CRM Specialist
Obowiązki:
Udział w procesie budowania strategii w obszarze dedykowanej komunikacji z klientem
Zarządzanie systemami CRM, segmentacja baz danych oraz projektowanie komunikacji w wielu kanałach
Realizacja kampanii marketing automation
Testowanie i optymalizacja kampanii na podstawie wyników
Szacowanie kosztów i ustalanie celów dla kampanii
Analiza i raportowanie wyników kampanii
Poszukiwanie nowych rozwiązań i budowanie przewagi konkurencyjnej w obszarze CRM.
Wymagania:
Znajomość narzędzi CRM i zasad segmentacji klientów
Praktyczna umiejętności pracy w Excelu (filtrowanie, tabele przestawne etc.)
Umiejętność analizy danych
Kreatywność oraz podejście zorientowane na optymalizację procesów
Umiejętności komunikacyjne w zakresie prezentowania danych i logicznej argumentacji
Komunikatywna znajomość języka angielskiego (poziom B1+)
Mile widziane: znajomość branży bukmacherskiej.
Oferujemy:
Pracę w świetnym zespole, którego siłą jest pasja i współpraca
Pracę pod skrzydłami przypisanego partnera w procesie onboardingu
Nowoczesne biuro w Katowicach z konsolą PS5 i piłkarzykami
Bezpłatne zajęcia z języka angielskiego w godzinach pracy
Kartę MedicoverSport, ubezpieczenie na życie i opiekę medyczną
Bezpłatne bilety na mecze reprezentacji Polski
Urozmaicone śniadania i obiady w dobrej cenie w naszym rewelacyjnym i wyjątkowym Bistro w Katowicach
Ścieżka rozwoju osobistego oraz budżet na kursy i szkolenia
Codziennie świeże owoce, dobra kawa i zdrowe przekąski
Poszanowanie równowagi między życiem zawodowym a prywatnym.
STS to nie tylko największy polski bukmacher, ale także jedna z najbardziej innowacyjnych firm technologicznych. Działając w duchu zwinności tworzymy rozwiązania dla naszych klientów na całym świecie.
CRM Specialist
CRM Specialist
Porcelanowa 8, Katowice
STS