Naszym klientem jest globalna organizacja zajmująca się sprzedażą i dystrybucją alkoholi i napojów bezalkoholowych. Aktualnie mamy przyjemność prowadzić rekrutacje na stanowisko Analityka E-commerce.
Analityk E-commerce
Miejsce pracy: Warszawa
Zadania:
- Analizowanie zachowań użytkowników pochodzących w wielu, różnych źródeł (strony WWW, platformy e-commerce & mobile w odniesieniu do kampanii czy wysyłek e-mail i SMS, push&webpush)
- Budowanie segmentacji grup docelowych klientów oraz listy remarketingowych w oparciu o zachowania użytkowników
- Budowanie profili behawioralnych i określenie modeli atrybucji
- Budowanie ścieżek konwersji i lejków sprzedażowych
- Analiza i prezentowanie wniosków z testów A/B
- Obsługa i konfiguracja narzędzi analitycznych
- Implementacja kodów śledzących
- Przygotowywanie raportów i prezentacji dla różnych interesariuszy
- Śledzenie najnowszych trendów w branży oraz dzielenie się wiedzą na temat narzędzi oraz technologii
Wymagania stawiane kandydatowi:
- Co najmniej 2 lata doświadczenia na powyższym stanowisku pracy
- Praktyczna znajomość systemów analityki internetowej Google Analytics, Google Ads, Firebase, HotJar
- Doświadczenie w projektowaniu analityki online lub mobile
- Podstawowa wiedza na temat SEO / ASO
- Bardzo silnym atutem będzie doświadczenie w branży e-commerce lub FMCG
- Odpowiedzialność i umiejętność dzielenia się wiedzą
Oferujemy:
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- Stabilne miejsce pracy w organizacji będącej jedną z bardziej rozpoznawalnych marek w swojej branży
- Pakiet benefitów (ubezpieczenie medyczne, karta FitProfit, wczasy pod gruszą)
- Przyjazną i otwartą kulturę organizacyjną