Oferty
Specjalista ds. Obsługi Klienta (Customer Service)
Nowa
Support

Specjalista ds. Obsługi Klienta (Customer Service)

Warszawa
5 500 - 9 000 PLNNetto miesięcznie - B2B
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Starszy specjalista/Senior
Forma zatrudnienia
B2B
Tryb pracy
Praca w pełni zdalna

Wymagane umiejętności

customer service

CRM

obsługa klienta

Mile widziane

administracja

e-commerce

Opis stanowiska

Rekrutacja zdalna

Kim jesteśmy?

Sellify to zespół, który stawia na etyczne podejście do marketingu i realny rozwój – zarówno naszych klientów, jak i pracowników. Dla nas nie liczą się tylko wydatki budżetowe, ale zadowolenie klientów i rzeczywiste rezultaty.

Nieustannie poszerzamy kompetencje w obszarach e-commerce, marketingu internetowego i komunikacji. Chcemy, by każdy w naszym zespole miał poczucie sprawczości i możliwość dynamicznego wzrostu – zarówno zawodowego, jak i osobistego.


Szukasz pracy, w której możesz wykorzystywać swoje umiejętności komunikacyjne, dbać o satysfakcję klientów i aktywnie uczestniczyć w budowaniu długotrwałych relacji biznesowych? Jeśli tak, mamy dla Ciebie propozycję!


Opis stanowiska

  • Bieżąca obsługa zapytań klientów: telefoniczna, mailowa, chat, rozmowy online.
  • Monitorowanie i weryfikacja płatności, w tym podejmowanie ewentualnych działań windykacyjnych.
  • Onboarding nowych klientów – wyjaśnianie zasad współpracy, przedstawianie dostępnych usług i narzędzi.
  • Koordynacja przepływu informacji między klientem a działami wewnętrznymi (marketing, e-commerce, inne).
  • Rozwiązywanie bieżących problemów i reklamacji
  • Przygotowywanie podstawowych raportów oraz analiza satysfakcji klientów, identyfikacja obszarów do usprawnienia.
  • Budowanie długotrwałych relacji z klientami, proponowanie dodatkowych usług (dosprzedaż, cross-selling).
  • Aktualizowanie i utrzymywanie bazy danych w CRM (statusy współpracy, terminy płatności, informacje kontaktowe).


Wymagania

  • Minimum 3-letnie doświadczenie w obsłudze klienta lub w dziale customer service (preferowane w branży marketingu internetowego).
  • Dobra organizacja pracy i umiejętność ustalania priorytetów.
  • Komunikatywność i swoboda w kontakcie telefonicznym oraz mailowym.
  • Podstawowa znajomość zasad e-commerce lub chęć szybkiej nauki w tym obszarze.
  • Umiejętność pracy z narzędziami CRM lub systemami do zarządzania projektami.
  • Gotowość do prowadzenia rozmów dotyczących płatności i ewentualnych kwestii windykacyjnych.
  • Otwartość na rozwój i chęć poszerzania wiedzy o narzędziach marketingowych.


Oferujemy

  • Stabilne zatrudnienie
  • Możliwość rozwoju zawodowego w dziedzinie e-commerce i marketingu internetowego.
  • Dostęp do bazy wiedzy oraz narzędzi szkoleniowych – stawiamy na stałe podnoszenie kompetencji.
  • Wsparcie ze strony doświadczonego zespołu oraz przyjazną atmosferę pracy.
  • Możliwości rozwoju w różnych obszarach i udział w ciekawych projektach.
5 500 - 9 000 PLN

Netto miesięcznie - B2B

Sprawdź podobne oferty pracy

Ambasador Marki

Nowa
5 200 - 8 000 pln
4Drivers&Delivery
Kraków
język polski
język angielski
Nowa

Client Service Intern

Nowa
5 Bonsai
Warszawa
automatyzacja marketingu
Microsoft Office PowerPoint
opiekun klienta
Nowa

Senior Customer Success Specialist (ButterCMS Team)

Nowa
Tiugo Technologies
Warszawa
, Praca zdalna
Zdalnie
customer success
CSM
customer service
Nowa

Host/Hostessa - Promotor marki

Nowa
5 200 - 7 200 pln
4Specialist Sp. z.o.o.
Warszawa
empatia
administracja
język angielski
Nowa

Konsultant ds. wdrożeń

Nowa
Asseco Data Systems
Warszawa
język angielski
Microsoft Office
BPMN
Nowa