O nas
Skivak to agencja kreatywna, tworząca niezależną sieciową strukturę na 6 europejskich rynkach. Specjalizujemy się w budowaniu strategii komunikacji, które wykorzystują rozwiązania z pogranicza mediów tradycyjnych i digitalu. Skivak to ludzie, którym nie jest wszystko jedno. To też projekty, które zawsze przynoszą nowe wyzwania. To współpraca, zaufanie i rozwój. Chcemy cały czas sięgać po więcej i wierzymy, że razem nam się to uda.
Content Creatora/ki, który doskonale odnajduje się w dynamicznym środowisku mediów społecznościowych. Twoim zadaniem będzie tworzenie angażujących treści, dlatego jeśli jesteś na bieżąco ze wszystkimi trendami na TikToku - to ogłoszenie jest dla Ciebie! Jeśli montaż wideo w narzędziach takich jak CapCut czy Adobe to Twoja codzienność, a Canva nie ma przed Tobą tajemnic - czytaj dalej!
- Tworzenie krótkich, angażujących form wideo dostosowanych do różnych platform społecznościowych (Instagram, TikTok, Facebook, YouTube Shorts). Od nagrania po montaż i publikację.
- Kreowanie contentu na media społecznościowe klientów, zgodnego z najnowszymi trendami oraz ich inicjowanie.
- Obsługa i moderacja profili w mediach społecznościowych - tworzenie treści, pisanie copy, publikacja, czasem także moderacja.
- Współpraca i kontakt z klientami w zakresie realizowanych projektów.
- Dbanie o spójność wizualną i merytoryczną publikowanych treści.
- Budowanie ofert, kreowanie możliwości rozwoju, analiza konkurencji i wyprzedzanie trendów.
- Przygotowywanie prezentacji, podsumowań i raportów.
- Współpraca z teamami: kreatywnym, wideo, performance oraz Client Service.
- Min. rok doświadczenia na podobnym stanowisku (content creator, social media manager etc.).
- Doświadczenie w montażu wideo przy wykorzystaniu narzędzi takich jak CapCut lub pakietu Adobe.
- Znajomość Canvy i umiejętność projektowania w niej treści graficznych oraz wideo.
- Kreatywność, znajomość aktualnych trendów i umiejętność ich zastosowania w praktyce.
- Umiejętności analityczne dot. tego w jaki sposób publikowane treści performują na profilach.
- Krytyczne myślenie.
- Pracę od zaraz.
- Skrócone godziny pracy w piątki - działamy do 15!
- Projekty, które pozwolą wyzwolić Twoją kreatywność i nauczą nowych umiejętności.
- Przestrzeń do rozwoju w wybranym przez Ciebie obszarze.
- Zatrudnienie w preferowanej przez Ciebie formie.
- Pracę hybrydową (obligatoryjne 2 dni w biurze tygodniowo).
- Elastyczne godziny pracy.
- Dopłaty do kafeterii MyBenefit.
- Pet-friendly biuro, jeśli masz czworonożnego przyjaciela - u nas jest on BARDZO mile widziany! 🐕🦺
- Przyjazną atmosferę pracy i wsparcie zespołu profesjonalistów.
- Szkolenia oraz dostęp do najnowszych narzędzi marketingowych.
- Wysyłasz do nas CV (portfolio bardzo miłe widziane!).
- Kontaktujemy się z Tobą tak szybko jak to tylko możliwe.
- Zapraszamy Cię na rozmowę wstępną z headem zespołu w siedzibie firmy lub online.
- Rozwiązujesz zadanie rekrutacyjne.
- Kontaktujemy się ponownie.
- Przychodzisz na drugą rozmowę, gdzie poznajesz swoich przyszłych współpracowników.
- Dołączasz do zespołu!