Performance Marketing Specialist (B2B | Google Ads & Social Ads)
Nowa
Marketing

Performance Marketing Specialist (B2B | Google Ads & Social Ads)

Wrocław
11 500 - 12 500 PLN/mies.Netto miesięcznie - B2B
10 500 - 11 500 PLN/mies.Brutto miesięcznie - UoP
11 500 - 12 500 PLN/mies.Netto miesięcznie - B2B
10 500 - 11 500 PLN/mies.Brutto miesięcznie - UoP
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
UoP, B2B
Tryb pracy
Praca hybrydowa

Wymagane umiejętności

Google Ads

Google Analytics

Mile widziane

HubSpot

CRM

Opis stanowiska

Zakres obowiązków

Google Ads (Search / Display / YouTube / PMAX / Demand Gen): 

  • Planowaniem, realizacją i optymalizacją kampanii Google Ads w środowisku B2B Tworzeniem estymacji, budżetów i mediaplanów kampanii 
  • Analizą danych oraz efektywności kampanii (GA4, GTM, Ads Editor, Looker Studio)
  • Przygotowywaniem cyklicznych raportów i rekomendacji optymalizacyjnych

 

Testowaniem nowych formatów i wdrażaniem najnowszych rozwiązań z ekosystemu Google Social Ads (Meta / TikTok / LinkedIn):

  • Tworzeniem strategii kampanii performance w kanałach social paid (B2B) 

 

Prowadzeniem kampanii lead generation:

  • od kreacji po optymalizację Integracją działań z zespołami contentu i sprzedaży – wsparcie kampanii outbound/inbound 
  • Testowaniem formatów reklamowych (statyczne, wideo, lead ads) z myślą o odbiorcach B2B
  • Analizą lejków sprzedażowych i optymalizacją kampanii w oparciu o zachowania użytkowników

 

Wymagania:

  • Minimum 2 lata doświadczenia w Google Ads i minimum 5 lat doświadczenia w performance marketingu (B2B)

 

Biegła znajomość: 

  • Google Ads, Meta Ads Manager, Google Analytics 4, GTM, Ads Editor Doświadczenie w kampaniach lead generation B2B
  • Umiejętność samodzielnej analizy danych i tworzenia raportów oraz rekomendacji
  • Zrozumienie specyfiki odbiorców B2B (HR, właściciele firm, managerowie zakupów)

 

Mile widziane: 

  • Znajomość HubSpot (szczególnie marketing i raportowanie)
  • Doświadczenie z TikTok Ads, LinkedIn Ads
  • Praktyka z narzędziami typu Hotjar, Looker Studio, CRM
11 500 - 12 500 PLN/mies.

Netto miesięcznie - B2B

10 500 - 11 500 PLN/mies.

Brutto miesięcznie - UoP