Poszukujemy osoby:
• ambitnej, komunikatywnej, z pozytywnym nastawieniem do świata;
• poświęcającej więcej energii na rozwiązywanie problemów niż ich wynajdywanie;
• z analitycznym, dociekliwym i świeżym spojrzeniem na postawione wyzwania;
• zorganizowanej, nie bojącej się wyzwań, chętnej do rozwoju własnych umiejętności.
Oferujemy:
• współpracę w zespole z wieloletnim doświadczeniem w branży, w swobodnej i pozytywnej atmosferze wśród ciekawych młodych ludzi znających się na swoim fachu;
• rozwój i szkolenia podnoszące kwalifikacje;
• szkolenia branżowe i technologiczne;
• szkolenia z umiejętności miękkich;
• szkolenia z programowania i języków webowych;
• możliwość wdrażania własnych pomysłów oraz kreatywnych rozwiązań;
• komfortowe stanowisko pracy;
• bezpieczeństwo finansowe i długotrwałą współpracę;
• wynagrodzenie adekwatne do umiejętności i doświadczenia;
• dowolną, wybraną formę współpracy: umowa o pracę / zlecenie / B2B;
• siedzibę w nowoczesnym biurowcu w centrum miasta;
• elastyczny czas pracy od poniedziałku do piątku.
Wymagania:
• doświadczenie w tworzeniu i wdrażaniu strategii SEO;
• znajomość HTML oraz CSS;
• podstawy programowania w PHP (lub w innym języku);
• znajomość systemów CMS (Wordpress, Joomla, Prestashop, Shoper itp.);
• samodzielne planowanie strategii rozbudowy contentu witryny oraz umiejętność przygotowywania wytycznych jakościowych dot. optymalizacji treści;
• umiejętność samodzielnej optymalizacji kodu stron internetowych pod kątem wyszukiwarek;
• umiejętność analitycznego myślenia i wyciągania wniosków z własnych działań oraz obserwacji;
• sumienność podczas wykonywania powierzonych obowiązków;
• przynajmniej bierna znajomość angielskiego (czytanie dokumentacji, poruszanie się w Internecie).
Mile widziane:
• znajomość Google Analytics, Google Search Console;
• znajomość narzędzi: Ahrefs, Semstorm, Senuto, Screaming Frog;
• znajomość technologii internetowych;
• znajomość zagadnień domenowo-hostingowych.
Zakres obowiązków:
• pozycjonowanie stron internetowych;
• optymalizacja pod kątem SEO;
• analizy SEO i przygotowywanie wytycznych;
• analiza efektów i skuteczności swoich działań;
• techniczny kontakt z klientem jako opiekun pozycjonowania.