Specjalista/ka ds. obsługi klienta
Dołącz do naszego zespołu!
Chcemy, aby każdy nasz klient był zadowolony z zakupów, dlatego potrzebujemy kogoś, kto pomoże nam w obsłudze reklamacji i zwrotów.
Twoje zadania:
Obsługa reklamacji i zwrotów – od przyjęcia zgłoszenia po jego finalizację.
Współpraca z innymi działami (magazyn, logistyka, księgowość) w celu sprawnego rozwiązania zgłoszeń.
Tworzenie raportów dotyczących reklamacji i zwrotów.
Czego oczekujemy:
Znajomości przepisów prawa konsumenckiego i zasad reklamacji.
Znajomości programu MS Office, w szczególności Excel / Google Sheet.
Dokładności w wykonywaniu powierzonych zadań.
Umiejętności komunikacyjnych – łatwo nawiązujesz kontakt z ludźmi i potrafisz wyjaśniać skomplikowane sprawy w prosty sposób.
Mile widziane:
Doświadczenie w obsłudze klienta, zwłaszcza w dziale reklamacji lub zwrotów.
Znajomość języka angielskiego.
Co oferujemy:
stabilne zatrudnienie w firmie będącej częścią grupy Base.
Wsparcie merytoryczne i otwartość zespołu na nowe pomysły
Możliwość dołączenia do karty sportowej
Dostęp do pakietu Multilife (m.in. konsultacje specjalistyczne, kursy online, wsparcie psychologiczne, aplikacje rozwojowe i wellness).
Realny wpływ na kształtowanie procesów i organizację pracy
Pracę od poniedziałku do piątku w godzinach 08:00-16:00

SUPER MERCHANT SPÓŁKA AKCYJNA
Jesteśmy zespołem ekspertów pomagających firmom sprzedawać na największych europejskich platformach, takich jak Amazon, eBay, Allegro czy Kaufland. Ułatwiamy im wejście na rynki zagraniczne, biorąc na siebie całą operacy...