Specjalista/ka ds. obsługi klienta
aleja 1 Maja 31/33, Łódź
SUPER MERCHANT SPÓŁKA AKCYJNA
Dołącz do naszego zespołu!
Chcemy, aby każdy nasz klient był zadowolony z zakupów, dlatego potrzebujemy kogoś, kto pomoże nam w obsłudze reklamacji i zwrotów.
Twoje zadania:
Obsługa reklamacji i zwrotów – od przyjęcia zgłoszenia po jego finalizację.
Współpraca z innymi działami (magazyn, logistyka, księgowość) w celu sprawnego rozwiązania zgłoszeń.
Tworzenie raportów dotyczących reklamacji i zwrotów.
Czego oczekujemy:
Znajomości przepisów prawa konsumenckiego i zasad reklamacji.
Znajomości programu MS Office, w szczególności Excel / Google Sheet.
Dokładności w wykonywaniu powierzonych zadań.
Umiejętności komunikacyjnych – łatwo nawiązujesz kontakt z ludźmi i potrafisz wyjaśniać skomplikowane sprawy w prosty sposób.
Mile widziane:
Doświadczenie w obsłudze klienta, zwłaszcza w dziale reklamacji lub zwrotów.
Znajomość języka angielskiego.
Co oferujemy:
stabilne zatrudnienie w firmie będącej częścią grupy Base.
Wsparcie merytoryczne i otwartość zespołu na nowe pomysły
Możliwość dołączenia do karty sportowej
Dostęp do pakietu Multilife (m.in. konsultacje specjalistyczne, kursy online, wsparcie psychologiczne, aplikacje rozwojowe i wellness).
Realny wpływ na kształtowanie procesów i organizację pracy
Pracę od poniedziałku do piątku w godzinach 08:00-16:00

Jesteśmy zespołem ekspertów pomagających firmom sprzedawać na największych europejskich platformach, takich jak Amazon, eBay, Allegro czy Kaufland. Ułatwiamy im wejście na rynki zagraniczne, biorąc na siebie całą operacy...
Specjalista/ka ds. obsługi klienta
Specjalista/ka ds. obsługi klienta
aleja 1 Maja 31/33, Łódź
SUPER MERCHANT SPÓŁKA AKCYJNA