Umiejętność wdrażania strategii PR i marketingowej;
Opracowywanie materiałów marketingowych dla klientów biznesowych;
Przygotowanie i dystrybucja treści publikowanych w sieci (strony www, blogi, newslettery, maillingi);
Prowadzenie mediów społecznościowych Linkedin, Facebook, YouTube;
Tworzenie materiałów informacyjnych i reklamowych;
Rozliczanie kampanii sprzedażowych.
Działania PR-owe-tworzenie treści socialowych, treści do komunikacji;
Organizacja udziału firmy w wydarzeniach branżowych, szkoleniach, webinariach, spotkaniach biznesowych poprzez współpracę z organizatorami i mediami;
Wprowadzanie nowych produktów na rynek poprzez przygotowanie kampanii marketingowo-handlowych oraz analiza ich efektywności;
Wspomaganie innych działów firmy w bieżących działaniach marketingowych;
Monitoring mediów, analizowanie i optymalizacja prowadzonych działań (z wykorzystaniem Google Analytics, Brand24, Sotrender, Press Service i innych narzędzi).
Aktywne dzielenie się wiedzą i doświadczeniem ze współpracownikami.
Podejmowanie działań usprawniających pracę własną i innych.
NASZE WYMAGANIA:
Minimum rok doświadczenie w pracy w obszarze marketingu;