Technical SEO Specialist - praca dodatkowa
Nowa
Marketing

Technical SEO Specialist - praca dodatkowa

Piaseczno
2 000 - 3 900 PLN/mies.Netto miesięcznie - B2B
2 000 - 3 900 PLN/mies.Netto miesięcznie - UoD
2 000 - 3 900 PLN/mies.Netto miesięcznie - B2B
2 000 - 3 900 PLN/mies.Netto miesięcznie - UoD
Rodzaj pracy
Niepełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
B2B, UoD
Tryb pracy
Praca w pełni zdalna

Wymagane umiejętności

polski C2

Screaming Frog

HTML

SEO

Google Search Console

CSS

Opis stanowiska

Poszukujesz pracy po godzinach i/lub w weekendy? Dołącz do nas - obecnie rozpoczynamy działania marketingowe dla kilku klientów i staramy się rozwijać własne sklepy online (obecnie 3). Poszukujemy wsparcia merytorycznego w zakresie działań technicznego SEO (80% czasu) + ogólnego on-site/contentu (20% czasu).


Jak ma wyglądać praca na tym stanowisku? Szukamy osoby dyspozycyjnej na około 15 godzin tygodniowo (+0,5/1h na calla z raportem działań, co dwa tygodnie/2 razy w miesiącu) - z deadline'ami na wykonanie określonych zadań w skali tygodnia. Większość pracy będzie miała charakter doradczy/audytorski - tworzenie audytów z mocnym nastawieniem na aspekty techniczne stron, układanie zadań dla deweloperów/pracowników IT pod kątem optymalizacji SEO. Jeśli czujesz się dobrze w tym obszarze i wiesz, że robisz to dobrze - chętnie będziemy z Tobą współpracować.


Jak się rozliczamy? Umowa B2B albo umowa o dzieło albo rozliczanie się przez Useme / inne platformy ułatwiające rozliczenia z freelancerami/podwykonawcami - ostatnia opcja jest przez nas preferowana, ale spokojnie się dostosujemy.


Aplikuj jeśli:


  • Masz doświadczenie w SEO. Nie wiemy jak długie, ale wiemy, że żeby ogarniać tę pracę trzeba liznąć parę projektów. Możesz być dobrym specjalistą po roku lub po pięciu latach, więc trudno wskazać tę granicę.

  • Ogarniasz techniczne aspekty SEO. Robots.txt, crawl budget itd. - wiesz, jak zarządzać tymi aspektami, by np. walczyć z duplikacją na stronie, albo by boty nie traciły niepotrzebnie zasoby na bezwartościowe podstrony. Oprócz ogarniania stricte technical SEO, mile widziany ogólny zmysł techniczny, przydatny do komunikacji z pracownikami IT. Fajnie jakbyś wiedział/wiedziała, że strona wolno się ładuje przez "jakiś syf" w kodzie - i byś umiał/a wskazać, na czym ten "syf" polega, przynajmniej w podstawowym stopniu. Nie szukamy dewelopera, ale dużym plusem byłaby orientacja w takich tematach.

  • Ogarniasz bardzo dobrze Google Search Console. Skill w GSC wiąże się de facto z punktem wyżej - technicznym SEO.

  • Ogarniasz on-site SEO. Doradzisz, czy dany typ podstrony ma szansę się wybić, czy może jednak musimy tam zastosować inny rodzaj contentu. Czyli ogarniasz intencje, dynamiczne zmiany Google w kontekście tego, jak powinna wyglądać architektura serwisu itd. Czasem stworzysz też jakiś drobny content plan na 5 wpisów blogowych czy z pomocą AI wygenerujesz jakiś tekst na stronę, chyba że BARDZO tego nie chcesz, bo jesteś tylko świetnym Technical SEO, to możemy przyjąć też osobę, która w ogóle nie dotknie się contentu. Ale jednak fajnie, jak czasem też z tym pomożesz.

  • Lubisz swoją pracę. Szukamy kogoś długoterminowo - nawet jeśli na małą część etatu (może się to zmieniać w razie fajnej współpracy i chęci z Twojej strony) - więc fajnie, jakby było widać, że ogarniasz, co się dzieje w świecie Google i za miesiąc, i za rok. Bycie na bieżąco jest konieczne w byciu dobrym specjalistą.


Jak wygląda rekrutacja? Chcemy podjąć z kimś współpracę do końca lipca, ale nie jest to twardy termin. Jeśli jesteś chętny/chętna na współpracę z nami, wyślij CV. Odezwiemy się w miarę szybko, jeśli uznamy, że współpraca może się udać - w ciągu 1-4 dni roboczych. Jeśli uznamy jedna, że jednak może nie wypalić lub wybierzemy już kogoś innego, to postaramy się napisać Ci to w mailu - nie dajemy jednak na to gwarancji, bo nie wiemy, ile będzie aplikacji i czy przy dużej ich liczbie będziemy mieli czas wszystkim odpisać. Jeśli w ciągu 4 dni od wysłania CV się nie odezwiemy, potraktuj to jako odrzucenie aplikacji - piszemy o tym już teraz, byś nie tracił/a czasu i energii na naszą ofertę i mógł/mogła rozejrzeć się za czymś innym.


Jeśli będziemy chętni na współpracę po przejrzeniu CV, zaprosimy Cię na rozmowę wideo online z prośbą o wskazanie, jaki termin Ci odpowiada. Dzień tygodnia jest dla nas obojętny - możemy złapać się nawet w niedzielę, zwłaszcza, że współpraca ma mieć charakter "po godzinach / w weekendy" i szukamy kogoś na szybko.


Na samej rozmowie możemy pytać Cię o kwestie merytoryczne związane przede wszystkim z technicznym SEO. Rozmowa zajmie 30-60 minut.



2 000 - 3 900 PLN/mies.

Netto miesięcznie - B2B

2 000 - 3 900 PLN/mies.

Netto miesięcznie - UoD