eCommerce and Marketing Automation Specialist
Nowa
Marketing

eCommerce and Marketing Automation Specialist

Warszawa
12 000 - 14 000 PLN/mies.Netto miesięcznie - B2B
11 000 - 12 000 PLN/mies.Brutto miesięcznie - UoP
12 000 - 14 000 PLN/mies.Netto miesięcznie - B2B
11 000 - 12 000 PLN/mies.Brutto miesięcznie - UoP
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
B2B, UoP
Tryb pracy
Praca hybrydowa

Wymagane umiejętności

angielski C1

polski C2

Wordpress

marketing automation

Klaviyo

WooCommerce

język angielski

e-commerce

Klaviyo salesmanago

Mile widziane

Facebook Ads

performance marketing

HTML

Google Ads

Opis stanowiska

Senior eCommerce and Marketing Automation Specialist


LOKALIZACJA – WARSZAWA (konieczność pobytu stałego w Warszawie)

PRACA – HYBRYDA (2-3 DNI W BIURZE W TYGODNIU)

UOP / B2B


Obecnie dla jednego z naszych najlepszych Klientów, skandynawskiej firmy z branży health & beauty poszukujemy osoby na stanowisko Senior eCommerce/Marketing Automation Specialist w Warszawie.


ZAKRES OBOWIĄZKÓW:


  1. Aktywny udział we wdrażaniu strategii e-commerce produktów premium z kategorii beauty, sprzedawanych w modelu subskrypcyjnym
  2. Wyznaczanie celów, realizacja, monitorowania i optymalizacja kampanii online dla eCommerce z odpowiedzialnością za KPI (sprzedaż, budżet)
  3. Odpowiedzialność za rozwój e-commerce, w tym: koordynacja, testowanie i wdrażanie stron internetowych, produktów w ramach LP/one pager, treści na stronach internetowych oraz w innych kanałach firmy: media społecznościowe, YT
  4. Zarządzanie operacyjne i wdrażanie marketing automation (Salesmanago, Klaviyo lub inne platformy) z priorytetem dla e-mail marketingu
  5. Koordynacja działań i procesów e-commerce w tym obsługi sklepu, optymalizacja bieżących procesów
  6. Przeprowadzanie testów A/B i analiza wyników pod kątem UX, Customer Journey i efektywności kampanii
  7. Wykorzystanie SEO do efektywności działania sklepu internetowego
  8. Analityka i rekomendacje, dzielenie się wiedzą i doświadczeniami oraz prezentowanie wniosków/raportów kadrze zarządzającej na podstawie zrealizowanych aktywności
  9. Inicjowanie nowych pomysłów wspierających działania sprzedażowe i nowych partnerstw
  10. Zapewnienie sprawnej komunikacji i relacji z różnymi działami wewnątrz firmy (marketing, performance, logistyka, bazy danych, dział obsługi klienta, call center) oraz z zewnętrznymi partnerami biznesowymi (freelancerzy, agencje)


WYMAGANIA:

  1. Min. 3-5 lat praktycznego doświadczenia w eCommerce i marketing automation (rynek B2C, mile widziane branże - kosmetyczna, suplementów diety); dużym atutem będzie doświadczenie w agencji marketingowej
  2. Wysokie umiejętności praktyczne w zakresie marketing automation (Klaviyo, SalesManago lub innych platform) i e-mail marketingu
  3. Wykształcenie wyższe (preferowane w marketingu lub e-marketingu)
  4. Udokumentowane doświadczenie w koordynowaniu działań marketing automation, web dev., content marketingu, kampanii online
  5. Biegła znajomość języka angielskiego na poziomie B2/C1
  6. Praktyczna znajomość WordPress/WooCommerce
  7. Zorientowanie na sprzedaż oraz zrozumienie narzędzi online związanych z platformami e-commerce, digital, social media
  8. Bardzo dobre zdolności analityczne, posługiwania się danymi oraz wnioskowania na podstawie analizy danych
  9. Swobodne poruszanie się wśród kluczowych wskaźników efektywności, modeli rozliczeń oraz sposobów współpracy zarówno z partnerami wewnętrznymi jak i zewnętrznymi
  10. Pasja i zainteresowanie marketingiem cyfrowym i online customer journey
  11. Bardzo dobre umiejętności interpersonalne i komunikacji oparte na współpracy oraz relacjach
  12. Zdolność ustalania priorytetów i dotrzymywania terminów
  13. Wielozadaniowość, samodzielność, pro-aktywność, zorientowanie na cel i wyniki
  14. Zdolność kreatywnego myślenia i kultury testowania nowych rozwiązań


MILE WIDZIANE:

  1. Podstawowa znajomość Facebook Ads Manager, Google Tag Manager, Google Search Console
  2. Doświadczenie w pracy w środowisku międzynarodowym
  3. Doświadczenie we współpracy z agencją marketingową
  4. Doświadczenie z produktami sprzedawanymi w modelu subskrypcji
  5. Podstawowe umiejętności i wiedza w zakresie HTML i projektowania stron internetowych
  6. Znajomość specyfiki działań afiliacyjnych


OFERUJEMY:

  1. Doskonałą okazję pracy w profesjonalnym, stabilnym i przyjaznym zespole w dynamicznie rozwijającej się organizacji
  2. Fantastyczną atmosferę w nowoczesnym biurze (skandynawski model zarządzania)
  3. Odpowiedzialne i samodzielne stanowisko pracy
  4. Możliwości nauki i rozwoju zawodowego oraz zaangażowania się w ambitne projekty
  5. Stabilne zatrudnienie oraz atrakcyjny pakiet wynagrodzenia (umowa o pracę lub B2B, opieka med., dofinansowanie pakietu sportowego, dofinansowanie do wakacji i elastyczny czas pracy)
  6. Model pracy – hybryda (2-3 dni/tyg. w biurze)
  7. Work-life balance oraz realny wpływ na rozwój biznesu!


Star Hunt jest butikową firmą rekrutacyjną specjalizującą się w rozwiązaniach w dziedzinie zasobów ludzkich I usługach doradztwa personalnego dla wiodących międzynarodowych firm. Spełniamy najbardziej wymagające zapotrzebowania w zakresie rekrutacji, pozyskując najlepsze talenty na całym rynku pracy.

12 000 - 14 000 PLN/mies.

Netto miesięcznie - B2B

11 000 - 12 000 PLN/mies.

Brutto miesięcznie - UoP