Cześć, jesteśmy Sofi Beri 😊 Szukamy osoby, która pomoże nam w rozwoju nowej marki premium na polskim rynku e-commerce dla branży dziecięcej.
Mamy na to pomysł, wiemy do czego dążymy i widzimy przestrzeń do rozwoju na tym rynku, dlatego szukamy osoby takiej jak Ty, która nam w tym pomoże :) Jesteśmy na początku naszej drogi, dlatego będziesz miał/a możliwość wspólnie z nami tworzyć i rozwijać naszą markę od zera.
Szukamy osoby z pasją i doświadczeniem w tworzeniu treści dla sklepu internetowego. Począwszy od opisów produktów, artykułów blogowych, tworzenia treści do newslettera, czy komunikację z klientami. Dbając przy tym o spójny styl komunikacji wynikający z naszych wartości i strategii marki. Wiemy czym jest strategia marketingowa :)
Zależy nam na budowaniu spójnego wizerunku naszej marki. Marka, która swoim słowem pisanym przyciąga i angażuje rodziców, którzy szukają najlepszych produktów i rozwiązań dla swoich pociech.
Dlatego szukamy osoby, która pomoże nam zbudować i wesprzeć markę w tworzeniu wszelkiego rodzaju treści, które będą wspierały markę w budowanie naszego wizernku i odpowiedniego jej postrzegania. Oczywiście takie treści, które będą dawały unikalną wartość dla naszych odbiorców.
Chcemy budować prawdziwe relacje i unikalny styl komunikacji z naszymi klientami tak, aby treści i content, który będą otrzymywać wyróżniał naszą markę na tle konkurencji.
Jeśli to Ty jesteś tą osobą zapraszamy do nas 😊
Oferujemy:
- zatrudnienie na podstawie umowy o prace lub B2B w firmie, która chce być jednym z liderów w swojej branży w Polsce. Jest to poparte potencjałem i świadomością, gdzie chcemy dojść.
- duży wpływ na budowanie marki i jej odbiór przez klientów
- przestrzeń do samodzielnego działania i inicjatywy – stawiamy na ludzi i swobodę pracy
- autonomię w pracy pod warunkiem, że dowozisz to na co się umówimy :)
- inwestujemy w rozwój kompetencji pracowników – szkolenia i kursy
- szybki rozwój kariery – jeśli się sprawdzisz możesz awansować na managera ds. contentu
Wymagania:
- minimum 3 letnie doświadczenie w tworzeniu wartościowych treści dla e-commerce, idealnie dla marek oferujących produkty premium dla dzieci lub produktów z branży premium
- świetne pióro, łatwość tworzenia ciekawych i wartościowych treści dla odbiorcy naszej marki, znajomość zasad gramatycznych, interpunkcyjnych
- dobra organizacja pracy w dynamicznym środowisku (dużo się u nas będzie działo!)
- potwierdzone doświadczenie w tworzeniu treści contentowych (opisy produktów, artykuły blogowe, treści na social media, czy do newsletterów) – mile widzane portofolio
- dbałość o terminowość na podstawie zaplanowanych harmonogramów treści
- wysoka znajomość zasad SEO, a także narzędzi analitycznych, ze szczególnym uwzględnieniem optymalizacji stron pod kątem treści
- znajomość narzędzi pomagających w optymalizacji treści pod kątem SEO
- znajomość systemów CMS i platform e-commerce – mile widzianie doświadczenie z Shopware
- umiejętność obsługi narzędzi do wysyłki newslettera i programów graficznych jak np. Canva
-umiejętność obsługi narzędzi do e-mail marketingu (np. GetResponse)
Opis stanowiska:
- odpowiedzialność za tworzenie treści na stronę (opisy produktów, opisy kategorii, landing page, pozostałe strony)
- tworzenie treści zgodnie z dobrymi praktykami SEO
- bieżąca i stała aktualizacja treści na stronie
- tworzenie wartościowych artykułów na bloga, które będą zawierały unikalne treści (porady, inspiracje i informacje) dla naszych czytelników
- współpraca z ekspertami, inflencerami pod kątem dostarczania unikalnych i wartościowych treści
- tworzenie treści na podstawie wypracowanego stylu komunikacji marki
- monitorowanie trendów w branży parentingowej
- tworzenie różnych typów newsletterów, które będą budowały relację i zaangażowanie z naszymi subskrybentami (contentowe, sprzedażowe, relacyjne itp.)
- analiza skuteczności kampanii mailingowych i ich systematyczna optymalizacja
Sprawdź podobne oferty pracy