Na co dzień wspieramy rodziców i dzieci w tworzeniu wyjątkowych, pełnych przygód i zabawy, chwil. Zajmujemy się dystrybucją starannie wybranych, wysokiej jakości produktów, które gwarantują wartościową i bezpieczną zabawę. Pomagają tym najmniejszym rozwijać umiejętności manualne, poznawcze, kształtują poczucie estetyki, a dla ich mam i ojców stanowią wsparcie w codziennych rodzicielskich wyzwaniach. Zwracamy także uwagę, aby nasze produkty były wytwarzane w sposób jak najbardziej neutralny dla środowiska naturalnego.
Jako Kids’ Inspirations jesteśmy wyłącznym dystrybutorem na rynek Polski m.in. takich marek jak: Little Dutch, Baby Brezza, Wild Ride, Timio, Tiger Tribe, Mr Maria, The Swim Essentials, Bebe-Jou, Tiamo.
Kim są nasi klienci? To właściciele sklepów z zabawkami i akcesoriami dla dzieci na terenie Polski – są to zarówno duże wyspecjalizowane sklepy jak i niewielkie butiki, prowadzone przez ludzi, dla których praca w tej branży jest olbrzymią pasją. Pracujemy ze sklepami stacjonarnymi jak i internetowymi.
Chcąc dalej się rozwijać, wykorzystać w pełni potencjał naszych obecnych i przyszłych marek, potrzebujemy wzmocnić nasz zespół – w związku z tym poszukujemy osoby na stanowisko Specjalisty_Specjalistki ds. Marketingu i social media.
Twoja praca będzie polegała na tworzeniu planów marketingowych dla wybranych marek z portfolio naszych produktów oraz działanie na ich podstawie. Jest to samodzielna rola, w której będziesz odpowiadać całościowo za wyznaczanie i realizowanie strategii obecności marki w różnych kanałach komunikacji we współpracy z zagranicznymi producentami zabawek.
To oznacza m.in.:
- zarządzanie budżetem marketingowym,
- prowadzenie kont poszczególnych marek na Instagramie, Facebooku i innych adekwatnych social media – planowanie i tworzenie treści , grafik, rolek oraz ich aktywna promocja,
- nawiązywanie i organizowanie współpracy z influencerami, ustalanie i egzekwowanie umówionych działań w social media,
- planowanie i inicjowanie innych działań marketingowych (poza social media), które wpłyną na budowanie wizerunku i rozpoznawalność marki,
- analizę skuteczności prowadzonych działań marketingowych,
- współpracę z centralą podległych marek w zakresie wprowadzania nowych produktów na rynek, przygotowywania podsumowań czy prezentacji oraz udział w spotkaniach biznesowych (spotkania międzynarodowe),
- współpracę z Działem Sprzedaży w zakresie promocji marek w punktach sprzedaży stacjonarnej,
- aktywne poszukiwanie możliwości rozwoju marek poprzez nieszablonowe działania PR i marketingowe,
- udział w targach branżowych.
- masz doświadczenie w samodzielnym wyznaczaniu i następnie realizowaniu planu marketingowego marki (nie tylko w social media - zależy nam na doświadczeniu w całościowym kształtowaniu obecności marki na rynku),
- dużym atutem (ale nie warunkiem koniecznym) będzie dla nas doświadczenie w obszarze e-commerce oraz marketingu marek selektywnych w branżach: zabawek/dziecięcej, biżuteryjnej, kosmetycznej, odzieżowej,
- biegle obsługujesz platformy społecznościowe jak Instagram, Facebook, TikTok oraz masz doświadczenie w prowadzeniu działań marketingowych na tych SoMe,
- potrafisz pracować z narzędziami do tworzenia contentu np. CapCut, Canva,
- bardzo dobrze posługujesz się językiem angielskim (min. B2, warunek konieczny!) – płynna komunikacja w tym języku będzie niezbędna w pracy z centralami podległych marek ,
- poprawne posługiwanie się językiem polskim w mowie i piśmie również będzie niezbędne z uwagi na samodzielne tworzenie treści pod kątem social media,
- posiadasz wykształcenie wyższe (marketing, komunikacja, PR, zarządzanie lub pokrewne),
- potrafisz budować dobre relacje z ludźmi, komunikujesz się otwarcie, asertywnie, jesteś osobą nastawioną na współpracę,
- kreatywność i innowacyjne podejście do działania to Twoje mocne strony,
- możesz pracować stacjonarnie w naszym biurze w Warszawie (ul. Migdałowa) - pracyjemy hybrydowo, od poniedziałku do czwartku w biurze w godzinach 9-17, a w piątki zdalnie.
Oferujemy Tobie:
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub inną wybraną umowę o współpracy,
- stałe wynagrodzenie podstawowe,
- pracę hybrydową (nasze biuro w Warszawie jest doskonale zlokalizowane w kameralnym biurowcu Natpoll Business Center: w pobliżu stacje metra Natolin i Imielin, sklepy, restauracje, przychodnia Lux Med),
- udział w wydarzeniach branżowych m.in. targach dziecięcych
- uważność na Twój rozwój zawodowy – wspólnie z Tobą zaprojektujemy rozwój w kierunku, który pomoże wzrastać naszemu biznesowi jak i Twoim potrzebom, porozmawiamy również w rekrutacji o Twoich oczekiwaniach w tym zakresie,
- „ludzkie” podejście do zarządzania, dbanie o work-life balance
- pracę w firmie o płaskiej strukturze, niekorporacyjnym podejściu, z ludźmi, dla których ważne są wartości i biznesowa misja – to nie puste słowa! Oprócz tego, że dostarczamy produkty „z duszą”, to angażujemy się w działania CSR, wspierając na przykład zabawkami Fundację „Na Ratunek Dzieciom z Chorobą Nowotworową” oraz dzieci z ogarniętej wojną Ukrainy
- otwartość na Twoje pomysły, inicjatywę – chcemy zatrudnić Ciebie z uwagi na Twoje kompetencje, wiedzę i prawdziwie korzystać z tego!
- opiekę medyczną.
- Kategoria „zabawki i artykuły dziecięce” jest w czołówce najpopularniejszych kategorii produktowych w Polsce.
- Nasza firma osiąga rok do roku od ponad ośmiu już lat dwucyfrowe wzrosty.
- Rozwijamy portfolio naszych marek, rocznie poszerzamy je o 1-2 marki, koncentrując się na tych, które są spójne z naszą wizją i wartościami.
- A przede wszystkim cieszymy się dobrymi relacjami z naszymi klientami, z którymi współpracujemy długofalowo i którzy wracają do nas z kolejnymi zamówieniami.
- Nasza firma zdobyła tytuł Firmy Roku 2024 w plebiscycie organizowanym przez czasopismo Branża Dziecięca.
Mamy przygotowany przejrzysty i prosty proces rekrutacji, który będzie przebiegał następująco:
✔️ zaprosimy Ciebie na spotkanie online z rekruterem (45-60min.)
✔️ przekażemy Ci do wykonania krótkie zadanie rekrutacyjne (ok. 60 min. Twojego zaangażowania)
✔️ spotkamy się stacjonarnie na drugiej rozmowie w gronie Ty, rekruter i przyszły przełożony, w trakcie której omawiamy przygotowane zadanie (45-60min.)
A następnie otrzymasz informację zwrotną i ofertę zatrudnienia (trzymamy za to kciuki!)
---
Proces rekrutacji jest prowadzony przez zewnętrznego rekrutera – Skills in Motion Katarzyna Dziadkowska, nr KRAZ 19367, www.skillsinmotion.pl