Specjalista / Specjalistka ds. marketingu i social media
Migdałowa 4, Warszawa
Skills in motion
Kilka słów o nas 🧸🧩🚂
Na co dzień wspieramy rodziców i dzieci w tworzeniu wyjątkowych, pełnych przygód i zabawy, chwil. Zajmujemy się dystrybucją starannie wybranych, wysokiej jakości produktów, które gwarantują wartościową i bezpieczną zabawę. Pomagają tym najmniejszym rozwijać umiejętności manualne, poznawcze, kształtują poczucie estetyki, a dla ich mam i ojców stanowią wsparcie w codziennych rodzicielskich wyzwaniach. Zwracamy także uwagę, aby nasze produkty były wytwarzane w sposób jak najbardziej neutralny dla środowiska naturalnego. Jako Kids’ Inspirations jesteśmy wyłącznym dystrybutorem na rynek Polski m.in. takich marek jak: Little Dutch, Baby Brezza, Wild Ride, Timio, Tiger Tribe, Mr Maria, The Swim Essentials, Bebe-Jou, Tiamo.
Kim są nasi klienci? To właściciele sklepów z zabawkami i akcesoriami dla dzieci na terenie Polski – są to zarówno duże wyspecjalizowane sklepy jak i niewielkie butiki, prowadzone przez ludzi, dla których praca w tej branży jest olbrzymią pasją. Pracujemy ze sklepami stacjonarnymi jak i internetowymi.
Chcąc dalej się rozwijać, wykorzystać w pełni potencjał naszych obecnych i przyszłych marek, potrzebujemy wzmocnić nasz zespół. W tym roku dołączyła już do nas jedna utalentowana osoba w roli Specjalisty ds. marketingu i social media - teraz poszukujemy kolejnej. Może właśnie Ciebie?
💡 Twoja praca:
Twoja praca będzie polegała na tworzeniu planów marketingowych dla wybranych marek z portfolio naszych produktów oraz działanie na ich podstawie. Jest to samodzielna rola, w której będziesz odpowiadać całościowo za obecność marki w różnych kanałach komunikacji i będziesz współpracować z zagranicznymi producentami zabawek.
To oznacza m.in.:
prowadzenie kont poszczególnych marek na Instagramie, Facebooku i innych adekwatnych social media – planowanie i tworzenie treści , grafik, rolek oraz ich aktywna promocja,
nawiązywanie i organizowanie współpracy z influencerami, ustalanie i egzekwowanie umówionych działań w social media,
planowanie i inicjowanie innych działań marketingowych (poza social media), które wpłyną na budowanie wizerunku i rozpoznawalność marki,
analizę skuteczności prowadzonych działań marketingowych,
współpracę z centralą podległych marek w zakresie wprowadzania nowych produktów na rynek (spotkania międzynarodowe),
współpracę ze sprzedażą w zakresie promocji marek w sklepach naszych klientów,
aktywne poszukiwanie możliwości rozwoju marek poprzez nieszablonowe działania PR i marketingowe,
udział w targach branżowych.
Praca u nas będzie do Ciebie dopasowana, jeśli:
dobrze czujesz się, pracując w mniejszym zespole – cała nasza firma liczy 10 osób, pracujących na różnych stanowiskach (sprzedaż, marketing, obsługa klienta i realizacja zamówień, wsparcie techniczne e-commerce),
lubisz realizować różnorodne zadania i chcesz rozwijać się w różnych obszarach marketingu – nie jesteś zdecydowana(y) tylko na jedną specjalizację,
w pracy szukasz: możliwości realizowania własnych pomysłów, współdziałania z innymi, krótkiej ścieżki decyzyjnej.
🎯 Szukamy Ciebie, jeśli:
masz doświadczenie w samodzielnym wyznaczaniu i następnie realizowaniu planu marketingowego marki (nie tylko w social media - zależy nam na doświadczeniu w całościowym kształtowaniu obecności marki na rynku),
dużym atutem (ale nie warunkiem koniecznym) będzie dla nas doświadczenie w obszarze e-commerce oraz marketingu marek selektywnych w branżach: zabawek/dziecięcej, biżuteryjnej, kosmetycznej, odzieżowej,
biegle obsługujesz platformy społecznościowe jak Instagram, Facebook, TikTok oraz masz doświadczenie w prowadzeniu działań marketingowych na tych SoMe,
potrafisz pracować z narzędziami do tworzenia contentu np. CapCut, Canva,
bardzo dobrze posługujesz się językiem angielskim (min. B2, preferowany C1, warunek konieczny!) – płynna komunikacja w tym języku będzie niezbędna w pracy z centralami podległych marek ,
poprawne posługiwanie się językiem polskim w mowie i piśmie również będzie niezbędne z uwagi na samodzielne tworzenie treści pod kątem social media,
posiadasz wykształcenie wyższe (marketing, komunikacja, PR, zarządzanie lub pokrewne)
potrafisz budować dobre relacje z ludźmi, komunikujesz się otwarcie, asertywnie, jesteś osobą nastawioną na współpracę,
kreatywność i innowacyjne podejście do działania to Twoje mocne strony,
możesz pracować stacjonarnie w naszym biurze w Warszawie (ul. Migdałowa) - pracujemy hybrydowo, od poniedziałku do czwartku w biurze w godzinach 9-17, a w piątki zdalnie.
📣 Dlaczego warto do nas dołączyć?
Oferujemy Tobie:
stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub inną wybraną umowę o współpracy,
stałe wynagrodzenie podstawowe,
pracę hybrydową w podziale 4 dni stacjonarnie + 1 dzień zdalnie w tygodniu (nasze biuro znajduje się w Warszawie w kameralnym biurowcu Natpoll Business Center, w pobliżu stacje metra Natolin i Imielin, sklepy, restauracje, przychodnia Lux Med),
uważność na Twój rozwój zawodowy – wspólnie z Tobą zaprojektujemy rozwój w kierunku, który pomoże wzrastać naszemu biznesowi jak i Twoim potrzebom, porozmawiamy również w rekrutacji o Twoich oczekiwaniach w tym zakresie,
„ludzkie” podejście do zarządzania, dbanie o work-life balance
pracę w firmie o płaskiej strukturze, niekorporacyjnym podejściu, z ludźmi, dla których ważne są wartości i biznesowa misja – to nie puste słowa! Oprócz tego, że dostarczamy produkty „z duszą”, to angażujemy się w działania CSR, wspierając na przykład zabawkami Fundację „Na Ratunek Dzieciom z Chorobą Nowotworową” oraz dzieci z ogarniętej wojną Ukrainy,
otwartość na Twoje pomysły, inicjatywę – chcemy zatrudnić Ciebie z uwagi na Twoje kompetencje, wiedzę i prawdziwie korzystać z tego!
📈 Te informacje mogą Cię zainteresować:
Kategoria „zabawki i artykuły dziecięce” jest w czołówce najpopularniejszych kategorii produktowych w Polsce.
Nasza firma osiąga rok do roku od ponad ośmiu już lat dwucyfrowe wzrosty.
Rozwijamy portfolio naszych marek, rocznie poszerzamy je o 1-2 marki, koncentrując się na tych, które są spójne z naszą wizją i wartościami.
A przede wszystkim cieszymy się dobrymi relacjami z naszymi klientami, z którymi współpracujemy długofalowo i którzy wracają do nas z kolejnymi zamówieniami.
Nasza firma zdobyła tytuł Firmy Roku 2024 w plebiscycie organizowanym przez czasopismo Branża Dziecięca.
👉 Nasz proces rekrutacji:
Mamy przygotowany przejrzysty i prosty proces rekrutacji, który będzie przebiegał następująco:
✔️ krok 1 - przekażemy Tobie do wypełnienia formularz rekrutacyjny (ok. 20-30 minut),
✔️ krok 2 - zaprosimy Ciebie na spotkanie online z rekruterem (45-60min.)
✔️ krok 3 - to ostatnie spotkanie rekrutacyjne, które odbędzie się stacjonarnie w naszym biurze (ok. 60 min.),
A następnie otrzymasz informację zwrotną i ofertę zatrudnienia (trzymamy za to kciuki!)
Czujesz, że podzielasz nasze wartości, biznesową misję? Zapraszamy do rozmowy!
---
Proces rekrutacji jest prowadzony przez zewnętrznego rekrutera – Skills in Motion Katarzyna Dziadkowska, nr KRAZ 19367, www.skillsinmotion.pl
Specjalista / Specjalistka ds. marketingu i social media
Specjalista / Specjalistka ds. marketingu i social media
Migdałowa 4, Warszawa
Skills in motion