Specjalista ds. marketingu i social media

Specjalista ds. marketingu i social media

Warszawa
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca hybrydowa

Wymagane umiejętności

angielski B2

social media

content marketing

marketing

B2B marketing

influencer marketing

Mile widziane

e-commerce

Opis stanowiska

Rekrutacja zdalna

Kilka słów o nas 🧸🧩🚂


Na co dzień wspieramy rodziców i dzieci w tworzeniu wyjątkowych, pełnych przygód i zabawy, chwil. Zajmujemy się dystrybucją starannie wybranych, wysokiej jakości produktów, które gwarantują wartościową i bezpieczną zabawę. Pomagają tym najmniejszym rozwijać umiejętności manualne, poznawcze, kształtują poczucie estetyki, a dla ich mam i ojców stanowią wsparcie w codziennych rodzicielskich wyzwaniach. Zwracamy także uwagę, aby nasze produkty były wytwarzane w sposób jak najbardziej neutralny dla środowiska naturalnego.


Jako Kids’ Inspirations jesteśmy wyłącznym dystrybutorem na rynek Polski m.in. takich marek jak: Little Dutch, Baby Brezza, Wild Ride, Timio, Tiger Tribe, Mr Maria, The Swim Essentials, Bebe-Jou, Tiamo.


Kim są nasi klienci? To właściciele sklepów z zabawkami i akcesoriami dla dzieci na terenie Polski – są to zarówno duże wyspecjalizowane sklepy jak i niewielkie butiki, prowadzone przez ludzi, dla których praca w tej branży jest olbrzymią pasją. Pracujemy ze sklepami stacjonarnymi jak i internetowymi.


Chcąc dalej się rozwijać, wykorzystać w pełni potencjał naszych obecnych i przyszłych marek, potrzebujemy wzmocnić nasz zespół – w związku z tym poszukujemy osoby na stanowisko Specjalisty_Specjalistki ds. Marketingu i social media.


 

💡 Twoja praca:

 

Twoja praca będzie polegała na tworzeniu planów marketingowych dla wybranych marek z portfolio naszych produktów oraz działanie na ich podstawie. Jest to samodzielna rola, w której będziesz odpowiadać całościowo za wyznaczanie i realizowanie strategii obecności marki w różnych kanałach komunikacji we współpracy z zagranicznymi producentami zabawek.


To oznacza m.in.:

  • zarządzanie budżetem marketingowym,
  • prowadzenie kont poszczególnych marek na Instagramie, Facebooku i innych adekwatnych social media – planowanie i tworzenie treści , grafik, rolek oraz ich aktywna promocja,
  • nawiązywanie i organizowanie współpracy z influencerami, ustalanie i egzekwowanie umówionych działań w social media,
  • planowanie i inicjowanie innych działań marketingowych (poza social media), które wpłyną na budowanie wizerunku i rozpoznawalność marki,
  • analizę skuteczności prowadzonych działań marketingowych,
  • współpracę z centralą podległych marek w zakresie wprowadzania nowych produktów na rynek, przygotowywania podsumowań czy prezentacji oraz udział w spotkaniach biznesowych (spotkania międzynarodowe),
  • współpracę z Działem Sprzedaży w zakresie promocji marek w punktach sprzedaży stacjonarnej,
  • aktywne poszukiwanie możliwości rozwoju marek poprzez nieszablonowe działania PR i marketingowe,
  • udział w targach branżowych.



🎯 Szukamy Ciebie, jeśli:

  • masz doświadczenie w samodzielnym wyznaczaniu i następnie realizowaniu planu marketingowego marki (nie tylko w social media - zależy nam na doświadczeniu w całościowym kształtowaniu obecności marki na rynku),
  • dużym atutem (ale nie warunkiem koniecznym) będzie dla nas doświadczenie w obszarze e-commerce oraz marketingu marek selektywnych w branżach: zabawek/dziecięcej, biżuteryjnej, kosmetycznej, odzieżowej,
  • biegle obsługujesz platformy społecznościowe jak Instagram, Facebook, TikTok oraz masz doświadczenie w prowadzeniu działań marketingowych na tych SoMe,
  • potrafisz pracować z narzędziami do tworzenia contentu np. CapCut, Canva,
  • bardzo dobrze posługujesz się językiem angielskim (min. B2, warunek konieczny!) – płynna komunikacja w tym języku będzie niezbędna w pracy z centralami podległych marek ,
  • poprawne posługiwanie się językiem polskim w mowie i piśmie również będzie niezbędne z uwagi na samodzielne tworzenie treści pod kątem social media,
  • posiadasz wykształcenie wyższe (marketing, komunikacja, PR, zarządzanie lub pokrewne),
  • potrafisz budować dobre relacje z ludźmi, komunikujesz się otwarcie, asertywnie, jesteś osobą nastawioną na współpracę,
  • kreatywność i innowacyjne podejście do działania to Twoje mocne strony,
  • możesz pracować stacjonarnie w naszym biurze w Warszawie (ul. Migdałowa) - pracyjemy hybrydowo, od poniedziałku do czwartku w biurze w godzinach 9-17, a w piątki zdalnie.



📣 Dlaczego warto do nas dołączyć?


Oferujemy Tobie:

  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub inną wybraną umowę o współpracy,
  • stałe wynagrodzenie podstawowe,
  • pracę hybrydową (nasze biuro w Warszawie jest doskonale zlokalizowane w kameralnym biurowcu Natpoll Business Center: w pobliżu stacje metra Natolin i Imielin, sklepy, restauracje, przychodnia Lux Med),
  • udział w wydarzeniach branżowych m.in. targach dziecięcych
  • uważność na Twój rozwój zawodowy – wspólnie z Tobą zaprojektujemy rozwój w kierunku, który pomoże wzrastać naszemu biznesowi jak i Twoim potrzebom, porozmawiamy również w rekrutacji o Twoich oczekiwaniach w tym zakresie,
  • „ludzkie” podejście do zarządzania, dbanie o work-life balance
  • pracę w firmie o płaskiej strukturze, niekorporacyjnym podejściu, z ludźmi, dla których ważne są wartości i biznesowa misja – to nie puste słowa! Oprócz tego, że dostarczamy produkty „z duszą”, to angażujemy się w działania CSR, wspierając na przykład zabawkami Fundację „Na Ratunek Dzieciom z Chorobą Nowotworową” oraz dzieci z ogarniętej wojną Ukrainy
  • otwartość na Twoje pomysły, inicjatywę – chcemy zatrudnić Ciebie z uwagi na Twoje kompetencje, wiedzę i prawdziwie korzystać z tego!
  •  opiekę medyczną.



📈 Te informacje mogą Cię zainteresować:


  • Kategoria „zabawki i artykuły dziecięce” jest w czołówce najpopularniejszych kategorii produktowych w Polsce.
  • Nasza firma osiąga rok do roku od ponad ośmiu już lat dwucyfrowe wzrosty.
  • Rozwijamy portfolio naszych marek, rocznie poszerzamy je o 1-2 marki, koncentrując się na tych, które są spójne z naszą wizją i wartościami.
  • A przede wszystkim cieszymy się dobrymi relacjami z naszymi klientami, z którymi współpracujemy długofalowo i którzy wracają do nas z kolejnymi zamówieniami.
  • Nasza firma zdobyła tytuł Firmy Roku 2024 w plebiscycie organizowanym przez czasopismo Branża Dziecięca.



👉 Nasz proces rekrutacji:


Mamy przygotowany przejrzysty i prosty proces rekrutacji, który będzie przebiegał następująco:

✔️ zaprosimy Ciebie na spotkanie online z rekruterem (45-60min.)

✔️ przekażemy Ci do wykonania krótkie zadanie rekrutacyjne (ok. 60 min. Twojego zaangażowania)

✔️ spotkamy się stacjonarnie na drugiej rozmowie w gronie Ty, rekruter i przyszły przełożony, w trakcie której omawiamy przygotowane zadanie (45-60min.)


A następnie otrzymasz informację zwrotną i ofertę zatrudnienia (trzymamy za to kciuki!)



Czujesz, że podzielasz nasze wartości, biznesową misję? Zapraszamy do rozmowy!



---


Proces rekrutacji jest prowadzony przez zewnętrznego rekrutera – Skills in Motion Katarzyna Dziadkowska, nr KRAZ 19367, www.skillsinmotion.pl

Rekomendowane oferty

B2B Marketing Specialist

Nowa
7 000 - 9 000 PLN/mies.
Digispot - agencja CRO
Warszawa
, Praca zdalna
Zdalnie
zarządzanie projektami
B2B marketing
copywriting
Nowa

Affiliate Specialist 🚀

Nowa
6 400 - 9 600 PLN/mies.
GameSeal
Warszawa
, Praca zdalna
Zdalnie
fluent english
digital marketing
CRM
Nowa

Specjalista ds. Marketingu B2B

Nowa
8 000 - 10 000 PLN/mies.
EAP24
Warszawa
, Praca zdalna
Zdalnie
content marketing
digital marketing
B2B marketing
Nowa

Specjalista SEA / Google Ads

Nowa
7 000 - 10 000 PLN/mies.
adsfox
Warszawa
, Praca zdalna
Zdalnie
Google Looker Studio
komunikatywność
Google Analytics
Nowa

Lead Generation & Marketing Specialist

Nowa
6 000 - 11 000 PLN/mies.
Delante Marketing Sp. z o.o. sp. k.
Warszawa
, Praca zdalna
Zdalnie
angielski
data analyst
marketing
Nowa