Oferty
Junior Customer Success Advisor
Nowa
Obsługa klienta

Junior Customer Success Advisor

Warszawa
5 380 - 5 970 PLNBrutto miesięcznie - UoP
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Staż/Junior
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca hybrydowa

Wymagane umiejętności

nowe technologie

customer service

komunikacja

obsługa klienta

Opis stanowiska

Rekrutacja zdalna

Szukamy energicznego Junior Customer Success Advisora, który posiada podstawową wiedzę z zakresu obsługi klienta i chętnie rozwija swoje umiejętności w pozyskiwaniu oraz utrzymywaniu klientów.


Idealny kandydat:

  • Masz pierwsze doświadczenie w obszarze wsparcia klienta, sprzedaży lub konwersji, a także w bezpośrednim kontakcie z klientem.
  • Uwielbiasz kontakt z ludźmi, lubisz pomagać i edukować, a rozmowy telefoniczne czy wideokonferencje to dla Ciebie żaden problem.
  • Interesujesz się nowymi technologiami, w szczególności AI i automatyzacją.
  • Praca w firmie działającej w modelu SaaS brzmi dla Ciebie jak coś ekscytującego – a jeszcze lepiej, jeśli masz już w tym doświadczenie!
  • Czujesz, że odnajdziesz się w dynamicznym środowisku startupowym.
  • Customer Success to coś, co Cię pasjonuje i chcesz rozwijać się w tym kierunku.
  • Jesteś otwarty na nowe narzędzia i technologie – szybko je opanowujesz.
  • Posługujesz się językiem angielskim w mowie i piśmie na poziomie B2 – pracujemy z klientami także spoza Polski.


Twoje zadania:

  • Kontakt z klientami z Polski i zagranicy przez czat, telefon i e-mail.
  • Prowadzenie prezentacji narzędzia dla klientów (np. demo lub webinary).
  • Aktywizowanie i edukowanie istniejących klientów.
  • Wspieranie klientów na każdym etapie korzystania z naszego produktu.
  • Współpraca z zespołami Marketingu i Produktu w celu dostarczania najlepszych rozwiązań dla klientów.


Co oferujemy?

💵 Wynagrodzenie 5384–5970 zł brutto (umowa o pracę)

💼 Możliwość rozwoju pod okiem doświadczonego zespołu


Benefity:

🌍 Praca w trybie hybrydowym

🗓️ 4-dniowy tydzień pracy

🌴 Nielimitowane dni urlopowe

💰 Budżet szkoleniowy – 2500 zł rocznie

👂 Bezpłatny dostęp do psychoterapeuty

🏋 Możliwość treningów z trenerem personalnym w biurze Senuto

💳 Karta Multisport (50% dofinansowania)

🚑 Prywatna opieka medyczna (PZU, 50% dofinansowania)

🥗 Darmowe obiady w czwartki w biurze

📚 Darmowe lekcje języka angielskiego

🧃 Soki i przekąski dostępne w biurze


Proces rekrutacji:

  1. Krótka rozmowa telefoniczna z naszym HR.
  2. 60-minutowa rozmowa z HR oraz Head of Customer Success.
  3. Zadanie rekrutacyjne do wykonania.
  4. 30-minutowa rozmowa z zespołem CS.
  5. Finalizacja szczegółów i podpisanie umowy.


Jeśli chcesz pracować w przyjaznej atmosferze i rozwijać się w branży Customer Success, aplikuj już dziś! 😊


O Senuto:

Senuto to firma technologiczna działająca w modelu SaaS. Oferujemy oprogramowanie, które pozwala zwiększać ruch z wyszukiwarki dzięki precyzyjnym danym i analizom. Codziennie zbieramy dane z na temat milionów słów kluczowych i domen. Jesteśmy liderem Polskiego rynku. Funkcjonujemy na nim od 2015 roku.

Do naszych klientów należą głównie: agencje marketingu internetowego, większe sklepy internetowe oraz wydawcy internetowi. Między innymi: Allegro, Onet, TVN, Bluerank i wiele innych uznanych marek.

Do naszych person zaliczają się: specjaliści SEO (80% polskich specjalistów SEO korzysta z Senuto), specjaliści ds. marketingu, specjaliści ds. e-commerce oraz właściciele firm.

Obecnie z naszego rozwiązania korzysta ponad 2663 firm i ponad 14 000 użytkowników. W tej chwili większość naszych klientów pochodzi z Polski 🇵🇱, ale nasz produkt i aspiracje są zdecydowanie globalne 🌎.

Biuro Senuto mieści się w Warszawie 📍 przy ul. Niedzwiedzkiej 12B (Mokotów, Metro Wilanowska). Zlokalizowane jest w willi.


Zespół:

Kilka faktów o zespole:

  • Obecnie zespół Senuto liczy 33 osoby.
  • Średni staż w zespole wynosi prawie 3 lata.
  • Tryb pracy: pracujemy hybrydowo.
  • Nasz eNPS wynosi 50.
  • System pracy na zadaniach: większość zespołów pracuje w metodologii Scrum.


tutlo_banner_hero

Poćwicz angielski przed rozmową rekrutacyjną

Odbierz 3 bezpłatne lekcje
5 380 - 5 970 PLN

Brutto miesięcznie - UoP

Rekomendowane oferty

Junior / Contact Center Specialist

Nowa
Eternis
Warszawa
obsługa klienta
język angielski
Nowa

Customer Service Representative with German

Nowa
Cyclad
Warszawa
support
customer service
Nowa

Specjalista ds. wsparcia IT - pierwsza linia wsparcia

Nowa
Diabetyk24 Sp. z o.o.
Warszawa
branża IT
Nowa

Junior Customer Service Manager

Nowa
6 700 - 7 700 PLN
DCG
Kraków
Customer Service and Project Management Experience
English
Nowa

HTML Design Specialist

Nowa
6 000 - 8 000 PLN
CodeTwo - HRejterzy
Wrocław
, Praca zdalna
Zdalnie
HTML
język angielski
CSS
Nowa