Od 7 lat tworzymy dedykowane oprogramowanie dla klientów z USA, Niemiec, Japonii, UK, Włoch, Holandii, Izraela i Polski. Dla klientów zrealizowaliśmy ponad 30 projektów, stworzyliśmy też 2 wewnętrzne startupy. Pracujemy z firmami, które są nieco większe od nas, jak i z globalnymi organizacjami. Nasi programiści mają średnio 11 lat doświadczenia. Jeden z klientów powiedział o nas “bardziej niż software housem jesteście dla nas zewnętrznym działem R&D” - więc jak się domyślasz robimy trudne i ambitne projekty.
Teraz szukamy kogoś kto pomoże nam pozyskiwać więcej zapytań, a przede wszystkim szuka “czegoś więcej” niż outbound :)
Zadania:
- wspieranie zarządu w działaniach sprzedażowych - a jeżeli będziesz tego chcieć, to z czasem prowadzenie negocjacji w całości,
- analizowanie jak obecne portfolio Sparkbit przełożyć na nowe leady i klientów - nie chodzi o samo dobieranie grupy docelowej do kampanii outboundowej. Będziesz realnie współtworzyć strategię sprzedaży,,
- prospektowanie,
- generowanie leadów - klienci mówią o nas “jesteście dla nas nie tyle software housem, co zewnętrznym działem R&D”. Liczymy, że dzięki Tobie szansę na dojście do podobnych wniosków dostanie więcej firm :),
- pierwszy kontakt z potencjalnym klientem, kwalifikacja, zorganizowanie rozmowy handlowej z zarządem.
Oczekiwania:
- masz doświadczenie w kampaniach wychodzących, ale rozumiesz, że personalizacja wiadomości poprzez imię i nazwę firmy, to w obecnych czasach za mało,
- nie trzeba Ci tłumaczyć dlaczego lead ma znaczenie dopiero wtedy gdy zostanie zakwalifikowany,
- wiesz, że celem klienta nie jest wynajem developerów, tylko rozwiązanie konkretnego biznesowego problemu,
- Woodpecker, prospectin.fr, Sales Navigator, apollo.io, hunter.io - korzystałeś/aś z niektórych z tych narzędzi albo ich alternatyw,
- Twoje kampanie lead generation przekładały się na zakwalifikowane leady,
- doświadczenie w generowaniu leadów dla software house’u,
- angielski C1,
- powierzone zadania realizujesz nawet wtedy, gdy nikt Ci o nich nie przypomina,
- ogarniasz, dowozisz i można na ciebie liczyć.
Mile widziane:
- doświadczenie w generowaniu leadów z Europy Zachodniej i/lub Ameryki Północnej,
- mile widziane będą wcześniejsze doświadczenia w sprzedaży - super jeżeli wcześniej prowadziłeś/aś rozmowy handlowe.
Oferujemy:
- trampolinę do innych stanowisk - w przyszłości powierzymy Ci budowanie sprzedaży w Sparkbit (jeżeli się sprawdzisz i będziesz chciał/a rozwijać się w tym kierunku),
- swobodę w działaniu - będziemy Cię wspierać, ale tylko wtedy o to poprosisz,
- wpływ na rozwój firmy - zatrudniamy nieco ponad 20 pracowników, będziesz pierwszym pracownikiem, którego czas w 100% będzie poświęcany na pozyskiwanie klientów,
- wsparcie naszego contentowca - nie szukamy samego generowania leadów, chcemy budować system pozyskiwania klientów i rozumiemy, że to wymaga zasobów i czasu,
- pracę z klientami z Europy Zachodniej, Ameryki Płn. i Azji,
- będziesz na bieżąco z technologiami, które realnie zmieniają działanie firm i globalnych organizacji,
- wsparcie w postaci szkoleń/kursów związanych z Twoimi obowiązkami,
- pakiet Multisport,
- pakiet prywatnej opieki medycznej Allianz,
- elastyczne godziny pracy,
- możliwość pracy zdalnej lub w naszym biurze w Warszawie,
- wynagrodzenie oparte na podstawie (7 000 – 12 000 zł) i prowizji uzależnionej od tego czy wygenerowane leady przejdą kwalifikację (pierwsza część prowizji) i zakończą się sprzedażą (druga część prowizji). Prowizje w przypadku wygenerowania leadów, z którymi potem zaczniemy współpracę będą wynosić dodatkowe kilka tysięcy złotych miesięcznie (ale nie mają górnego limitu),
- środowisko gotowe do dyskusji i otwarte na Twoje pomysły,
- poza tym lubimy grać w planszówki a pracę kończyć o przysłowiowej 17,
- spotkania firmowe - od kawy online w małych grupach po wspólne spotkanie cotygodniowe całej firmy.