Solaris Bus & Coach sp. z o.o. to czołowy europejski producent autobusów miejskich i podmiejskich. Swoją działalność koncentruje na rozwoju pojazdów nisko- i zeroemisyjnych – elektrycznych, wodorowych i trolejbusów. Ponad 25 000 dostarczonych do tej pory pojazdów marki Solaris jeździ w 33 krajach i 850 miastach w całej Europie i poza nią. Solaris należy do hiszpańskiej Grupy CAF (Construcciones y Auxiliar de Ferrocarriles) S.A. i zatrudnia niemal 3000 osób w Polsce i za granicą. Pojazdy marki, od idei, poprzez fazę projektową i wykonawczą, powstają w Polsce. Cała działalność producenta jest spójna z misją zawartą w haśle: „Zmieniamy oblicze transportu publicznego”. Solaris jest także aktywnym partnerem dla operatorów komunikacji miejskiej w procesie transformacji transportu na bezemisyjny. Pojazdy firmy były wielokrotnie nagradzane za jakość i innowacyjność. Autobus Urbino 18 hydrogen zdobył prestiżowy tytuł „Bus of The Year 2025.
Aktualnie poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Specjalista/Specjalistka ds. Procesów Logistycznych
Twoje zadania:
- planowanie, projektowanie i tworzenie optymalnych procesów i rozwiązań logistycznych z uwzględnieniem bezpieczeństwa, jakości procesu i produktu, terminowości oraz efektywności kosztowej,
- inicjowanie, organizowanie, prowadzenie oraz raportowanie zmian w już istniejących procesach w celu maksymalizacji wydajności operacji logistycznych oraz eliminacji marnotrawstwa,
- planowanie, analizę i optymalizację przepływu materiałów produkcyjnych i operacji logistycznych przy zastosowaniu narzędzi Lean Manufacturing w tym projektowanie layoutów powierzchni magazynowych oraz pól logistycznych na obszarach produkcyjnych,
- projektowanie i definiowanie infrastruktury magazynowej oraz środków transportu wewnętrznego,
- reprezentowanie funkcji logistycznych w projektach strategicznych wymagających współpracy z innymi działami oraz dostawcami i usługodawcami zewnętrznymi.
Nasze oczekiwania:
- wykształcenie wyższe o profilu inżynieryjnym i/lub logistycznym,
- doświadczenie we wdrażaniu projektów optymalizacyjnych w firmie produkcyjnej,
- min. 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku w obszarze planowania logistycznego, projektowania procesów przepływu materiałów, inżynierskiego wsparcia magazynu/logistyki, inżynierii logistycznej itp.,
- bardzo dobra znajomość programu AutoCAD lub innego programu projektowego,
- dodatkowym atutem będzie doświadczenie w wykorzystaniu symulacji do projektowania procesów logistycznych,
- praktyczna znajomość procesów i narzędzi Lean Manufacturing,
- zdolności do planowania i analizowania oraz myślenia strategicznego,
- wysokie umiejętności interpersonalne, w tym umiejętność pracy w zespole,
- lojalność, uczciwość, zaangażowanie i odpowiedzialność,
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego.
Co oferujemy?
- premię roczną
- dofinansowanie wakacji
- dofinansowanie do posiłków
- ruchome godziny pracy 6 a 9
- prywatną opiekę medyczną – PZU Zdrowie
- platformę benefitową- sam_a decydujesz z czego korzystasz- karta sportowa- Multisport/ Medicover Sport, punkty do wydania np. kino, zakupy, restauracje, wycieczki)
- ubezpieczenie grupowe- możliwość przystąpienia do ubezpieczenia do grupowego ubezpieczenie Allianz/ PZU
- naukę języków obcych- zajęcia online z języka angielskiego z lektorem sponsorowane przez pracodawcę
- szkolenia i rozwój- możliwość wzięcia udziału w rekrutacjach wewnętrznych, szkolenia adekwatne do Twojego stanowiska oraz potrzeb biznesu, szkolenia wewnętrzne, możliwość dofinasowania studiów podyplomowych
- przyzakładowy żłobek- zlokalizowany obok siedziby firmy,
- parking dla pracowników
- program poleceń pracowników- bonus finansowy po zatrudnieniu polecanego pracownika)
- pracowniczy program emerytalny- dobrowolne dodatkowe środki na emeryturę
- program „Mam Pomysł”