Solaris Bus & Coach Sp. z o.o. to jeden z europejskich liderów produkcji autobusów i trolejbusów. Bazując na 27-letnim doświadczeniu i ponad 23 000 wyprodukowanych pojazdach, Solaris każdego dnia wpływa na jakość komunikacji miejskiej w setkach miast w całej Europie. Z myślą o przyszłości, firma wyznacza nowe standardy, dynamicznie rozwijając swoje produkty, zwłaszcza w obszarze elektromobilności. Codzienny wysiłek ponad 2700 pracowników firmy napędzany jest nieustanną potrzebą odkrywania i zmiany otoczenia na lepsze.
Aktualnie poszukujemy kandydatów do naszego działu Zapewnienia Jakości:
Lider Rozwoju Dostawców / Supplier Development Leader
Twoje zadania:
· Prowadzenie złożonych projektów rozwoju dostawców i zespołów zajmujących się rozwiązywaniem problemów i doskonalenia procesów
· Opracowywanie i wdrażanie strategii jakości dostawców oraz długoterminowych planów poprawy.
· Przeprowadzanie dla dostawców warsztatów w zakresie metodologii i narzędzi rozwiązywania problemów jakościowych;
· Analiza danych i śledzenie bieżących wyników w celu opracowywania planu działań naprawczych i usprawnień procesów.
· Współpraca z zespołem zakupowo-logistycznym w celu zdefiniowania strategii rozwoju dostawców.
· Przeprowadzanie audytów procesów i audytów wyrobu u dostawców
· Przeprowadzanie warsztatów u dostawców w celu analizy ryzyk i zagrożeń procesowo-produkcyjnych (FMEA) i zaplanowania odpowiednich działań zmniejszających zidentyfikowanie ryzyk (plan kontroli)
· Zarządzanie zespołem inżynierów jakości w obszarze rozwoju dostawców
Nasze oczekiwania:
· Minimum 4 lata pracy na stanowisku związanym z jakością w branży motoryzacyjnej, preferowane doświadczenie na stanowisku inżyniera ds. jakości dostawców lub inżyniera ds. jakości klientów, inżynier rozwoju dostawców;
· Bardzo dobra znajomość narzędzi jakościowych umożliwiających rozwiązywanie problemów;
· Umiejętności rozwiązywania problemów na poziomie eksperckim, w tym podejścia systemowe, takie jak 8D, Six Sigma;
· Dobre zrozumienie standardów jakości w branży motoryzacyjnej (np. VDA 6.3) i dokumentów (D-FMEA, P-FMEA, plany kontroli);
· Umiejętność rozwiązywania problemów technicznych i dogłębne zrozumienie metod kontroli jakości / zapewnienia jakości;
· Umiejętność prowadzenia warsztatów i szkoleń;
· Biegła znajomość języka angielskiego i polskiego (w mowie i piśmie);
· Gotowość do podróży służbowych do 50% - 70 % swojego czasu pracy;
· Silne umiejętności analizy danych i rozwiązywania problemów;
· Silne umiejętności coachingu, mentoringu i wywierania wpływu;
· Umiejętność organizowania, pobudzania, motywowania i kierowania zespołami międzyregionalnymi i wielofunkcyjnymi;
· Skuteczna komunikacja, przywództwo i umiejętności mentorskie;
· Proaktywna identyfikacja ryzyka i możliwości poprawy;
· Zdolność do zarządzania wieloma zadaniami, skutecznego ustalania priorytetów i dostarczania w napiętych terminach.
Co oferujemy?
Rekomendowane oferty