Szukamy dynamicznej i analitycznie myślącej osoby z doświadczeniem w branży produkcyjnej. Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za koordynację procesów reklamacyjnych oraz współpracę z dostawcami, w tym monitorowanie kosztów i inicjowanie działań korygujących. Jeśli masz pasję do optymalizacji procesów oraz umiejętność budowania profesjonalnych relacji oraz myślenie analityczne to zapraszamy do aplikowania i dołączenia do naszego zespołu!
Pracując na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny za:
- koordynację zgłoszeń reklamacyjnych dotyczących dostawców zarówno w procesach regularnych dostaw jak i zgłoszeń serwisowych,
- weryfikację umów zakupowych pod kątem prawa do roszczeń gwarancyjnych i postępowania reklamacyjnego ze strony firmy Smay,
- dokumentowanie prowadzonych procesów reklamacyjnych,
- raportowanie i koordynacja działań po reklamacyjnych,
- inicjowanie działań korygujących w ramach współpracy z dostawcami,
- monitorowanie dodatkowych kosztów produkcji związanych z produktami przeklasyfikowanymi,
- budowanie i utrzymywanie profesjonalnych relacji z dostawcami.
- informowanie przełożonych o postępach i problemach związanych z realizacją zadań.
- utrzymywanie należytej wydajności i organizacji pracy.
- podnoszenie wiedzy i kultury technicznej.
W pracy na tym stanowisku pomogą Ci:
-
znajomość języka angielskiego na poziomie A2–B1 (minimum)
-
znajomość procedur i zasad obsługi reklamacji,
- umiejętność analizy dokumentów zakupowych pod kątem postanowień dotyczących gwarancji i reklamacji,
- doświadczenie w pracy z systemami ERP do obsługi reklamacji i monitorowania kosztów produkcji,
- zdolność analitycznego myślenia, szczególnie w zakresie monitorowania i optymalizacji kosztów produkcji,
- umiejętność negocjacji oraz skuteczna komunikacja,
-
doświadczenie na podobnym stanowisku w firmie produkcyjnej,
-
bardzo dobra organizacja pracy oraz umiejętność pracy w zespole,
Dodatkowo premiujemy za:
- Wiedzę techniczną w zakresie urządzeń i systemów będących w ofercie SMAY
Oferujemy:
-
ciekawą pracę w prężnie rozwijającej się polskiej firmie, działającej również na rynkach zagranicznych,
-
atrakcyjną współpracę na podstawie umowy o pracę lub na B2B,
- pracę w firmie, która stawia na zespół oraz świetną atmosferę,
-
komfortowe i nowoczesne biuro pod Krakowem (Podłęże k. Niepołomic),
-
atrakcyjny pakiet benefitów (m.in. pakiet sportowy, kurs języka angielskiego, ubezpieczenie grupowe),
-
dofinansowanie posiłków w ramach firmowej kantyny,
-
niezbędne narzędzia do realizacji zadań,
-
codzienne wsparcie specjalistów,
-
pracę zdalną jeden dzień w tygodniu,
- imprezy integracyjne.
Przebieg procesu rekrutacyjnego:
- test sprawdzający kompetencje potrzebne na tym stanowisku (myślenie analityczne, Excel, praca z danymi) wraz z feedbackiem
- rozmowa telefoniczna
- rozmowa rekrutacyjna w naszym pięknym biurze ;)
- decyzja - feedback dla kandydata