- Sprawne i terminowe zarządzanie kalendarzem Zarządu - organizacja spotkań wewnętrznych i zewnętrznych (rezerwacje, przygotowanie materiałów, dbałość o harmonogram, koordynacja gości, przygotowanie zaplecza socjalnego zgodnie z wytycznymi)
- Wsparcie administracyjne Zarządu: zarządzanie korespondencją (e-mail, poczta tradycyjna), przygotowywanie dokumentów i prezentacji, organizacja spotkań i konferencji, realizacja próśb pracowników dotyczących zasobów i materiałów.
- Organizacja podróży służbowych: rezerwacja biletów lotniczych, kolejowych i autobusowych, rezerwacja hoteli i innych miejsc noclegowych.
- Zapewnienie sprawnie działającego sprzętu IT i narzędzi technologicznych z udziałem Działu IT, koordynacja napraw i konserwacji sprzętu.
- Współpraca z wewnętrznymi działami firmy oraz z dostawcami usług
- Kontakt z urzędami, sądami i bankami zgodnie z wytycznymi Zarządu
- Wyszukiwanie, analiza i opracowywanie informacji na zlecone tematy
- Wspieranie Zarządu w kwestiach personalnych i biznesowych
- Minimum roku doświadczenia w pracy biurowej, najlepiej w roli Asystenta/Asystentki Zarządu
- Uporządkowanie, dokładność / dbałość o szczegóły - bardzo ważne
- Bardzo dobra organizacja pracy
- Samodzielność w działaniu i odpowiedzialność
- Dyspozycyjność i elastyczność
- Wysoka kultura osobista oraz umiejętności interpersonalne
- Znajomość MS Office, umiejętności tworzenia i analizy podstawowych raportów
- Stabilne zatrudnienie w dynamicznie rozwijającej się firmie
- Możliwość rozwoju i zdobywania doświadczenia zawodowego
- Przyjazną atmosferę pracy
- Atrakcyjne warunki zatrudnienia i dodatkowe benefity: Multisport, PZU Zdrowie / Medicover
Zgłoszenia prosimy przesyłać przez Rocketjobs.pl lub na kontakt@social-time.pl