Oferty
Specjalista/ka ds. Gwarancji
Nowa
Obsługa klienta

Specjalista/ka ds. Gwarancji

Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca hybrydowa

Wymagane umiejętności

Microsoft Office Excel

język niemiecki

znajomość budowy pojazdów

język angielski

Opis stanowiska

Solaris Bus & Coach Sp. z o.o. to jeden z europejskich liderów produkcji autobusów i trolejbusów. Bazując na 27-letnim doświadczeniu i ponad 23 000 wyprodukowanych pojazdach, Solaris każdego dnia wpływa na jakość komunikacji miejskiej w setkach miast w całej Europie. Z myślą o przyszłości, firma wyznacza nowe standardy, dynamicznie rozwijając swoje produkty, zwłaszcza w obszarze elektromobilności. Codzienny wysiłek ponad 2700 pracowników firmy napędzany jest nieustanną potrzebą odkrywania i zmiany otoczenia na lepsze.

Aktualnie poszukujemy kandydatów do naszego działu Zakupów Strategicznych:


Specjalisty/ Specjalistki ds. Gwarancji ( Dział After Sales)

Praca hybrydowa – 50 % w trybie zdanym, 50 % biuro – Murowana Goślina


Twoje zadania:

  • Weryfikacja wniosków gwarancyjnych wysyłanych przez jednostki powiązane oraz partnerów serwisowych SOLARIS,
  • Obsługa zgłoszeń gwarancyjnych aż do ich całkowitego rozwiązania - kontakt z jednostkami powiązanymi oraz partnerami serwisami SOLARIS,
  • Monitorowanie warunków gwarancji oraz warunków kontraktów serwisowych w zawartych umowach,
  • Uczestnictwo, prowadzenie spotkań z związanymi z obsługą gwarancyjną oraz kontraktów serwisowych,
  • Szkolenie partnerów serwisowych Solaris z obsługi systemu gwarancyjnego Solaris.



Nasze oczekiwania:

  • Znajomość języka niemieckiego, min. B2-warunek konieczny, oraz języka angielskiego,
  • Wykształcenie wyższe lub średnie (mile widziane techniczne),
  • Obsługa MS Office, w szczególności Excel, na poziomie średniozaawansowanym,
  • Umiejętność projektowego podchodzenia do zadań i ustalania priorytetów,
  • Zmysł analityczno-techniczny,
  • Samodzielność, asertywność, umiejętność rozwiązywania problemów, proaktywność i determinacja w realizacji powierzonych zadań,
  • Znajomość budowy i zasad działania pojazdów,
  • Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku pracy.


Co oferujemy?

  • premię roczną,
  • dofinansowanie wakacji,
  • dofinansowanie do posiłków w kantynie pracowniczej,
  • ruchome godziny pracy i możliwość częściowej pracy zdalnej- możliwość rozpoczęcia pracy między 6 a 9,
  • prywatną opiekę medyczną – PZU Zdrowie
  • platformę benefitową- sam_a decydujesz z czego korzystasz- karta sportowa- Multisport/ Medicover Sport, punkty do wydania np. kino, zakupy, restauracje, wycieczki)
  • ubezpieczenie grupowe,
  • naukę języków obcych- zajęcia online z języka angielskiego z lektorem sponsorowane przez pracodawcę,
  • szkolenia i rozwój- możliwość wzięcia udziału w rekrutacjach wewnętrznych, szkolenia adekwatne do Twojego stanowiska oraz potrzeb biznesu, szkolenia wewnętrzne, możliwość dofinansowania studiów podyplomowych,
  • przyzakładowy żłobek- zlokalizowany obok siedziby firmy,
  • parking dla pracowników,
  • program poleceń pracowników- bonus finansowy po zatrudnieniu polecanego pracownika)
  • pracowniczy program emerytalny- dobrowolne dodatkowe środki na emeryturę,
  • program „Mam Pomysł”.
tutlo_banner_hero

Poćwicz angielski przed rozmową rekrutacyjną

Odbierz 3 bezpłatne lekcje

Rekomendowane oferty

Konsultant ds. Wsparcia Kierowców I Zdalnie

Nowa
3 600 - 4 800 PLN
TP Poznań
Poznań
, Praca zdalna
Zdalnie
customer service
24/7
wsparcie klienta
Nowa

Pracownik Biura Obsługi Klienta

Nowa
Grupa Dealer Sp. z o.o.
Warszawa
, Praca zdalna
Zdalnie
customer service
analiza
j.angielski B1/B2
Nowa

Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z językiem francuskim

Nowa
Auto Partner S.A.
Bieruń
administracja
obsługa klienta
terminowość
Nowa

Customer Care Specialist

Nowa
5 100 - 5 600 PLN
BDC Pro
Warszawa
obsługa klienta
Microsoft Office Excel
Customer Care
Nowa

Specjalista ds. weryfikacji kierowców w Warszawie FREENOW

Nowa
4 670 - 5 000 PLN
4Drivers&Delivery
Warszawa
obsługa klienta
Nowa