Do naszego zespołu poszukujemy osoby na stanowisko: Specjalista/ka Google Ads
Social Elite to agencja digital marketingu i social media istniejąca 7 lat na rynku. Specjalizujemy się w realizacji kampanii reklamowych, obsłudze firmowych kont w mediach społecznościowych i we wdrażaniu narzędzi analitycznych niezbędnych do skutecznego zarządzania codziennymi działaniami firmy. Z naszego wsparcia najczęściej korzystają właściciele małych, średnich i dużych firm, dyrektorzy i menedżerowie z sektorów B2B oraz e-commerce.
PRACUJĄC NA TYM STANOWISKU BĘDZIESZ ODPOWIEDZIALNY/A ZA:
- planowanie, realizacja i optymalizacja kampanii Google Ads oraz monitorowanie ich działania
- realizowanie kampanii reklamowych Search, Display, Demand Gen, Produktowe, PMAX, YouTube
- gromadzenie, analiza oraz interpretacja zebranych danych w obszarze Google Ads
- analizowanie efektów i wyciąganie wniosków przy wykorzystaniu narzędzi ekosystemu Google
- przygotowanie raportów (tygodniowych i miesięcznych) z wynikami prowadzonych działań i uzyskanych efektów
- współtworzenie strategii marketingowych i komunikacyjnych klientów, tworzenie reklam (tekst + grafika)
- obsługa klienta: budowanie dobrych relacji z obsługiwanymi klientami, stały kontakt email i telefoniczny z nimi
- współpraca z pozostałymi działami firmy (Dział Sprzedaży, Dział Facebook Ads, Dział Copywritingu, Dział Kreatywny) w zakresie optymalizacji kampanii reklamowych
WYMAGANIA:
- minimum 2 lata doświadczenia agencyjnego jako Specjalista ds. kampanii Google Ads
- biegła obsługa menedżera Google Ads, Google Ads Editor, Google Analytics, Google Tag Manager, Google Merchant Center,
- doświadczenie w kampaniach dla e-commerce oraz leadowych (B2B i B2C)
- doświadczenie w telefonicznej i mailowej obsłudze klient
- umiejętność raportowania kampanii reklamowych i przedstawiania w zrozumiały sposób wniosków z prac
- gotowość monitorowania prowadzonych kampanii podczas akcji promocyjnych (np. Black Friday, Cyber Monday, akcje świąteczne) wieczorami, w weekendy
- znajomość trendów i nowości w digital marketingu (śledzenie bieżących trendów i nowości w dziedzinie digital marketingu, szczególnie dotyczących platformy Google)
Będziesz się czuć komfortowo w tej pracy jeśli:
- digital jest częścią Twojej rzeczywistości, pasjonują Cię zagadnienia z marketingu internetowego
- bardzo dobrze organizujesz swoją pracę, cenisz samodzielność w działaniu oraz podejmowaniu decyzji, masz inicjatywę, jesteś odpowiedzialny za powierzone projekty i zadania
- lubisz analizować dane, wyciągać z nich wnioski, a następnie przekładać je na praktyczne rozwiązania
- jesteś z natury dokładny, dociekliwy, proaktywny, wytrwały, konsekwentny i cierpliwy
- dbasz o dobre relacje z klientami, potrafisz odważnie i asertywnie komunikować się, badać i rozumieć potrzeby klienta i w prosty sposób prezentować skomplikowane zagadnienia
- potrafisz być elastyczny, zmienić priorytety mimo zaplanowanego harmonogramu wykonywania prac
- lubisz się uczyć i rozwijać swoje kompetencje, zdobywasz nową wiedzę i śledzisz nowiki branżowe
OFERUJEMY:
- program wdrożeniowy na stanowisko i wsparcie zespołu specjalistów i konsultantów
- elastyczne godziny pracy (zaczynamy pracę między godz. 7.30 - 10.00), możliwość pracy z biura w centrum Wrocławia lub pracy hybrydowej, zdalnej
- permanentny proces nauki i szkolenia wewnętrzne: otrzymasz dostęp do platformy e-learningowej, kursów, webinarów, poradników, opisy procesów wdrażania narzędzi i innych materiałów szkoleniowych, a w pracy będzie pomagał Ci bardziej doświadczony opiekun
- wynagrodzenie kontrakt B2B: 7000 - 12000 zł netto +VAT
Co zyskujesz pracując z nami?
- nieograniczony dostęp do wewnętrznej platformy e-learningowej i autorskich szkoleń z narzędzi marketingowych
- niezbędne narzędzia do pracy (laptop Mac, telefon, słuchawki wyciszające, dodatkowy monitor)
- udział w wewnętrznych inicjatywach pracowniczych: wyjścia integracyjne, spotkania firmowe, wspólne dzielenie pasji i zainteresowań
- dostęp do prywatnej opieki medycznej
- brak dress code’u, praca w luźnej atmosferze, bardzo dobra organizacja pracy (korzystamy ze Slacka, Kanbanize, Google Workspace)