SŁOWO OD TEAM LEADERA:
Travel Customer Support to stanowisko pełne wyzwań, gdzie telefoniczna i mailowa obsługa klientów to codzienność. Przygotowujemy uczestników do wyprawy, przygotowujemy pakiety wyjazdowe, dbając o każdy szczegół, by zapewnić niezapomniane wrażenia. Praca w dynamicznym środowisku to nasza codzienność. Wspieramy klientów w wyborze wymarzonego kierunku podróży, dostarczając im niezbędnych informacji. Odpowiadamy za dostarczenie wysokiej jakości materiałów dla uczestników wypraw, takich jak plany wycieczek i infopaki, które inspirują do odkrywania świata. Branża turystyczna oferuje nieograniczone możliwości, a Travel Customer Support jest kluczowym elementem, który sprawia, że marzenia o podróżach stają się rzeczywistością.
Do zobaczenia!
Sergiusz Biliński
CZYM BĘDZIESZ SIĘ ZAJMOWAĆ?
Podstawowym zadaniem w naszym dziale, jest wsparcie i opieki klienta przy korzystaniu z różnych kanałów kontaktu i sprzedaży, takich jak email, telefon czy Messenger. Do codziennych obowiązków pracowników tego działu należą również działania związane z realizacją naszych wypraw – ubezpieczenia, przygotowywanie pakietów wyjazdowych oraz zapewnienie uczestnikom niezbędnych informacji i wsparcia w każdym zakresie i na każdym etapie podróży.
Poza dbaniem o dobre relacje z naszymi klientami/podróżnikami, pracownicy mają wpływ na rozwój działu poprzez ciągłe doskonalenie procesów firmowych.
JAKIE BĘDĄ TWOJE ZADANIA?
✅ Telefoniczna i e-mailowa obsługa Klienta w oparciu o standardy, dbanie o wsparcie i opiekę klienta przed, w trakcie i po wyprawie
✅ Przygotowanie uczestników do wyjazdów zagranicznych: wysyłanie maili informacyjnych, przekazywanie praktycznych informacji na temat danej oferty, przygotowanie list do ubezpieczeń, weryfikacja płatności
✅ Doradztwo w wyborze wyjazdu pasującego do wymagań klienta oraz wsparcie procesu sprzedaży
✅ Zarządzanie rezerwacjami uczestników: zmiany terminów, rezygnację, cesje, realizacja zwrotów, obsługa procesu reklamacyjnego
✅ Branie udziału w procesach, które mają realny wpływ na rozwój i realizowanie działowych celów strategicznych
✅ Dbanie o utrzymanie dobrych relacji z Klientem
✅ Aktywna współpraca między działowa w firmie
CZEGO OD CIEBIE OCZEKUJEMY?
📝 Minimum rok doświadczenia w obsłudze klienta
📝 Wysoka kultura osobista i znajomość poprawnej polszczyzny
📝 Otwartość i wysokie umiejętności komunikacyjne
📝 Umiejętność pracy w zespole
📝 Zainteresowanie podróżami i znajomość geografii świata
📝 Gotowość do pracy zmianowej (zmiany 8 – 16 / 9 -17 / 11 – 19)
📝 Podzielność uwagi i wielozadaniowość
📝 Dokładność i skrupulatność
📝 Umiejętność organizacji i zarządzania własnym czasem
📝 Pozytywne nastawienie i motywacja do pracy z klientem
📝 Umiejętność pracy w dynamicznym środowisku oraz pod presją czasu
📝 Dbanie o jakościowe i efektywne działanie
📝 Samodzielność i odpowiedzialność w realizacji zadań
📝 Znajomość pakietu Microsoft Office
MILE WIDZIANE:
📝 Doświadczenie w branży turystycznej
📝 Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
📝 Doświadczenie z narzędziami : WordPress, Monday, Slack
CO OFERUJEMY W ZAMIAN?
🔥 Prestiżowe środowisko pracy: praca z Liderem rynku podróżniczego, udział w ciekawych projektach oraz wydarzeniach, które wzbogacą Twoje doświadczenie zawodowe.
🔥 Pensja i premia roczna: solidna pensja podstawowa oraz do 2,5 krotności pensji miesięcznej netto wypłacanej rocznie (wyznaczenia wysokości na podstawie realizacji wskaźników i oceny pracowniczej, wyliczona proporcjonalnie do okresu zatrudnienia)
🔥 Lider wypraw: Bezpłatny udział w całej ścieżce szkolenia Akademii Liderów Wyprawę™ o wartości 3110 zł po przepracowaniu okresu wdrożeniowego (3 msc)
🔥 Wyprawy: prowadzenie wyjazdów solistowych w roli lidera wypraw, do 20 dni kalendarzowych (liczone proporcjonalnie, bez wykorzystania urlopu)
🔥 Zniżki: Atrakcyjne zniżki na wyprawy organizowane przez Soliści Adventure Club
🔥 Integracje, campy oraz szkolenia: comiesięczne integracje firmowe oraz możliwość udziału w Szkoleniach i Campach w Akademii Liderów Wypraw™
🔥 Prywatna opieka medyczna: dofinansowanie do Opieki Medycznej LuxMed
🔥 Karta sportowa: dofinansowanie do karty MultiSport
🔥 Opieka fizjoterapeutyczna: 1h zabiegu masażu w gabinecie fizjoterapeutycznym raz w miesiącu
🔥 Workation: możliwość udziału w zjazdach firmowych (m.in. Wigilia Firmowa, Zjazdy półroczne, Zjazdy biurowe (poza miejscem pracy))
🔥 Targi i Eventy: możliwość udziału w targach i wydarzeniach firmowych w kraju i zagranicą
🔥 Satysfakcja: organizacja dużych przedsięwzięć, jakimi są wielodniowe, skomplikowane wyjazdy po całym świecie
JAK KANDYDOWAĆ?
Praca w Solistowym Teamie daje możliwość łączenia pasji do poznawania świata z codziennymi obowiązkami. Wyobraź sobie, że to właśnie dzięki Twojemu zaangażowaniu setki osób miesięcznie realizuje swoje wyprawowe marzenia!
Jeżeli jesteś gotowy na pracę w młodym i dynamicznym zespole, podróże to Twoja pasja, a nasze wymagania wpisują się w Twoje kompetencje, wyślij nam swoje CV na adres: rekrutacja@solisci.pl tutułem “Specjalista ds. Obsługi Klienta - RocketJobs”
Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu z wybranymi osobami.
W CV prosimy o zamieszczenie zgody na przetwarzanie danych osobowych:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)”.
Brutto miesięcznie - UoP
Rekomendowane oferty