Account Manager
Nowa
Obsługa klienta

Account Manager

Warszawa
7 000 - 8 000 PLN/mies.Netto miesięcznie - B2B
7 000 - 8 000 PLN/mies.Netto miesięcznie - B2B
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
B2B
Tryb pracy
Praca hybrydowa

Wymagane umiejętności

customer service

doradztwo

account manager

customer success

Mile widziane

Jira

Intercom

HubSpot

Asana

AI

Opis stanowiska

Kim jesteśmy?


Jako firma technologiczna rewolucjonizujemy sposób, w jaki hotele i apartamenty obsługują swoich gości. Automatyzujemy kluczowe procesy, eliminując zbędną papierologię i oszczędzając czas zarówno właścicielom obiektów, jak i ich zespołom. Nasze rozwiązania pozwalają na pełną cyfrową komunikację z gośćmi dzięki inteligentnym rozwiązaniom.

Współpracujemy z największymi sieciami apartamentowymi, operatorami, hotelami i innymi obiektami noclegowymi – ale nie tylko! Działamy zarówno w Polsce, jak i na rynkach międzynarodowych, dostarczając technologię, która upraszcza obsługę gości i zwiększa efektywność operacyjną.

Mamy biura w Warszawie, Krakowie i na Dominikanie, a w planach kolejne ekspansje międzynarodowe. Jeśli chcesz pracować w globalnym środowisku, to świetnie się składa!


Kogo szukamy?


Osoby, która nie tylko zadba o doświadczenie klientów, ale także będzie analizować ich potrzeby, wyciągać wnioski, tworzyć materiały edukacyjne i przekazywać cenne informacje zespołom sprzedaży i produktowym.

Będziesz pierwszą linią wsparcia dla klientów – ale nie na słuchawce! Obsługa odbywa się za pomocą nowoczesnych narzędzi, czatów i technologii AI, którą intensywnie rozwijamy.


Co będziesz u nas robić?


Dbać o doświadczenie i sukces klientów – odpowiadać na ich pytania, pomagać w rozwiązywaniu problemów i doradzać, jak najlepiej wykorzystać SmartHotel

Monitorować i analizować potrzeby klientów – zbierać feedback, przekazywać go zespołowi produktowemu i sugerować ulepszenia

Prowadzić szkolenia i wdrożenia dla klientów – edukować ich i przeprowadzić przez system

Tworzyć i aktualizować materiały szkoleniowe oraz newslettery – informować klientów o nowych funkcjach i możliwościach systemu

Obsługiwać klientów za pomocą nowoczesnych narzędzi i technologii AI 


Czego od Ciebie oczekujemy?


🔹 Doświadczenia w Customer Success, Customer Experience, obsłudze klienta (min. 1 rok)

🔹 Bardzo dobrej znajomości języka angielskiego (must have) – dodatkowym atutem będzie znajomość języka hiszpańskiego

🔹 Umiejętności analizy danych i wyciągania wniosków – nie tylko pomagamy klientom, ale też ulepszamy nasz produkt na podstawie ich doświadczeń

🔹 Komunikatywności i proaktywnego podejścia – szukamy kogoś, kto chętnie inicjuje kontakt i myśli nieszablonowo

🔹 Kreatywności i otwartego umysłu – newslettery, materiały edukacyjne i pomysły na ulepszenia to Twoja działka

🔹 Umiejętności pracy w nowoczesnych narzędziach technologicznych 

🔹 Doskonałej organizacji pracy i samodzielności


Co Ci zaoferujemy?


✨ Możliwość uczestniczenia w dynamicznym rozwoju innowacyjnego produktu

✨ Elastyczne godziny pracy – pracujemy hybrydowo, choć głównie w biurze- mamy biura w Warszawie, Krakowie i na Dominikanie

✨ iPhone + MacBook jako Twoje podstawowe narzędzia pracy

✨ Prywatną opiekę medyczną, MultiSport

✨ Raz w roku dla najlepszych – wyjazd do jednego z hoteli SmartHotel na świecie na koszt firmy!


Jak wygląda proces rekrutacji?


1️⃣ Rozmowa online z Operations Managerem

2️⃣ Rozmowa online z Sales & Onboarding Managerem

3️⃣ Spotkanie w biurze z zespołem Sales – żeby sprawdzić, czy nadajemy na tych samych falach 🙂

4️⃣ Oferta pracy i podpisanie umowy B2B

Brzmi jak praca dla Ciebie? Aplikuj już teraz! 🚀


7 000 - 8 000 PLN/mies.

Netto miesięcznie - B2B

Rekomendowane oferty

Customer Support Advisor

Nowa
6 800 PLN/mies.
Booksy International Sp. z o.o.
Warszawa
, Praca zdalna
Zdalnie
customer support
customer service
Nowa

Client Operations Specialist

Nowa
ADFIDENCE
Warszawa
, Praca zdalna
Zdalnie
Dokładność
praca z klientem
zorientowanie na szczegóły
Nowa

Product Expert

Nowa
12 000 - 18 000 PLN/mies.
Text
Warszawa
, Praca zdalna
Zdalnie
JavaScript
customer service
HTML
Nowa

Customer Service with German (dialekt szwajcarski)

Nowa
Antal Sp. z o.o.
Warszawa
, Praca zdalna
Zdalnie
konsultant
Nowa

Customer Care Specialist (Dutch or German Speaking)

Nowa
GoFundMe
Warszawa
, Praca zdalna
Zdalnie
Detail oriented
Ownership
proactivity
Nowa