Kim jesteśmy?
Jako firma technologiczna rewolucjonizujemy sposób, w jaki hotele i apartamenty obsługują swoich gości. Automatyzujemy kluczowe procesy, eliminując zbędną papierologię i oszczędzając czas zarówno właścicielom obiektów, jak i ich zespołom. Nasze rozwiązania pozwalają na pełną cyfrową komunikację z gośćmi dzięki inteligentnym rozwiązaniom.
Współpracujemy z największymi sieciami apartamentowymi, operatorami, hotelami i innymi obiektami noclegowymi – ale nie tylko! Działamy zarówno w Polsce, jak i na rynkach międzynarodowych, dostarczając technologię, która upraszcza obsługę gości i zwiększa efektywność operacyjną.
Mamy biura w Warszawie, Krakowie i na Dominikanie, a w planach kolejne ekspansje międzynarodowe. Jeśli chcesz pracować w globalnym środowisku, to świetnie się składa!
Kogo szukamy?
Osoby, która nie tylko zadba o doświadczenie klientów, ale także będzie analizować ich potrzeby, wyciągać wnioski, tworzyć materiały edukacyjne i przekazywać cenne informacje zespołom sprzedaży i produktowym.
Będziesz pierwszą linią wsparcia dla klientów – ale nie na słuchawce! Obsługa odbywa się za pomocą nowoczesnych narzędzi, czatów i technologii AI, którą intensywnie rozwijamy.
Co będziesz u nas robić?
✅ Dbać o doświadczenie i sukces klientów – odpowiadać na ich pytania, pomagać w rozwiązywaniu problemów i doradzać, jak najlepiej wykorzystać SmartHotel
✅ Monitorować i analizować potrzeby klientów – zbierać feedback, przekazywać go zespołowi produktowemu i sugerować ulepszenia
✅ Prowadzić szkolenia i wdrożenia dla klientów – edukować ich i przeprowadzić przez system
✅ Tworzyć i aktualizować materiały szkoleniowe oraz newslettery – informować klientów o nowych funkcjach i możliwościach systemu
✅ Obsługiwać klientów za pomocą nowoczesnych narzędzi i technologii AI
Czego od Ciebie oczekujemy?
🔹 Doświadczenia w Customer Success, Customer Experience, obsłudze klienta (min. 1 rok)
🔹 Bardzo dobrej znajomości języka angielskiego (must have) – dodatkowym atutem będzie znajomość języka hiszpańskiego
🔹 Umiejętności analizy danych i wyciągania wniosków – nie tylko pomagamy klientom, ale też ulepszamy nasz produkt na podstawie ich doświadczeń
🔹 Komunikatywności i proaktywnego podejścia – szukamy kogoś, kto chętnie inicjuje kontakt i myśli nieszablonowo
🔹 Kreatywności i otwartego umysłu – newslettery, materiały edukacyjne i pomysły na ulepszenia to Twoja działka
🔹 Umiejętności pracy w nowoczesnych narzędziach technologicznych
🔹 Doskonałej organizacji pracy i samodzielności
Co Ci zaoferujemy?
✨ Możliwość uczestniczenia w dynamicznym rozwoju innowacyjnego produktu
✨ Elastyczne godziny pracy – pracujemy hybrydowo, choć głównie w biurze- mamy biura w Warszawie, Krakowie i na Dominikanie
✨ iPhone + MacBook jako Twoje podstawowe narzędzia pracy
✨ Prywatną opiekę medyczną, MultiSport
✨ Raz w roku dla najlepszych – wyjazd do jednego z hoteli SmartHotel na świecie na koszt firmy!
Jak wygląda proces rekrutacji?
1️⃣ Rozmowa online z Operations Managerem
2️⃣ Rozmowa online z Sales & Onboarding Managerem
3️⃣ Spotkanie w biurze z zespołem Sales – żeby sprawdzić, czy nadajemy na tych samych falach 🙂
4️⃣ Oferta pracy i podpisanie umowy B2B
Brzmi jak praca dla Ciebie? Aplikuj już teraz! 🚀
Netto miesięcznie - B2B
Rekomendowane oferty
Poćwicz angielski przed rozmową rekrutacyjną