Analityk E-Commerce
Inne

Analityk E-Commerce

Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Staż/Junior
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

Opis stanowiska

Naszym klientem jest globalna organizacja zajmująca się sprzedażą i dystrybucją alkoholi i napojów bezalkoholowych. Aktualnie mamy przyjemność prowadzić rekrutacje na stanowisko Analityka E-commerce.

Analityk E-commerce

Miejsce pracy: Warszawa

Zadania:

  • Analizowanie zachowań użytkowników pochodzących w wielu, różnych źródeł (strony WWW, platformy e-commerce & mobile w odniesieniu do kampanii czy wysyłek e-mail i SMS, push&webpush)
  • Budowanie segmentacji grup docelowych klientów oraz listy remarketingowych w oparciu o zachowania użytkowników
  • Budowanie profili behawioralnych i określenie modeli atrybucji
  • Budowanie ścieżek konwersji i lejków sprzedażowych
  • Analiza i prezentowanie wniosków z testów A/B
  • Obsługa i konfiguracja narzędzi analitycznych
  • Implementacja kodów śledzących
  • Przygotowywanie raportów  i prezentacji dla różnych interesariuszy
  • Śledzenie najnowszych trendów w branży oraz dzielenie się wiedzą na temat narzędzi oraz technologii

Wymagania stawiane kandydatowi:

  • Co najmniej 2 lata doświadczenia na powyższym stanowisku pracy
  • Praktyczna znajomość systemów analityki internetowej Google Analytics, Google Ads, Firebase, HotJar
  • Doświadczenie w projektowaniu analityki online lub mobile
  • Podstawowa wiedza na temat SEO / ASO
  • Bardzo silnym atutem będzie doświadczenie w branży e-commerce  lub FMCG
  • Odpowiedzialność i umiejętność dzielenia się wiedzą

Oferujemy:

  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • Stabilne miejsce pracy w organizacji będącej jedną z bardziej rozpoznawalnych marek w swojej branży
  • Pakiet benefitów (ubezpieczenie medyczne, karta FitProfit, wczasy pod gruszą)
  • Przyjazną i otwartą kulturę organizacyjną