Zadania na powyższym stanowisku
• nadzór i koordynacja procesu przygotowania i realizacji kontraktów do momentu ich odbioru przez Klienta,
• identyfikacja i zarządzanie ryzykiem technicznym, finansowym i operacyjnym dla realizowanych kontraktów,
• współpraca z managerami kontraktów z obszarów sprzedaży i produkcyjnego,
• współtworzenie i utrzymanie kompleksowego przeglądu poszczególnych etapów realizacji kontraktów ze względu na zidentyfikowane ryzyka.
Nasze oczekiwania
• wykształcenie wyższe z zakresu z inżynierii i/lub zarządzania i/lub administracji biznesowej,
• minimum 2-letnie doświadczenie w zarządzaniu złożonymi kontraktami w branży motoryzacyjnej, transportowej lub produkcyjnej,
• doświadczenie w zarządzaniu projektami poparte przykładami,
• analityczny sposób myślenia z umiejętnością przewidywania wyzwań i opracowywania skutecznych rozwiązań,
• umiejętności komunikacji w języku angielskim i polskim,
• mile widziana certyfikacja w zakresie metodologii zarządzania projektami,
• znajomość branży automotive/pojazdów użytkowych będzie dodatkowym atutem.
Naszym pracownikom oferujemy:
zatrudnienie w firmie o stabilnej pozycji na rynku,
możliwość rozwoju i pracy w międzynarodowym środowisku,
platformę benefitową, a na niej możliwość wyboru: prywatnej opieki medycznej oraz kart sportowych Multisport lub Medicover Sport,
dofinansowanie do wakacji, dofinansowanie do posiłków, premię gwiazdkową, możliwość nauki języka angielskiego przyzakładowy żłobek dla dzieci oraz pracowniczy program emerytalny (PPE).
Rekomendowane oferty