prowadzenie działań z zakresu PR-u korporacyjnego i konsumenckiego dla marki STS na rynku polskim,
współpraca z innymi działami firmy w ramach marketingu 360 stopni,
organizacja konferencji i briefingów prasowych,
współpraca z HR w ramach działań employer branding oraz komunikacji zewnętrznej,
udział w eventach i wydarzeniach branżowych,
współpraca w ramach bieżącej działalności Fundacji Sport Twoją Szansą.
Wymagania:
min. 2 lata doświadczenia w pracy w agencji public relations,
bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie (min. B2),
doświadczenie w prowadzeniu projektów konsumenckich oraz korporacyjnych,
praktyczna znajomość narzędzi PR,
tzw. lekkie pióro,
terminowość i umiejętność pracy pod presją czasu,
dobra organizacja pracy, skrupulatność oraz samodzielność,
proaktywność i inicjatywa w codziennej pracy.
Mile widziane:
doświadczenie w projektach sportowych i/lub zainteresowanie sportem,
doświadczenie w organizacji konferencji i briefingów prasowych.
Oferujemy:
realizację projektów PR w największej firmie bukmacherskiej w Polsce,
stabilną pracę na pełen etat,
współpracę z najlepszymi specjalistami w branży,
komfortowe biuro w dogodnej lokalizacji w Warszawie,
dostęp do programu Referral Bonus,
prywatną opiekę medyczną za 1 PLN,
kartę MultiSport oraz Ubezpieczenie Grupowe,
darmowe bilety na wydarzenia sportowe,
finansowanie szkoleń, konferencji i eventów,
Chill Out Room, codzienne świeże owoce i dobrą kawę w firmie.
Oferta dodana: 20.11.2020
Poznaj pracodawcę
STS
STS to nie tylko największy polski bukmacher, ale także jedna z najbardziej innowacyjnych firm technologicznych. Działając w duchu zwinności tworzymy rozwiązania dla naszych klientów na całym świecie.