🤝 Poznaj nas!
Jesteśmy firmą działającą w branży gier komputerowych, aktualnie poszukujemy komunikatywnej osoby, która dołączy do naszego zespołu odpowiadającego za Support dla graczy. Jednym z głównych wymogów jest biegła znajomość języka rosyjskiego/ukraińskiego oraz języka angielskiego w stopniu co najmniej komunikatywnym. Jeśli Jesteś pasjonatem/pasjonatką gier, świetnie radzisz sobie w obszarze obsługi klienta i posiadasz znajomość wspomnianych języków, ta praca jest dla Ciebie!
🎯 Obowiązki:
- Udzielanie wsparcia technicznego oraz odpowiadanie na pytania graczy w języku rosyjskim i angielskim;
- Monitorowanie platform społecznościowych i innych kanałów komunikacji w celu identyfikacji problemów oraz śledzenia opinii graczy;
- Dokładne dokumentowanie zgłaszanych problemów i przekazywanie ich zespołowi deweloperskiemu;
- Raportowanie bieżących trendów i problemów do przełożonych.
🔎Wymagania:
- Biegła znajomość języka rosyjskiego/ukrainskiego;
- Komunikatywna znajomość języka angielskiego;
- Doświadczenie w obszarze supportu w grach będzie dodatkowym atutem;
- Doskonałe umiejętności komunikacyjne i empatia w kontaktach z graczami;
- Znajomość branży gier komputerowych oraz zrozumienie mechanik gier;
- Umiejętność pracy w dynamicznym środowisku i szybkie reagowanie na zmieniające się sytuacje;
- Dobra organizacja pracy własnej oraz skrupulatność w dokumentowaniu zgłoszeń.
💰 Oferujemy:
- Pracę 100% zdalną przy międzynarodowym projekcie;
- Rozliczenie B2B lub przez platformę Useme.com;
- Elastyczne godziny pracy;
- Pracę w zgranym zespole, luźną atmosferę;
- Działanie w branży gamingowej, która rośnie z roku na rok;
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
Prosimy o dopisanie klauzuli w CV: ,,Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2018, poz. 1000 ze zm.)