Opracowanie i wdrażanie kompleksowych strategii SEO, uwzględniających najnowsze trendy i algorytmy wyszukiwarek
Planowanie, koordynacja i realizacja projektów SEO od etapu koncepcji po wdrożenie i monitorowanie wyników
Zarządzanie budżetem SEO i alokowanie zasobów w sposób efektywny
Analiza rynku i konkurencji w celu identyfikacji możliwości SEO
Planowanie długoterminowych i krótkoterminowych celów SEO, w tym KPI
Dbanie o realizacje założonego wzrostu ROI na wszystkich projektach
Przygotowywanie szczegółowych raportów SEO i prezentacja wyników zarządowi i klientom
Identyfikacja nowych możliwości i zagrożeń w obszarze SEO oraz szybkie reagowanie na zmiany algorytmów wyszukiwarek
Szkolenie i wsparcie młodszych członków zespołu SEO oraz innych działów w zakresie najlepszych praktyk SEO
Współpraca z zespołami marketingu, IT, UX/UI, PR w celu zapewnienia spójności strategii SEO z innymi działaniami marketingowymi
Stały kontakt z działem DEV, copywritingu oraz BOK oraz bieżące informowanie i koordynowanie prac na projekcie
Wsparcie działań SEM, Social Media
Nasze wymagania
Minimum 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku
Samodzielność i decyzyjność
Znajomość narzędzi Google Analytics 4, Google Search Console, Google Tag Manager, Looker, Google, DevTools, Screaming Frog, Semrush, Senuto, Microsoft Excel
Znajomość html, css, podstawowych pojęć z zakresu statystyki, popularnych CMSów
Znajomość CWV, SSR i CSR.
Podstawowa znajomość UX, SQL, Pythona
Rozumienie JS
Praktyczne wykorzystywanie API produktów Google
Zainteresowanie rozwojem AI oraz wykorzystywaniem AI w automatyzacji i optymalizacji procesów SEO
Mile widziane:
Praktyczne doświadczenie w korzystaniu z BigQuery
Benefity
Możliwość pracy zdalnej
Praca w godzinach 8 – 16
Spotkania integracyjne
Karta Multisport
Dofinansowanie szkoleń i kursów
Kwartalny system premiowy oparty o realizację KPI na klientach (im lepsze wyniki - tym więcej zarabiasz)