Sports-Med to miejsce, gdzie innowacje i inicjatywa są sercem naszej działalności. Codziennie udowadniamy, że tradycyjne usługi mogą łączyć się z nowoczesnymi technologiami, przynosząc jakość i skuteczność, które doceniają nasi klienci i pacjenci. Fundamentem naszych sukcesów są ludzie – eksperci pełni pasji, wspierający się nawzajem w dążeniu do wspólnych celów.
Twoim głównym celem będzie zwiększenie zasięgu i przychodu Spółki poprzez: skalowanie firmowych mediów społecznościowych (YT, FB, IG, TikTok, etc.) . Ponadto będziesz odpowiadać osobiście za planowanie, koordynowanie i rozwój firmowych SoMe we współpracy z agencjami, freelancerami, copywriterem. Dostaniesz wsparcie merytoryczne w zakresie dietetyki. Będziesz pracować pod skrzydłami Dyrektora Marketingu.
Dołącz do nas, jeśli:
- Masz min. 3 lata doświadczenia jako social media specialist, social media manager - szukamy kogoś, kto realnie prowadził SoMe, a nie było to tylko jego poboczne zadanie.
- Masz doświadczenie z webinarami lub innymi formami video marketingu.
- Cechuje Cię samodzielność, ownership, podejmujesz decyzje i bierzesz za nie odpowiedzialność.
- Umiesz pracować z miernikami, metrykami i KPI.
- Jesteś osobą otwartą - jeżeli brakuje Ci jakichś kompetencji, to o tym mówisz i potrafisz zorganizować pracę tak, żeby znaleźć rozwiązanie (freelancer? inny proces? samodzielna nauka nowej umiejętności?
- Potrafisz pracować z kontentem w modelu podobnym do “Create Once, Distribute Forever” (poszukaj na YT).
- Masz gotowość do podejmowania wyzwań (stopniowo porządkujemy i układamy prcoesy, styl naszej pracy jest bliższy start-upom niż korporacjom.
- Czujesz się komfortowo pracując w tygodniowych sprintach.
- Masz “lekkie pióro”, lubisz krótkie formy ew. scenariusze.
- Duży wpływ na to co robisz.
- Elastyczny czas pracy.
- Partnerskie relacje.
- Szkolenia.
- Możliwość wejścia za kulisy i zobaczenia od kuchni jak wygląda praca z ludźmi, których możesz znać z YT.