Performance Marketing Specialist (B2B | Google Ads & Social Ads)
Nowa
Marketing

Performance Marketing Specialist (B2B | Google Ads & Social Ads)

Wrocław
11 500 - 12 500 PLN/mies.Netto miesięcznie - B2B
10 500 - 11 500 PLN/mies.Brutto miesięcznie - UoP
11 500 - 12 500 PLN/mies.Netto miesięcznie - B2B
10 500 - 11 500 PLN/mies.Brutto miesięcznie - UoP
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista / Mid
Forma zatrudnienia
UoP, B2B
Tryb pracy
Praca hybrydowa

Wymagane umiejętności

Performance

performance marketing

B2B

Google Analytics

Google Ads

B2B marketing

Mile widziane

CRM

HubSpot

Opis stanowiska

Zakres obowiązków

Google Ads (Search / Display / YouTube / PMAX / Demand Gen): 

  • Planowaniem, realizacją i optymalizacją kampanii Google Ads w środowisku B2B Tworzeniem estymacji, budżetów i mediaplanów kampanii 
  • Analizą danych oraz efektywności kampanii (GA4, GTM, Ads Editor, Looker Studio)
  • Przygotowywaniem cyklicznych raportów i rekomendacji optymalizacyjnych

 

Testowaniem nowych formatów i wdrażaniem najnowszych rozwiązań z ekosystemu Google Social Ads (Meta / TikTok / LinkedIn):

  • Tworzeniem strategii kampanii performance w kanałach social paid (B2B) 

 

Prowadzeniem kampanii lead generation:

  • od kreacji po optymalizację Integracją działań z zespołami contentu i sprzedaży – wsparcie kampanii outbound/inbound 
  • Testowaniem formatów reklamowych (statyczne, wideo, lead ads) z myślą o odbiorcach B2B
  • Analizą lejków sprzedażowych i optymalizacją kampanii w oparciu o zachowania użytkowników

 

Wymagania:

  • Minimum 2 lata doświadczenia w Google Ads i minimum 5 lat doświadczenia w performance marketingu (B2B)

 

Biegła znajomość: 

  • Google Ads, Meta Ads Manager, Google Analytics 4, GTM, Ads Editor Doświadczenie w kampaniach lead generation B2B
  • Umiejętność samodzielnej analizy danych i tworzenia raportów oraz rekomendacji
  • Zrozumienie specyfiki odbiorców B2B (HR, właściciele firm, managerowie zakupów)

 

Mile widziane: 

  • Znajomość HubSpot (szczególnie marketing i raportowanie)
  • Doświadczenie z TikTok Ads, LinkedIn Ads
  • Praktyka z narzędziami typu Hotjar, Looker Studio, CRM
11 500 - 12 500 PLN/mies.

Netto miesięcznie - B2B

10 500 - 11 500 PLN/mies.

Brutto miesięcznie - UoP