Smay Sp. z o.o.
SMAY dynamiczna firma, która od ponad 35 lat zajmuje się tworzeniem innowacyjnych rozwiązań w obszarze HVAC. Nasza firma stawia na rozwój talentów, oferując inspirujące środowisko pracy, które sprzyja kreatywności i współpracy. Jako część zespołu SMAY, pracownicy mają możliwość uczestniczenia w projektach o dużym znaczeniu, wpływających na komfort i zdrowie użytkowników przestrzeni. Cenimy wiedzę i pasję, a także wspieramy ciągły rozwój zawodowy, oferując szkolenia oraz możliwość pracy z najnowocześniejszymi technologiami. Dołącz do nas i rozwijaj swoją karierę w dynamicznym i przyjaznym środowisku!
Jako Manager ds. Kluczowych Klientów w SMAY, Twoim głównym zadaniem będzie doradztwo techniczne oraz wsparcie w zakresie rozwiązań wentylacyjnych i przeciwpożarowych. Zamiast klasycznej sprzedaży, skoncentrujesz się na zrozumieniu unikalnych potrzeb naszych klientów i dostarczaniu im odpowiednich rozwiązań technicznych, które idealnie odpowiadają na ich wymagania i projekty.
Praca w naszym zespole to doskonała okazja do wykorzystania swojej wiedzy technicznej, a także do rozwijania relacji opartych na zaufaniu i partnerskiej współpracy. Będziesz pracować z klientami, oferując im kompleksowe, indywidualnie dopasowane rozwiązania, które pomogą im osiągnąć ich cele.
Praca odbywa się w siedzibie naszej firmy w Podłężu, z licznymi wyjazdami do klientów, co pozwoli Ci na bezpośrednie budowanie relacji i lepsze zrozumienie ich potrzeb. Szukamy osoby, która ma umiejętność nawiązywania kontaktów oraz zdolność do pracy w zespole, a także potrafi działać samodzielnie w dynamicznym środowisku.
Dołącz do nas i stań się częścią zespołu, który z pasją podchodzi do swojej pracy oraz stawia na rozwój zarówno swoich klientów, jak i własny!
Pracując w SMAY będziesz odpowiedzialny za:
kompleksową obsługę klientów B2B na wybranym obszarze,
doradztwo i wsparcie naszych Kluczowych Klientów w zakresie produktowym,
budowanie trwałych relacji i kontaktów,
realizowanie planów sprzedażowych,
dbanie o rozwój podległego regionu,
bieżące raportowanie i analizowanie wyników,
współpracę z innymi działami w firmie.
W pracy na tym stanowisku pomoże Ci:
doświadczenie w kontaktach z klientami oraz partnerami biznesowymi,
umiejętność pracy na celach sprzedażowych,
wysoko rozwinięte zdolności analityczne oraz komunikacyjne,
duża samodzielność w działaniu oraz wielozadaniowość,
postawa “can do” oraz proaktywność w rozwiązywaniu problemów,
wykształcenie sprzedażowe i/lub techniczne (najlepiej: inżynieria środowiska lub podobne),
czynne prawo jazdy kat. B.
Co proponujemy:
ciekawą pracę w prężnie rozwijającej się polskiej firmie, w doświadczonym zespole,
zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w firmie o stabilnej pozycji na rynku lub B2B,
współpracę w firmie, która stawia na zespół oraz świetną atmosferę,
atrakcyjny pakiet benefitów (m.in. pakiet sportowy, kurs języka angielskiego, ubezpieczenie grupowe, zajęcia fitness),
możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji poprzez udział w szkoleniach i wydarzeniach branżowych w Polsce i za granicą,
dofinansowanie posiłków w ramach firmowej kantyny,
niezbędne narzędzia do realizacji zadań,
codzienne wsparcie specjalistów z różnych działów firmy SMAY,
imprezy integracyjne, świąteczne, konkursy firmowe etc.,
praca w każdy piątek do 13.30.
Jak będzie wyglądał proces rekrutacyjny:
Video-rozmowa – prześlemy Ci 6 nietrudnych pytań a Ty będziesz mieć 48 godzin, by odpowiedzieć (nagrać swoje odpowiedzi) w dowolnym czasie – chodzi nam o to, by lepiej Cię poznać i poczuć “vibe”
Spotkanie na rozmowę w naszym biurze – naprawdę zależy nam na bliższy poznaniu Ciebie – tu porozmawiamy o Twoim doświadczeniu i omówimy wzajemne oczekiwania wobec tej roli.
Test sprawdzający 18 kompetencji sprzedażowych wraz z feedbackiem (FinxS® Sales Assessment)
Oferta
Rekomendowane oferty