Zarządzanie polityką cenową i promocyjną oraz kartoteką towarową i dostawców w ramach przydzielonej kategorii produktów (sekcja odzieżowa)
Optymalizacja oraz wytyczanie kierunku rozwoju kategorii, tworzenie oferty handlowej, dostosowanej do potrzeb i preferencji klientów (tworzenie i planowanie kolekcji)
Przygotowanie budżetu zakupowego oraz nadzór nad jego realizacją, zarządzanie wolumenem dostaw
Analiza wskaźników sprzedażowych i realizacji kontraktów w ramach kategorii
Prowadzenie negocjacji handlowych z producentami/dostawcami
Przygotowywanie i realizacja umów handlowych
Badanie rynku oraz trendów cenowych w danej kategorii produktów
Monitorowanie działań konkurencji
Zarządzanie i rozwijanie małego zespołu
Wymagania:
Minimum 3-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku (doświadczenie branża retail, fashion)
Wykształcenie wyższe
Znajomość asortymentu i trendów rynkowych w obszarze kategorii artykułów odzieżowych
Doskonałe umiejętności negocjacyjne oraz interpersonalne
Doświadczenie w zakupach importowych z krajów Dalekiego Wschodu (Chiny, Bangladesz etc.)
Umiejętność analitycznego myślenia, terminowość i dokładność
Dobra organizacja pracy własnej i podległego zespołu
Znajomość programu MS Excel na poziomie min. średniozaawansowanym
Znajomość języka angielskiego na poziomie min. średniozaawansowanym
Gotowość do wyjazdów służbowych (np. na targi)
Oferujemy:
Praca w międzynarodowym środowisku
Prywatna opieka medyczna
Dofinansowanie do karty sportowej
Zakupy w naszych sklepach na preferencyjnych warunkach
Świadczenia świąteczne dla pracowników
Udział w szkoleniach stacjonarnych, językowych i e-learningowych
Udział w inicjatywach społecznych
Uczestniczenie w wydarzeniach firmowych, integracjach
Możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego