subko&co
We’re a digital marketing agency specializing in design, content creation, traffic acquisition, web analytics and UX. We help our clients establish their digital presence and build a thriving business online.
Jakie są nasze oczekiwania?
- doświadczenie w prowadzeniu kampanii mediowych (minimum 8 lat): Facebook Ads, Instagram Ads, Google Ads (search, display, youtube, shopping), udokumentowane wynikami kampanii; - 4 lata doświadczenia w kierowaniu kilkuosobowym zespołem agencyjnym oraz w tworzeniu i wdrażaniu strategii performance marketingu;
- doświadczenie w kompleksowym prowadzeniu działań z zakresu performance marketingu w długofalowej relacji z klientem;
- umiejętność kierowania pracą zespołu zadaniowego przy równoczesnym osobistym zaangażowaniu w realizację wybranych procesów (aktywne wspieranie zespołu);
- umiejętność zarządzania i weryfikowania wyników kampanii i ich budżetów;
- bardzo dobra znajomość narzędzi do analityki internetowej: Google Analytics, GTM, Facebook Pixel, Google Data Studio)
- znajomości Excela w stopniu zaawansowanym;
- bardzo dobra organizacja pracy własnej oraz umiejętności efektywnego zarządzania pracą zespołu; - znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym.
Mile widziane:
- znajomość narzędzi Google 360 szczególnie: Display & Video 360, Campaign Manager 360, Surveys 360; afiliacji oraz marketplaców (Allegro Ads, Amazon Ads)
- Linkedin Ads, Programmatic, Bing, Exactag, ogólna znajomość Tableau, BI,
Co będzie należało do Twoich zadań?
- dbałość o utrzymanie wysokiego standardu obsługi klientów agencji w zakresie Performance Marketing;
- zarządzanie pracą zespołu: delegowanie zadań, ustalanie harmonogramów i priorytetów oraz weryfikacja poprawności i skuteczności procesów realizowanych przez pracowników;
- new business i zaangażowanie w pozyskiwanie nowych klientów, przetargi;
- przygotowywanie rekomendacji budżetowych, strategii oraz wycen do poszczególnych projektów;
- analizowanie i raportowanie o stopniu optymalizacji ROI z prowadzonych kampanii dla klientów agencji;
- bieżąca analiza konkurencji, odnajdowanie i rozpoznawanie nowych trendów w branży, rekomendowanie nowych rozwiązań;
Dlaczego warto dołączyć do zespołu i co oferujemy?
- dowolną formę współpracy
- szkolenia teoretyczne i praktyczne,
- pracę hybrydową - praca zdalna i w biurze w centrum Warszawy
- pracę z polskimi i zagranicznymi Klientami,
- pracę w zgranym, zwinnym i kreatywnym zespole
Rekomendowane oferty