Head of Performance Marketing
Nowa
Marketing

Head of Performance Marketing

Warszawa
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Manager / C-level
Forma zatrudnienia
B2B
Tryb pracy
Praca hybrydowa
subko&co

subko&co

We’re a digital marketing agency specializing in design, content creation, traffic acquisition, web analytics and UX. We help our clients establish their digital presence and build a thriving business online.

Wymagane umiejętności

angielski B2

Google Ads

Meta Ads

performance marketing

SEM

digital marketing

Facebook Ads

zarządzanie zespołem

Mile widziane

SEO

B2B marketing

Opis stanowiska

Jakie są nasze oczekiwania? 

- doświadczenie w prowadzeniu kampanii mediowych (minimum 8 lat): Facebook Ads, Instagram Ads, Google Ads (search, display, youtube, shopping), udokumentowane wynikami kampanii; - 4 lata doświadczenia w kierowaniu kilkuosobowym zespołem agencyjnym oraz w tworzeniu i wdrażaniu strategii performance marketingu; 

- doświadczenie w kompleksowym prowadzeniu działań z zakresu performance marketingu w długofalowej relacji z klientem; 

- umiejętność kierowania pracą zespołu zadaniowego przy równoczesnym osobistym zaangażowaniu w realizację wybranych procesów (aktywne wspieranie zespołu); 

- umiejętność zarządzania i weryfikowania wyników kampanii i ich budżetów; 

- bardzo dobra znajomość narzędzi do analityki internetowej: Google Analytics, GTM, Facebook Pixel, Google Data Studio) 

- znajomości Excela w stopniu zaawansowanym; 

- bardzo dobra organizacja pracy własnej oraz umiejętności efektywnego zarządzania pracą zespołu; - znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym. 

 

Mile widziane: 
- znajomość narzędzi Google 360 szczególnie: Display & Video 360, Campaign Manager 360, Surveys 360; afiliacji oraz marketplaców (Allegro Ads, Amazon Ads) 

- Linkedin Ads, Programmatic, Bing, Exactag,  ogólna znajomość Tableau, BI, 


Co będzie należało do Twoich zadań? 

- dbałość o utrzymanie wysokiego standardu obsługi klientów agencji w zakresie Performance Marketing;  

- zarządzanie pracą zespołu: delegowanie zadań, ustalanie harmonogramów i priorytetów oraz weryfikacja poprawności i skuteczności procesów realizowanych przez pracowników;  

- new business i zaangażowanie w pozyskiwanie nowych klientów, przetargi; 

- przygotowywanie rekomendacji budżetowych, strategii oraz wycen do poszczególnych projektów; 

- analizowanie i raportowanie o stopniu optymalizacji ROI z prowadzonych kampanii dla klientów agencji; 

- bieżąca analiza konkurencji, odnajdowanie i rozpoznawanie nowych trendów w branży, rekomendowanie nowych rozwiązań; 


Dlaczego warto dołączyć do zespołu i co oferujemy? 

 - dowolną formę współpracy
- szkolenia teoretyczne i praktyczne,
- pracę hybrydową - praca zdalna i w biurze w centrum Warszawy 
- pracę z polskimi i zagranicznymi Klientami, 
- pracę w zgranym, zwinnym i kreatywnym zespole