Specjalista ds. Obsługi Klienta
Nowa

Specjalista ds. Obsługi Klienta

Wrocław
5 000 - 5 800 PLN/mies.Brutto miesięcznie - UoP
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

polski C2

skuteczna komunikacja

samodzielność

elastyczność

organizacja pracy

odpowiedzialność

sprzedaż

obsługa klienta

komunikacja telefoniczna

Mile widziane

nastawienie na efekty

CRM

badanie potrzeb klienta

customer support

produktywność

praca w grupie

ChatGPT

e-mail marketing

Opis stanowiska

SŁOWO OD TEAM LEADERA:

Travel Customer Support to stanowisko pełne wyzwań, gdzie telefoniczna i mailowa obsługa klientów to codzienność. Przygotowujemy uczestników do wyprawy, przygotowujemy pakiety wyjazdowe, dbając o każdy szczegół, by zapewnić niezapomniane wrażenia. Praca w dynamicznym środowisku to nasza codzienność. Wspieramy klientów w wyborze wymarzonego kierunku podróży, dostarczając im niezbędnych informacji. Odpowiadamy za dostarczenie wysokiej jakości materiałów dla uczestników wypraw, takich jak plany wycieczek i infopaki, które inspirują do odkrywania świata. Branża turystyczna oferuje nieograniczone możliwości, a Travel Customer Support jest kluczowym elementem, który sprawia, że marzenia o podróżach stają się rzeczywistością.

Do zobaczenia!

Sergiusz Biliński


CZYM BĘDZIESZ SIĘ ZAJMOWAĆ?

Podstawowym zadaniem w naszym dziale, jest wsparcie i opieki klienta przy korzystaniu z różnych kanałów kontaktu i sprzedaży, takich jak email, telefon czy Messenger. Do codziennych obowiązków pracowników tego działu należą również działania związane z realizacją naszych wypraw – ubezpieczenia, przygotowywanie pakietów wyjazdowych oraz zapewnienie uczestnikom niezbędnych informacji i wsparcia w każdym zakresie i na każdym etapie podróży. 

Poza dbaniem o dobre relacje z naszymi klientami/podróżnikami, pracownicy mają wpływ na rozwój działu poprzez ciągłe doskonalenie procesów firmowych.

 

JAKIE BĘDĄ TWOJE ZADANIA?

✅ Telefoniczna i e-mailowa obsługa Klienta w oparciu o standardy, dbanie o wsparcie i opiekę klienta przed, w trakcie i po wyprawie

✅ Przygotowanie uczestników do wyjazdów zagranicznych: wysyłanie maili informacyjnych, przekazywanie praktycznych informacji na temat danej oferty, przygotowanie list do ubezpieczeń, weryfikacja płatności

✅ Doradztwo w wyborze wyjazdu pasującego do wymagań klienta oraz wsparcie procesu sprzedaży

✅ Zarządzanie rezerwacjami uczestników: zmiany terminów, rezygnację, cesje, realizacja zwrotów, obsługa procesu reklamacyjnego

✅ Branie udziału w procesach, które mają realny wpływ na rozwój i realizowanie działowych celów strategicznych

✅ Dbanie o utrzymanie dobrych relacji z Klientem

✅ Aktywna współpraca między działowa w firmie


CZEGO OD CIEBIE OCZEKUJEMY?

📝 Minimum rok doświadczenia w obsłudze klienta

📝 Wysoka kultura osobista i znajomość poprawnej polszczyzny

📝 Otwartość i wysokie umiejętności komunikacyjne

📝 Umiejętność pracy w zespole

📝 Zainteresowanie podróżami i znajomość geografii świata

📝 Gotowość do pracy zmianowej (zmiany 8 – 16 / 9 -17 / 11 – 19)

📝 Podzielność uwagi i wielozadaniowość

📝 Dokładność i skrupulatność

📝 Umiejętność organizacji i zarządzania własnym czasem

📝 Pozytywne nastawienie i motywacja do pracy z klientem

📝 Umiejętność pracy w dynamicznym środowisku oraz pod presją czasu

📝 Dbanie o jakościowe i efektywne działanie

📝 Samodzielność i odpowiedzialność w realizacji zadań

📝 Znajomość pakietu Microsoft Office

 

MILE WIDZIANE:

📝 Doświadczenie w branży turystycznej

📝 Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym

📝 Doświadczenie z narzędziami : WordPress, Monday, Slack


CO OFERUJEMY W ZAMIAN?

🔥 Prestiżowe środowisko pracy: praca z Liderem rynku podróżniczego, udział w ciekawych projektach oraz wydarzeniach, które wzbogacą Twoje doświadczenie zawodowe.

🔥 Pensja i premia roczna: solidna pensja podstawowa oraz do 2,5 krotności pensji miesięcznej netto wypłacanej rocznie (wyznaczenia wysokości na podstawie realizacji wskaźników i oceny pracowniczej, wyliczona proporcjonalnie do okresu zatrudnienia)

🔥 Lider wypraw: Bezpłatny udział w całej ścieżce szkolenia Akademii Liderów Wyprawę™ o wartości 3110 zł po przepracowaniu okresu wdrożeniowego (3 msc)

🔥 Wyprawy: prowadzenie wyjazdów solistowych w roli lidera wypraw, do 20 dni kalendarzowych (liczone proporcjonalnie, bez wykorzystania urlopu)

🔥 Zniżki: Atrakcyjne zniżki na wyprawy organizowane przez Soliści Adventure Club

🔥 Integracje, campy oraz szkolenia: comiesięczne integracje firmowe oraz możliwość udziału w Szkoleniach i Campach w Akademii Liderów Wypraw™

🔥 Prywatna opieka medyczna: dofinansowanie do Opieki Medycznej LuxMed

🔥 Karta sportowa: dofinansowanie do karty MultiSport

🔥 Opieka fizjoterapeutyczna: 1h zabiegu masażu w gabinecie fizjoterapeutycznym raz w miesiącu

🔥 Workation: możliwość udziału w zjazdach firmowych (m.in. Wigilia Firmowa, Zjazdy półroczne, Zjazdy biurowe (poza miejscem pracy))

🔥 Targi i Eventy: możliwość udziału w targach i wydarzeniach firmowych w kraju i zagranicą

🔥 Satysfakcja: organizacja dużych przedsięwzięć, jakimi są wielodniowe, skomplikowane wyjazdy po całym świecie


JAK KANDYDOWAĆ?

Praca w Solistowym Teamie daje możliwość łączenia pasji do poznawania świata z codziennymi obowiązkami. Wyobraź sobie, że to właśnie dzięki Twojemu zaangażowaniu setki osób miesięcznie realizuje swoje wyprawowe marzenia!

Jeżeli jesteś gotowy na pracę w młodym i dynamicznym zespole, podróże to Twoja pasja, a nasze wymagania wpisują się w Twoje kompetencje, wyślij nam swoje CV na adres: rekrutacja@solisci.pl tutułem “Specjalista ds. Obsługi Klienta - RocketJobs”

 

Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu z wybranymi osobami.



W CV prosimy o zamieszczenie zgody na przetwarzanie danych osobowych:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)”.

5 000 - 5 800 PLN/mies.

Brutto miesięcznie - UoP

Rekomendowane oferty

Travel Advisor with Greek

Nowa
6 500 PLN/mies.
Concentrix CVG International
Katowice
English
Greek
customer service
Nowa

Junior Operations Specialist in Customer Support (French)

Nowa
AirHelp
Kraków
customer support
English language (C1)
język francuski
Nowa

Asystent/ka ds. sprzedaży zdalnej (turystyka)

Nowa
Coral Travel Poland
Katowice
branża turystyczna
Microsoft Office
obsługa rezerwacji
Nowa

Recepcjonistka / Recepcjonista

Nowa
CENTRAL FUND OF IMMOVABLES
Warszawa
sprzedaż
Nowa

Obsługa klienta z Językiem Włoskim

Nowa
Antal Sp. z o.o.
Warszawa
język włoski
język angielski
Nowa