Specjalista ds. sprzedaży produktów cyfrowych

Sprzedaż

Specjalista ds. sprzedaży produktów cyfrowych

Sprzedaż
Juliusza Słowackiego, Rzeszów +2 Lokalizacje

Sellizer

Pełny etat
B2B
Specjalista / Mid
Praca hybrydowa

Opis stanowiska

O nas

Sellizer to startup rozwijający skrzydła w Polsce, wspomagający sprzedaż. Mamy innowacyjny produkt i chwalimy się tym. Poszukujemy osoby, która będzie odpowiedzialna za bezpośredni kontakt z naszymi klientami. 


Zobacz, co robimy na: www.sellizer.com/pl


Profil kandydata/ki

Szukamy osoby z doświadczeniem w sprzedaży lub pracy z klientem, która wesprze nas w dalszym skalowaniu naszego produktu.


Na jakie Twoje kompetencje i umiejętności zwrócimy uwagę?

  • min. 2 lata doświadczenia w sprzedaży produktów lub usług IT, 

  • rozwinięte umiejętności interpersonalne i komunikacyjne,

  • swoboda komunikacji wielokanałowej (mail/telefon/wideo),

  • łatwość w budowaniu relacji z klientami B2B,

  • bardzo dobra znajomość języka polskiego i języka angielskiego w mowie i piśmie,

  • systematyczność, skrupulatność i rzetelność, 

  • umiejętność organizacji pracy własnej i planowania działań handlowych,

  • doświadczenie w przygotowywaniu i prowadzeniu prezentacji produktowych,

  • orientacja na potrzeby klienta i umiejętność proponowania rozwiązań,

  • umiejętność pracy z CRM lub narzędziami do automatyzacji marketingu.


Co nie jest konieczne, lecz mile widziane

  • praktyczna znajomość branży SaaS lub narzędzi wspierających sprzedaż.


Jaki będzie zakres Twoich zadań?

  • prowadzenie rozmów i kontaktów z klientami zainteresowanymi naszymi produktami,

  • przygotowywanie i przeprowadzanie prezentacji handlowych oraz demo produktu,

  • utrzymywanie i rozwijanie długotrwałych relacji z klientami,

  • identyfikacja potrzeb klientów oraz dobór odpowiednich rozwiązań Sellizer,

  • monitorowanie procesu sprzedaży oraz współpraca z zespołem marketingu i zarządem.


Co Ci oferujemy?

  • pracę w pełnym wymiarze czasu,

  • współpracę na zasadach B2B (jednak nie wykluczamy innej formy),

  • możliwość rozwoju zawodowego i samodzielnego działania,

  • pracę stacjonarną w naszym biurze w Rzeszowie lub Krakowie albo w modelu hybrydowym,

  • imprezy integracyjne i miłą atmosferę w zespole ukierunkowanym na rozwój,

  • elastyczne godziny pracy,

  • wynagrodzenie adekwatne do posiadanego doświadczenia.


Jak wygląda nasz proces rekrutacyjny?

  • Ty wysyłasz CV.

  • Po pozytywnej weryfikacji dokumentów przeprowadzamy z Tobą krótką rozmowę telefoniczną.

  • Następnie zapraszamy Cię na rozmowę rekrutacyjną w formie online.

  • Otrzymujesz od nas informację zwrotną, jeśli jest pozytywna - rozpoczynamy współpracę!


Nasz proces rekrutacyjny wspiera zaprzyjaźniona firma Fingoweb. Dlatego m.in w formularzu aplikacyjnym widnieje logo Fingoweb.


Wymagane umiejętności

doświadczenie w sprzedaży produktów lub usług IT

CRM

swoboda komunikacji wielokanałowej

rozwinięte umiejętności interpersonalne

Znajomość języków

Polski: C1

Angielski: B2

Mile widziane

SaaS

Lokalizacja biura

Oferta dodana: 21.11.2025

O firmie

Sellizer

Fingoweb to krakowski software house działający od ponad 10 lat. Tworzymy dedykowane aplikacje webowe, mobilne i na telewizory, prowadząc projekty kompleksowo - od analizy i projektowania, przez development, aż po wdroże...

Zobacz profil firmy

Specjalista ds. sprzedaży produktów cyfrowych

Podsumowanie oferty

Specjalista ds. sprzedaży produktów cyfrowych

Juliusza Słowackiego, Rzeszów
Sellizer
Aplikując zgadzam się na przetwarzanie moich danych osobowych w celu przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego. Informujemy, że administratorem danych jest Fingoweb z siedzibą w Krakowie, ul. Ostatnia 1C/B14 (dalej jako "administrator"). Masz prawo do ż... WięcejThis site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.