obsługa systemu zgłoszeniowego - analiza i realizacja zgłoszeń dotyczących konfiguracji oraz analizy błędów oprogramowania enova365 w obszarach księgowo – finansowych,
współtworzenie nowych funkcji poprzez zbieranie oczekiwań dotyczących rozwoju oprogramowania,
konsultacje z Autoryzowanymi Partnerami firmy w zakresie obsługi oraz konfiguracji modułu enova365 księgowość przez konsultacje telefoniczne,
przygotowywanie materiałów edukacyjnych w postaci dokumentacji technicznej do systemu oraz szkoleń,
nadzór nad realizacją zgłoszeń błędów i zmian w programie w ramach obsługi zgłoszeń od Autoryzowanych Partnerów,
uczestnictwo w testowaniu aplikacji.
Wymagania:
wykształcenie wyższe (mile widziane ekonomiczne lub informatyczne),
znajomość w stopniu podstawowym zagadnień księgowych (plan kont, rejestr VAT, kasa/bank, rozrachunki, deklaracje podatkowe, środki trwałe),
umiejętność zwięzłego i jasnego wypowiadania się w formie pisemnej,
otwartość na nową wiedzę,
dobra organizacja pracy własnej,
komunikatywność, umiejętność pracy w zespole,
praktyczna znajomość systemów klasy ERP.
Oferujemy:
zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub B2B,
pracę w modelu hybrydowym (raz na 2 tygodnie praca w biurze),
elastyczne godziny rozpoczęcia pracy (7.30-9.00),
dostęp do szkoleń wewnętrznych i zewnętrznych,
długoterminową współpracę,
możliwość awansu zawodowego oraz rozwoju osobistego w obszarach działalności firmy
dostęp do nowoczesnych technologii,
realny wpływ na kształt tworzonego oprogramowania,
partnerskie relacje w zespole i dobrą atmosferę,
nowoczesne biuro wraz z kuchnią zaopatrzoną w zapas kawy i innych napojów,
dostęp do szkoleń wewnętrznych i zewnętrznych,
po okresie próbnym wybór benefitów (karta medyczna, karta sportowa, ubezpieczenie grupowe).