Poszukujesz pracy po godzinach i/lub w weekendy? Dołącz do nas - obecnie rozpoczynamy działania marketingowe dla kilku klientów i staramy się rozwijać własne sklepy online (obecnie 3). Poszukujemy wsparcia merytorycznego w zakresie działań technicznego SEO (80% czasu) + ogólnego on-site/contentu (20% czasu).
Jak ma wyglądać praca na tym stanowisku? Szukamy osoby dyspozycyjnej na około 15 godzin tygodniowo (+0,5/1h na calla z raportem działań, co dwa tygodnie/2 razy w miesiącu) - z deadline'ami na wykonanie określonych zadań w skali tygodnia. Większość pracy będzie miała charakter doradczy/audytorski - tworzenie audytów z mocnym nastawieniem na aspekty techniczne stron, układanie zadań dla deweloperów/pracowników IT pod kątem optymalizacji SEO. Jeśli czujesz się dobrze w tym obszarze i wiesz, że robisz to dobrze - chętnie będziemy z Tobą współpracować.
Jak się rozliczamy? Umowa B2B albo umowa o dzieło albo rozliczanie się przez Useme / inne platformy ułatwiające rozliczenia z freelancerami/podwykonawcami - ostatnia opcja jest przez nas preferowana, ale spokojnie się dostosujemy.
Aplikuj jeśli:
Masz doświadczenie w SEO. Nie wiemy jak długie, ale wiemy, że żeby ogarniać tę pracę trzeba liznąć parę projektów. Możesz być dobrym specjalistą po roku lub po pięciu latach, więc trudno wskazać tę granicę.
Ogarniasz techniczne aspekty SEO. Robots.txt, crawl budget itd. - wiesz, jak zarządzać tymi aspektami, by np. walczyć z duplikacją na stronie, albo by boty nie traciły niepotrzebnie zasoby na bezwartościowe podstrony. Oprócz ogarniania stricte technical SEO, mile widziany ogólny zmysł techniczny, przydatny do komunikacji z pracownikami IT. Fajnie jakbyś wiedział/wiedziała, że strona wolno się ładuje przez "jakiś syf" w kodzie - i byś umiał/a wskazać, na czym ten "syf" polega, przynajmniej w podstawowym stopniu. Nie szukamy dewelopera, ale dużym plusem byłaby orientacja w takich tematach.
Ogarniasz bardzo dobrze Google Search Console. Skill w GSC wiąże się de facto z punktem wyżej - technicznym SEO.
Ogarniasz on-site SEO. Doradzisz, czy dany typ podstrony ma szansę się wybić, czy może jednak musimy tam zastosować inny rodzaj contentu. Czyli ogarniasz intencje, dynamiczne zmiany Google w kontekście tego, jak powinna wyglądać architektura serwisu itd. Czasem stworzysz też jakiś drobny content plan na 5 wpisów blogowych czy z pomocą AI wygenerujesz jakiś tekst na stronę, chyba że BARDZO tego nie chcesz, bo jesteś tylko świetnym Technical SEO, to możemy przyjąć też osobę, która w ogóle nie dotknie się contentu. Ale jednak fajnie, jak czasem też z tym pomożesz.
Lubisz swoją pracę. Szukamy kogoś długoterminowo - nawet jeśli na małą część etatu (może się to zmieniać w razie fajnej współpracy i chęci z Twojej strony) - więc fajnie, jakby było widać, że ogarniasz, co się dzieje w świecie Google i za miesiąc, i za rok. Bycie na bieżąco jest konieczne w byciu dobrym specjalistą.
Jak wygląda rekrutacja? Chcemy podjąć z kimś współpracę do końca lipca, ale nie jest to twardy termin. Jeśli jesteś chętny/chętna na współpracę z nami, wyślij CV. Odezwiemy się w miarę szybko, jeśli uznamy, że współpraca może się udać - w ciągu 1-4 dni roboczych. Jeśli uznamy jedna, że jednak może nie wypalić lub wybierzemy już kogoś innego, to postaramy się napisać Ci to w mailu - nie dajemy jednak na to gwarancji, bo nie wiemy, ile będzie aplikacji i czy przy dużej ich liczbie będziemy mieli czas wszystkim odpisać. Jeśli w ciągu 4 dni od wysłania CV się nie odezwiemy, potraktuj to jako odrzucenie aplikacji - piszemy o tym już teraz, byś nie tracił/a czasu i energii na naszą ofertę i mógł/mogła rozejrzeć się za czymś innym.
Jeśli będziemy chętni na współpracę po przejrzeniu CV, zaprosimy Cię na rozmowę wideo online z prośbą o wskazanie, jaki termin Ci odpowiada. Dzień tygodnia jest dla nas obojętny - możemy złapać się nawet w niedzielę, zwłaszcza, że współpraca ma mieć charakter "po godzinach / w weekendy" i szukamy kogoś na szybko.
Na samej rozmowie możemy pytać Cię o kwestie merytoryczne związane przede wszystkim z technicznym SEO. Rozmowa zajmie 30-60 minut.
Netto miesięcznie - B2B
Netto miesięcznie - UoD
Rekomendowane oferty