Jesteśmy małą agencją prowadzącą różnorodne projekty SEO oraz SEM. Dostarczamy treści (content) dla naszych klientów. Obecnie poszukujemy osoby, która będzie wspierać i rozwijać firmę przy redagowaniu tekstów, a także w budowaniu procesów contentowych, jak również skoordynuje te działania.
Wymagamy znajomości języka polskiego, umiejętności pisarskich oraz zdolności w zakresie zarządzania i organizacji prac. W firmie dzielimy się wiedzą i wspieramy przy realizacji projektów.
Obowiązki:
Planowanie i zarządzanie treściami w firmie oraz dla klientów zewnętrznych,
Współpraca z podwykonawcami i zarządzanie ich pracą,
Prowadzenie projektów związanych z treściami (m.in. tworzenie brief'ów, koordynacja procesów związanych z treściami, uzgodnienia z klientami, publikacja treści)
Przygotowywanie raportów, zestawień, analiz, prezentacji
Tworzenie treści zoptymalizowanych pod kątem SEO
Korekta i redagowanie tekstów - dużo treści!
Wsparcie w tworzeniu treści wewnątrz firmy
Analizowanie spadków oraz wsparcie klientów w zakresie wytycznych Google Helpful Content
Rozwój AI i tym podobnych spraw z tym związanych
Wymagania:
Minimum 2-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku (agencyjne mile widziane)
Umiejętność wyciągania wniosków i ich realizacja pod kątem treści, które klient posiada oraz które trzeba poprawiać (np. znajomość google helpful content, e-eat wymagana, content pruning, tworzenie klastrów i pillar pages, powiązania semantyczne między treściami)
Bardzo dobra znajomość zasad języka polskiego, poprawność stylistyczna, ortograficzna i interpunkcyjna
Bardzo dobra organizacja pracy, dokładność, punktualność,
Zaangażowanie i zainteresowanie rozwojem w marketingu,
Biegłość w wyszukiwaniu informacji w Internecie,
Samodzielność, kreatywność, entuzjazm
Lekkie pióro
Umiejętność pracy zespołowej, delegowania zadań oraz ich egzekwowania
Znajomość języka angielskiego na poziomie B2 minimum
Znajomość: Whitepress, Senuto, SurferSEO, ChatGPT, Perplexity i innych
Wymagamy szybkiego zapoznania się z kursami np. Koray SEO, Google Analytics
Znajomość platformy ClickUp niezwykle mile widziane
Oferujemy:
stabilne zatrudnienie – szukamy osób, które zechcą się związać z nami na dłużej i będą wsparciem przy rozwoju firmy
pracę zdalną - elastyczne godziny pracy w tym “krótkie” piątki
szkolenia, wyjazdy na konferencje, kursy
fajny zespół ludzi, niekorporacyjną, swobodną i kreatywną atmosferę
dostęp do dużych i ciekawych projektów
godziny pracy: pon-czw: 8/9-16/17, w piątki 9-15
pracę w ClickUp
normalnego szefa
Pensja: 7-9 tys netto B2B – wynagrodzenie do negocjacji zależnie od doświadczenia.
Proces rekrutacyjny będzie składał się z dwóch etapów:
Etap 1: rozmowa i praca domowa - napisanie jednego krótkiego tekstu oraz usprawnienie pod kątem SEO drugiego tekstu
Etap 2: dogrywka z kandydatkami/kandydatami, którzy przejdą etap 1
Każda/y z etapu 1 i 2 otrzyma feedback.
Dodatkowe informacje:
Praca: zdalna a biuro mamy w Warszawie, Jana Pawła II 27
UWAGA: szukamy osób, które nie piszą w AI ale potrafią wykorzystać jego możliwości w powierzonych zadaniach
Netto miesięcznie - B2B
Rekomendowane oferty