnie otrzymaliśmy wyróżnienie Gazela Biznesu, a wysoki standard naszych usług potwierdzają certyfikaty ISO 9001:2015 oraz CIOP-PIB.
W związku z rozwojem firmy, SEKA S.A. w Warszawie poszukuje osób na stanowisko
MANAGER DS. ADMINISTRACYJNYCH
Miejsce pracy: Warszawa
Twój zakres obowiązków
nadzór i koordynacja prac, odbiorów oraz umów dotyczących działań remontowych, serwisowych, budowlanych i administracyjnych dla dwóch nieruchomości w Warszawie,
przygotowywanie projektów umów i dokumentów oraz negocjowanie warunków współpracy w ww. zakresie dla nieruchomości w Warszawie oraz wsparcie oddziałów Spółki w tym zakresie,
przekazywanie i nadzór nad dokumentami w archiwum oraz ich niszczeniem,
zaopatrzenie w materiały biurowe,
kontrolowanie zasadności zamówień przez działy i oddziały,
dokonywanie niewielkich napraw i remontów oraz przewozów i przeprowadzek,
dostarczanie korespondencji poza siedzibę firmy,
dbanie o właściwe i terminowe serwisowanie samochodów służbowych,
dobór i nadzorowanie dostawców,
opiniowanie projektów budowlanych realizowanych na rzecz spółki,
opiniowanie nowych lokalizacji oddziałów z uwzględnieniem przepisów bhp., sanitarnych itp.
Nasze wymagania
Aplikuj do nas, jeśli:
Masz minimum średnie wykształcenie, preferowane wyższe (techniczne, administracja, zarządzanie)• Masz minimum 3-letnie doświadczenie w obszarze procesów administracyjnych w firmie
Znasz aktualne przepisy i regulacje dotyczące funkcjonowania biura i umiesz wykorzystać je w praktyce
Twoją domeną jest dobra organizacja pracy, planowanie, koordynacja oraz samodzielność w działaniu
Masz pozytywne nastawienie, jesteś komunikatywny/a
Masz czynne prawo jazdy kat. B
To oferujemy
Zapraszamy Cię do pracy w jednej z największych firm zajmujących się szkoleniami i nadzorem BHP, która od lat cieszy się zaufaniem swoich Klientów
Możliwość pracy w dynamicznie rozwijającej się firmie otwartej na Twoje pomysły
Zapewniamy stabilne warunki zatrudnienia i doceniamy zaangażowanie – umowa o pracę na 3/5 etatu z możliwością zwiększenia do pełnego etatu w zależności od potrzeb Spółki (jesteśmy również otwarci na umowę o współpracę) , stałe wynagrodzenie + premie
Zapewniamy niezbędne narzędzia pracy
Dbamy o Twoje zdrowie – prywatna opieka medyczna, karta sportowa, dodatek za niepalenie
Dbamy o Twoje bezpieczeństwo – ubezpieczenie na życie, Pracowniczy Program Emerytalny
Rozumiemy potrzeby pracowników – bogaty pakiet socjalny
Dodatek świąteczny i dodatkowy dzień wolny z okazji urodzin lub imienin
Pracując u nas, możesz zaangażować się w działania dobroczynne związane z Fundacją Stypendialną SEKA wspierającą młode talenty oraz z Fundacją Ronalda McDonalda
Benefity:
Prywatna opieka medyczna2. Ubezpieczenie na życie3. Premie uznaniowe i regulaminowe4. Dodatkowe świadczenia socjalne 5. Dodatek z okazji Świąt Bożego Narodzenia6. Brak dress code'u7. Dofinansowanie szkoleń i dostęp do platformy e-learningowej8. Dodatek za niepalenie papierosów9. Pracowniczy Program Emerytalny10. Kartę sportową11. Płatny dzień wolny z okazji urodzin lub imienin
Brzmi interesująco? Prześlij nam swoje CV!
Do CV dołącz klauzulę:
Klauzula informacyjna i zgody
Informujemy, że:
Administratorem Twoich danych osobowych przetwarzanych w ramach procesu rekrutacji jest SEKA S.A. z siedzibą w Warszawie, ul. Zabraniecka 78, 03-872 Warszawa,
Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych – drogą elektroniczną na adres: odo@seka.pl lub listownie na adres siedziby SEKA S.A., ul. Zabraniecka 78, 03-872 Warszawa;
Twoje dane osobowe w zakresie wskazanym w przepisach prawa pracy będą przetwarzane w celu przeprowadzenia obecnego procesu rekrutacyjnego (art. 6 ust. 1 lit. b RODO), natomiast inne dane, w tym dane do kontaktu, na podstawie zgody (art. 6 ust. 1 lit. a RODO), która może zostać odwołana w dowolnym czasie. SEKA S.A. będzie przetwarzała Twoje dane osobowe, także w kolejnych naborach pracowników, jeżeli wyrazisz na to zgodę (art. 6 ust. 1 lit. a RODO), która może zostać odwołana w dowolnym czasie;
Odbiorcą Twoich danych osobowych poza Administratorem, są podmioty współpracujące z Administratorem, które wspierają nas w naszej działalności oraz zapewniają nam wsparcie techniczne i informatyczne dla wewnętrznych systemów IT oraz portale publikujące ogłoszenie rekrutacyjne;
Twoje dane osobowe zgromadzone w obecnym procesie rekrutacyjnym będą przechowywane do zakończenia procesu rekrutacji. W przypadku wyrażonej przez Ciebie zgody na wykorzystywanie danych osobowych dla celów przyszłych rekrutacji, dane będą wykorzystywane przez 2 lata;
Masz prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, ograniczenia przetwarzania lub usunięcia, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, cofnięcia zgody w dowolnym momencie, wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych – www.uodo.gov.pl;
Podanie przez Ciebie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu Pracy jest niezbędne, aby uczestniczyć w procesie rekrutacji. Podanie przez Ciebie innych danych jest dobrowolne.
Jeżeli wyrażasz chęć uczestniczenia w kolejnych rekrutacjach prowadzonych przez Administratora, prosimy o umieszczenie pod treścią cv poniższego oświadczenia:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez SEKA S.A. z siedzibą w Warszawie, ul. Zabraniecka 78, 03-872 Warszawa, moich danych osobowych zawartych w niniejszym cv dla potrzeb przyszłych procesów rekrutacyjnych.
Dziękujemy Ci za zainteresowanie naszą ofertą. Jednocześnie informujemy, że będziemy się kontaktować z wybranymi osobami.
Manager ds. Administracyjnych
Manager ds. Administracyjnych